Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Krzysztof Bajołek wraz z rodziną zidentyfikował Closer Music jako firmę o ogromnym potencjale. Oczekuje się, że jego inwestycja zapewni firmie niezbędne zasoby i wskazówki, aby rozszerzyć jej działalność, ulepszyć ofertę produktów i wzmocnić jej pozycję rynkową.
Krzysztof Bajołek, znany ze swoich udanych przedsięwzięć i wizjonerskiego podejścia, komentując inwestycję, powiedział: „Jestem podekscytowany, że mogę wspierać Closer Music w ich podróży. Mają silny zespół i wyjątkową propozycję rynkową, która zdecydowanie wpłynie na zmiany w branży. Wierzę w ich wizję i nie mogę się doczekać, aby przyczynić się do ich sukcesu”.
Dyrektor generalny firmy Closer Music, Sebastian Lenard , również wyraził entuzjazm w związku z partnerstwem, stwierdzając: „Jesteśmy zaszczyceni, że Krzysztof Bajołek jest na pokładzie jako inwestor. Jego doświadczenie i spostrzeżenia będą nieocenione, gdy będziemy kontynuować rozwój. Ta inwestycja pozwoli nam podjąć śmiałe kroki w kierunku osiągnięcia naszych długoterminowych celów”.
Oczekuje się, że współpraca między Krzysztofem Bajołkiem a firmą Closer Music stworzy synergie, które przyniosą korzyści obu stronom i zapewnią im trwały sukces w przyszłości.
Krzysztof Bajołek jest wybitnym przedsiębiorcą i inwestorem z historią spektakularnych przedsięwzięć w różnych branżach. Jest znany ze swoich strategicznych inwestycji i zaangażowania w promowanie innowacji. Krzysztof Bajołek posiada ponad 30-letnie doświadczenie w branży odzieżowej. Założyciel i wieloletni prezes zarządu spółki Artman. Twórca marki House i Mohito, które zostały w 2008 r. sprzedane do LPP za prawie 400 mln zł. Był członkiem rady nadzorczej m.in. spółki Gino Rossi, Simple Creative Products oraz Bytom oraz założycielem marki Medicine. Obecnie jest założycielem i prezesem Answear.com.
Firma Closer Music jest globalną marką, znaną z innowacyjnych produktów i usług, opartych na unikalnej na całym świecie licencji DML Direct Music License. Closer Music oferując własny katalog utworów i muzyki, wywiera znaczący wpływ na branżę muzyczną i sektor nowych technologii. Klientami są duże i średnie przedsiębiorstwa, domy mediowe, podmioty produkcyjne z sektora filmowego, reklamowego i indywidualni użytkownicy, tacy jak grupa ponad 200 milionów kontent kreatorów w mediach społecznościowych, do której firma, za pomocą swojej platformy closermusic.com adresuje swoje działania.
Źródło informacji: Closer Music
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.08.2024, 09:28 |
Źródło informacji | Closer Music |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
TOURISE announces cross-sector Advisory Board to champion bold new platform rewriting the rules of tourism
• Leaders from World Travel & Tourism Council (WTTC), Global Sustainable Tourism Council, Amadeus, TikTok, Six Senses, Cirque du Soleil, Turismede Barcelona, Liberty International, Wagonlit Travel, Once Billion Happy, the Saudi Tourism Authority (STA), and the Riyadh School of Tourism and Hospitality at the helm of TOURISE Advisory Board.
• Formation of the Advisory Board reinforces TOURISE’s dedication to driving cross-sector global collaboration.
• Advisory Board shape TOURISE summit agenda, ensuring high-impact global issues such as equity, geographical representation and sectoral diversity are in spotlight.- 05.08.2025, 17:37
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
75% przedsiębiorców ufa księgowym. Bez nich biznes to stres i ryzyko
Większość przedsiębiorców w Polsce nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez wsparcia księgowych. Aż 75% właścicieli firm darzy swoje księgowe i księgowych dużym zaufaniem, a blisko 79% pozytywnie ocenia współpracę z nimi – wynika z najnowszego badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie Nest Banku. Co więcej, aż 71% właścicieli firm uważa, że kompetentna księgowa lub księgowy mogą realnie wpłynąć na sukces finansowy firmy.- 05.08.2025, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Nest Bank
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ