Newsletter

Laboratorium WarnerMedia Innovation Lab sięga jeszcze dalej w przyszłość technologii, wydając kilka ważnych ogłoszeń

17.06.2019, 14:24aktualizacja: 17.06.2019, 14:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Laboratorium ogłasza utworzenie oddziału w Nowym Jorku działającego w oparciu o technologię 5G, rozpoczęcie współpracy z WarnerMedia Ad Sales i spółką Xandr należącą do AT&T oraz zaangażowanie studia projektowego.

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - laboratorium WarnerMedia Innovation Lab poinformowało dzisiaj o kilku kluczowych zdarzeniach, zwiększających jego zaangażowanie na rzecz najnowocześniejszych technologii oraz inkubacji nowych, ukierunkowanych na konsumentów produktów, usług oraz doświadczeń użytkowników. Poinformowano m.in. o lokalizacji nowego nowojorskiego oddziału, który będzie działał w oparciu o sieć 5G dostarczaną przez AT&T. Będzie to jeden z pierwszych stałych obiektów z dostępem do 5G zapewnianym przez AT&T. Laboratorium podało również dalsze szczegóły współpracy nawiązanej z WarnerMedia Ad Sales i Xandr - spółką należącą do AT&T prowadzącą działalność w zakresie zaawansowanych usług reklamowych i analiz. Podano również nazwę firmy, która zostanie zaangażowana do kierowania projektowaniem oddziału.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Link do pełnej wersji: https://www.businesswire.com/news/home/20190617005252/en/

Laboratorium WarnerMedia Innovation Lab powstanie w Chelsea na Manhattanie. Będzie to nowy budynek o powierzchni blisko 2 tys. m2 o ogromnej przestrzeni wystawowej, na której będzie można zapoznać się z gotowymi produktami konsumenckimi. Ponadto znajdą się w nim elastyczne przestrzenie do organizacji wydarzeń wewnątrz budynku i w plenerze, specjalne otoczenie badawczo-rozwojowe oraz otwarta, wspólna, nowoczesna przestrzeń robocza.

„Laboratorium to coś więcej niż inkubator technologiczny – to również fabryka marzeń wzbudzających zachwyt wśród fanów WarnerMedia, którego tak od nas oczekują – powiedział Jesse Redniss, dyrektor naczelny WarnerMedia Innovation Lab. – W nowej lokalizacji będziemy mogli w sposób jeszcze bardziej kreatywny wykorzystać naszą umiejętność snucia opowieści, którą połączymy z najnowocześniejszymi technologiami zapewnianymi przez AT&T i naszych partnerów, dostarczając użytkownikom niezapomniane doświadczenia”.

Laboratorium, które planuje otworzyć swoje drzwi dla partnerów strategicznych i jednostek działających na pograniczu różnych branż na początku 2020 roku, wprowadzi w życie doświadczenie 5G dzięki inicjatywom polegającym na eksploracji i rozwoju. Stworzy dzięki temu ekosystem zwirtualizowanej współpracy w czasie rzeczywistym pomiędzy asortymentami WarnerMedia i AT&T. Dzisiejszy komunikat wydano w oparciu o zobowiązanie AT&T dostarczenia technologii 5G do należących do WarnerMedia nieruchomości. Od laboratorium innowacji w Nowym Jorku, przez Warner Bros. w Los Angeles w porę na AT&T SHAPE, po The Lounge by AT&T w Seattle i studia firmy WarnerMedia w Atlancie – technologia 5G ma moc przemienić zarówno sposób, w jaki WarnerMedi tworzy treści, jak i i ich odbiór.

„Praca całego AT&T umożliwia nam połączenie najnowszej technologii 5G z doświadczeniami zapewniającymi wrażenie immersji oraz najnowocześniejszymi możliwościami w zakresie reklamy – powiedział David Christopher, prezes AT&T Mobility and Entertainment. – WarnerMedia Innovation Lab będzie przestrzenią, w której deweloperzy, twórcy i goście znajdą inspirację do przekraczania granic rozrywki za sprawą firmy, która jako pierwsza wprowadziła technologię mobilną 5G na amerykański rynek.”

WarnerMedia pracuje również nad zdolnością Laboratorium do zrewolucjonizowania wrażenia fanów również w reklamie. Komentarz Dana Riessa, dyrektora ds. nowoczesnej reklamy i treści tworzonych we współpracy z markami (Head of Advanced Advertising and Branded Content) w dziale reklamy i sprzedaży WarnerMedia: „Umiejętność tworzenia opowieści jest zapisana w DNA naszej firmy. Przykładamy wagę do tego, z jakim odbiorem spotykają się nasze treści, w tym treści reklamowe. Laboratorium jest dla nas kluczowym narzędziem badania i poznawania nowych rozwiązań w reklamie, które wkrótce zaprezentujemy na rynku”.

Pracując nad nowymi rozwiązaniami w reklamie z myślą o tworzeniu bardziej angażującego i przekonującego przesłania marki, laboratorium WarnerMedia Innovation Lab będzie ponadto posługiwać się informacjami przekazywanymi przez konsumentów oraz technologią opracowaną przez Xandr, należącą do AT&T spółkę zajmującą się nowoczesną reklamą i narzędziami analitycznymi. Połączenie tych dwóch istotnych elementów doprowadzi do powstania zupełnie nowej jakości przekazu dla konsumentów, a także rozbudzi ducha przedsiębiorczości wśród marek należących do portfela WarnerMedia.

„Każdego dnia Xandr poszukuje nowatorskich sposobów wsparcia marketingowców i zapewnienia konsumentom jeszcze lepszych wrażeń w odbiorze reklamy – powiedział Kirk McDonald, dyrektor ds. marketingu Xandr. – Dzięki połączeniu potencjału AT&T Communications i WarnerMedia dysponujemy wyjątkowymi możliwościami opracowywania nowatorskich rozwiązań reklamowych, które nie tylko przyciągną uwagę konsumentów, ale również pozwolą marketingowcom i markom pozyskiwać spójne informacje zwrotne. Laboratorium WarnerMedia Innovation Lab przyspieszy proces wprowadzania nowych formatów reklamy, stanowiąc platformę do demonstracji rezultatów naszych wspólnych prac”.

Postępy w dziedzinie nowoczesnej reklamy pozwalają ponadto marketingowcom pozyskiwać informacje na temat reakcji widzów na ich komunikaty. Laboratorium ułatwi im to zadanie poprzez wprowadzenie nowej równowagi w relacji pomiędzy reklamą, technologią i treściami. Wśród innowacji znajdą się zastosowania bazujące na rzeczywistości mieszanej (MR – Mixed Reality) i wirtualnej (VR – Virtual Reality), nowe funkcje technologii 5G, które otwierają nowe możliwości w reklamie, a także rozwiązania zapewniające jeszcze lepsze wrażenia i interfejsy użytkownika – a wszystko po to, by „reklama robiła różnicę” (Make Advertising Matter).

Zaprojektowanie obiektu laboratorium w Nowym Jorku powierzono firmie architektonicznej Design Republic. Prace mają rozpocząć się tego lata. Design Republic to wielokrotnie nagradzana pracownia architektoniczna specjalizująca się w projektowaniu przestrzeni biurowych, handlowo-usługowych i technologii medialnych. Została ona wybrana ze względu na swoją kulturę organizacyjną, która wpisuje się w wartości WarnerMedia, jej nowatorskie metody i koncepcje projektowe, jak również prowadzoną w ostatnim czasie współpracę z takimi podmiotami jak Nasdaq, Bvlgari czy należącą do WarnerMedia stroną Bleacher Report.

„Pracownia Design Republic jest podekscytowana możliwością współpracy z WarnerMedia nad kolejnym projektem – powiedziała Inga Kruliene, akredytowana specjalistka LEED, współzałożycielka i posiadaczka udziałów w Design Republic. – Cieszymy się, że możemy wyruszyć w tę podróż wspólnie z WarnerMedia, mając swój udział w tworzeniu nowego rozdziału, jakim będzie powstanie laboratorium Innovation Lab. Chcemy pomóc tchnąć życie w ten niezwykły projekt i sprawić, by stał się źródłem ekscytacji.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.warnermediagroup.com.

WarnerMedia

WarnerMedia to jedna z największych spółek na rynku mediów i rozrywki zajmująca się produkcją i dystrybucją zarówno ogólnodostępnych, jak i odpłatnych (premium) treści tworzonych przez szerokie grono utalentowanych scenarzystów i dziennikarzy dla widzów na całym świecie. Należą do niej takie marki jak: HBO, Warner Bros., TNT, TBS, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies, truTV i wiele innych.

WarnerMedia jest spółką zależną AT&T Inc. (NYSE:T).

Wersja źródłowa wiadomości na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190617005252/en/

Źródło: WarnerMedia

KONTAKT:

Ashok Sinha

tel. 212-275-5447

e-mail: Ashok.Sinha@turner.com

Lisa Marzullo

tel.212-275-6190

e-mail: Lisa.marzullo@turner.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.06.2019, 14:24
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii