Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Przyjmowanie zgłoszeń do XXIV edycji już się rozpoczęło. Na stronie modernizacjaroku.org.pl znajdują się niezbędne informacje określające warunki przystąpienia do konkursu.
„Modernizacja Roku & Budowa XXI wieku” to inicjatywa wytyczająca nowe trendy w budownictwie, promująca najlepsze modernizacje i budowy. Konkurs nagradza inwestorów, wykonawców i projektantów za konkretną realizację jako wspólne dzieło wszystkich trzech podmiotów. Jest to jeden z elementów, który wyróżnia ten konkurs na tle innych tego rodzaju wydarzeń, które zwykle są adresowane tylko do jednej z grup, np. do inwestorów lub projektantów. Celem konkursu jest wyłonienie przedsięwzięć budowlanych: modernizacji oraz nowych obiektów ukończonych do I kwartału 2020 r., wyróżniających się szczególnymi walorami jakościowymi, funkcjonalnymi, urbanistycznymi i estetycznymi. Konkurs promuje funkcjonalność modernizowanych i przebudowywanych budynków i budowli, nowoczesność technologii i rozwiązań projektowych, stosowanie nowych technik, nowoczesnych efektywnych i bezpiecznych urządzeń, wysoką jakość wykonawstwa robót budowlanych i konserwatorskich, efekty ekologiczne, a w przypadku obiektów zabytkowych dbałość o architekturę i ochronę dziedzictwa kulturowego.
W bieżącej edycji konkursu już po raz czwarty będą wyłaniani laureaci International Construction Contest „Modernization of the Year” - European Award. To niezwykle perspektywiczny odłam polskiej edycji konkursu nagradzający europejskie realizacje. Pierwsze nagrody European Award były wręczane w roku 2017. W minionej edycji konkurs gościł 85 uczestników z takich krajów jak Ukraina, Czechy, Słowacja, Słowenia, Białoruś czy Kazachstan.
Ogólnopolski Konkurs Otwarty „Modernizacja Roku & Budowa XXI wieku” współpracuje z największymi w Polsce, patronat medialny sprawują min.: „Dziennik Rzeczpospolita”, Wydawnictwo Inżynier Budownictwa, Serwis Muratorplus, Polish Market.
Więcej informacji na: http://www.modernizacjaroku.org.pl/pl/karta-zgloszenia.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.10.2019, 15:41 |
Źródło informacji | modernizacjaroku.org.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hot dog - król szybkiej przekąski. Jak Circle K zapoczątkował hot dogową rewolucję na polskich stacjach paliw?
Hot dog to dla wielu kierowców nie tylko szybka przekąska, ale symbol podróży i wygodnego przystanku w trasie. Dla młodych kierowców klasyczna bułka z parówką w trasie to norma i może nie mieścić im się w głowach, że jeszcze na początku lat 90. wakacyjna podróż zaczynała się od przygotowania kanapek we własnym domu. Jak w takim razie hot dog trafił na polskie stacje paliw?- 04.07.2025, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Circle K Polska
-
Image
Wakacyjna mobilność w firmie? Z leasingiem rozwiniesz biznes w podróży
Lato to czas wyjazdów, urlopów i większej mobilności. Dla wielu przedsiębiorców to także moment, gdy firma może „ruszyć” do przodu - niezależnie od lokalizacji. Praca zdalna i hybrydowa stały się nowym standardem, który na dobre zagościł na rynku. Wakacyjna swoboda może oznaczać większą produktywność, ale tylko wtedy, gdy masz odpowiedni sprzęt. Dobra wiadomość? Niezbędne wyposażenie mobilne sfinansujesz w leasingu bez wydawania gotówki.
- 04.07.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: LeaseLink
-
Image
Raport Santander TFI: Polacy coraz więcej inwestują, ale ich cele i wartości warunkuje przynależność pokoleniowa PAP
Pozytywne emocje i dobra zabawa z jednej strony, rozsądne i przemyślane decyzje z drugiej. Polaków inwestujących swe środki na rynku cechuje, w zależności od daty urodzenia, cała gama odmiennych oczekiwań oraz celów. Banki i instytucje finansowe muszą uwzględniać tę różnorodność przy opracowywaniu produktów, usług i kanałów komunikacji odpowiednich dla każdego pokolenia klientów. Cel jest wspólny: wzrost liczby inwestorów indywidualnych, ponieważ w Polsce, patrząc na nasze PKB, inwestycji i inwestorów powinno być kilkakrotnie więcej - mówi Marcin Groniewski, prezes zarządu Santander TFI S.A.- 04.07.2025, 09:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ