Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W czwartek 17 listopada br. Polska Agencja Nadzoru Audytowego zaprasza na konferencję pn. „Ład korporacyjny 2022: system zasad w erze niepewności”, która odbędzie się w formule online - udział w niej będzie bezpłatny. Wydarzenie wpisuje się w działania edukacyjne realizowane przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego (PANA).
To już druga konferencja roczna poświęcona tematyce ładu korporacyjnego, którą organizuje Polska Agencja Nadzoru Audytowego. Ubiegłoroczne wydarzenie dostępne jest na kanale YouTube Agencji [1].
„Ład korporacyjny to pojęcie, które często przywoływane jest w różnych kontekstach, bywa niejednakowo rozumiane lub jego znaczenie jest w ogóle niejasne. Tymczasem mówi on o zasadach kluczowych ze względu ich wpływu na bezpieczeństwo obrotu gospodarczego oraz stabilność i zdolność rozwoju przedsiębiorstw”- podkreśla Marcin Obroniecki, prezes Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego.
W tym roku konferencja została podzielona na trzy panele dyskusyjne, z których ostatni prowadzony będzie w języku angielskim. Zaproszeni goście, eksperci w zakresie teorii oraz praktyki stosowania zasad ładu korporacyjnego, którzy reprezentują zarówno instytucje nadzorcze, spółki prawa handlowego, jak również środowisko akademickie, będą poruszać kwestie bezpośrednio związane z pojęciem ładu korporacyjnego widziane z perspektywy m.in.: uczestników rynku, firm audytorskich oraz nadzoru.
„Polska Agencja Nadzoru Audytowego jest odpowiedzialna za kluczowy komponent ładu korporacyjnego: za dbanie o wysoką jakość sprawozdań finansowych. Z tego powodu chcemy zachęcać do dyskusji i propagować zarządzanie podmiotami gospodarczymi w sposób trwały i przejrzysty dla wszystkich ich interesariuszy” - podkreśla Marcin Obroniecki.
Wydarzenie służy podkreśleniu konieczności zachowania profesjonalizmu i zasad etycznych po obu stronach: zarówno w środowisku osób odpowiedzialnych za tworzenie ładu korporacyjnego w przedsiębiorstwie lub instytucji, jak również w środowisku biegłych rewidentów, którzy atestowanie tych informacji powinni poprzedzić rozpoznaniem praktyki ładu korporacyjnego audytowanych podmiotów. Szczegółowe informacje dotyczące konferencji są na bieżąco zamieszczane na stronie internetowej Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego oraz witrynie internetowej dedykowanej wydarzeniu Ład korporacyjny 2022 - PANA.
Tegoroczne wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Ministerstwa Finansów oraz portalu CSRinfo.org. Patronami medialnymi wydarzenia zostały redakcje: Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet” oraz portal Prawo.pl.
Transmisja live z konferencji będzie dostępna na koncie PANA na YouTube oraz na stronie internetowej poświęconej wydarzeniu: Ład korporacyjny 2022 - PANA.
[1] https://www.youtube.com/watch?v=OOMI155GjL0
Źródło informacji: Webcomm
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 03.11.2022, 12:25 |
Źródło informacji | Webcomm |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Odzyskiwanie należności w sektorze ubezpieczeń
Nieuregulowane płatności stanowią istotny problem w sektorze ubezpieczeniowym oraz czynnik, który może mieć negatywny wpływ na cash flow. Dlatego warto zapoznać się z możliwymi narzędziami windykacji miękkiej - tak, aby zwiększyć odzyskiwalność zaległych kwot, a jednocześnie zoptymalizować ten proces. Oto możliwe rozwiązania.- 20.05.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ