Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Krzysztof Bajołek wraz z rodziną zidentyfikował Closer Music jako firmę o ogromnym potencjale. Oczekuje się, że jego inwestycja zapewni firmie niezbędne zasoby i wskazówki, aby rozszerzyć jej działalność, ulepszyć ofertę produktów i wzmocnić jej pozycję rynkową.
Krzysztof Bajołek, znany ze swoich udanych przedsięwzięć i wizjonerskiego podejścia, komentując inwestycję, powiedział: „Jestem podekscytowany, że mogę wspierać Closer Music w ich podróży. Mają silny zespół i wyjątkową propozycję rynkową, która zdecydowanie wpłynie na zmiany w branży. Wierzę w ich wizję i nie mogę się doczekać, aby przyczynić się do ich sukcesu”.
Dyrektor generalny firmy Closer Music, Sebastian Lenard , również wyraził entuzjazm w związku z partnerstwem, stwierdzając: „Jesteśmy zaszczyceni, że Krzysztof Bajołek jest na pokładzie jako inwestor. Jego doświadczenie i spostrzeżenia będą nieocenione, gdy będziemy kontynuować rozwój. Ta inwestycja pozwoli nam podjąć śmiałe kroki w kierunku osiągnięcia naszych długoterminowych celów”.
Oczekuje się, że współpraca między Krzysztofem Bajołkiem a firmą Closer Music stworzy synergie, które przyniosą korzyści obu stronom i zapewnią im trwały sukces w przyszłości.
Krzysztof Bajołek jest wybitnym przedsiębiorcą i inwestorem z historią spektakularnych przedsięwzięć w różnych branżach. Jest znany ze swoich strategicznych inwestycji i zaangażowania w promowanie innowacji. Krzysztof Bajołek posiada ponad 30-letnie doświadczenie w branży odzieżowej. Założyciel i wieloletni prezes zarządu spółki Artman. Twórca marki House i Mohito, które zostały w 2008 r. sprzedane do LPP za prawie 400 mln zł. Był członkiem rady nadzorczej m.in. spółki Gino Rossi, Simple Creative Products oraz Bytom oraz założycielem marki Medicine. Obecnie jest założycielem i prezesem Answear.com.
Firma Closer Music jest globalną marką, znaną z innowacyjnych produktów i usług, opartych na unikalnej na całym świecie licencji DML Direct Music License. Closer Music oferując własny katalog utworów i muzyki, wywiera znaczący wpływ na branżę muzyczną i sektor nowych technologii. Klientami są duże i średnie przedsiębiorstwa, domy mediowe, podmioty produkcyjne z sektora filmowego, reklamowego i indywidualni użytkownicy, tacy jak grupa ponad 200 milionów kontent kreatorów w mediach społecznościowych, do której firma, za pomocą swojej platformy closermusic.com adresuje swoje działania.
Źródło informacji: Closer Music
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.08.2024, 09:28 |
Źródło informacji | Closer Music |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
China Power na Busworld Europe: HIGER prezentuje elektryczne autokary New V w Belgii
- 09.10.2025, 16:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Farizon SV znalazł się na krótkiej liście kandydatów do tytułu Międzynarodowego Samochodu Dostawczego Roku - International Van of the Year
• Eksperci z 26 krajów wybrali model Farizon SV do krótkiej listy kandydatów do tytułu IVOTY.
• Kluczowymi czynnikami branymi pod uwagę przez jurorów są wysokie standardy wydajności i bezpieczeństwa.
• Zwycięzca zostanie ogłoszony podczas targów Solutrans Expo w Lyonie we Francji 19 listopada- 09.10.2025, 16:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Marsh na EKF Ubezpieczenia: sektor reasekuracyjny jest bardzo zainteresowany istotnym udziałem w transformacji energetycznej Polski PAP
„W najbliższej przyszłości oczekiwanie całej gospodarki jest takie, że koszty związane z wytwarzaniem energii elektrycznej będą w Polsce spadały. Zdecydowanie zielona energia temu ma sprzyjać, co oczywiście wiąże się z koniecznością transferu ryzyka z firm dokonujących inwestycji na firmy ubezpieczeniowe, a co za tym idzie - firmy reasekuracyjne. Mowa o inwestycjach liczonych w setki milionów, jak nie miliardów dolarów, a to z kolei oznacza, że polski rynek ubezpieczeniowy musi w sposób wtórny także transferować to ryzyko” - wyjaśniał Piotr Podleśny, chief commercial officer CEE North w Marsh: firmie będącej wiodącym brokerem ubezpieczeniowym oraz doradcą w zakresie zarządzania ryzykiem.- 09.10.2025, 13:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ