Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa - (BUSINESS WIRE) - Lebara i WorldRemit, dwie czołowe marki świadczące usługi rezydentom międzynarodowym, zawarły strategiczne partnerstwo, w ramach którego WorldRemit zostaje wyłącznym partnerem Lebary w zakresie globalnych przekazów pieniężnych, w tym obsługi przekazów do Polski.
Zgodnie z umową ponad 3 mln użytkowników usług Lebara Mobile i Lebara Money będzie mogło dzięki cyfrowym usługom WorldRemit bezproblemowo zlecać przekazy bezpośrednio z poziomu aplikacji i strony internetowej Lebara. Proces ten wpisuje się w plany WorldRemit objęcia usługami 10 mln klientów z rynków wschodzących w perspektywie do roku 2020.
Klienci Lebary z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii, Danii i Holandii będą mogli korzystać z rozbudowanej sieci punktów wypłat WorldRemit dostępnej w ponad 145 krajach. Będzie to także tańsze i wygodniejsze rozwiązanie dla 90% migrantów, którzy nadal przesyłają pieniądze tradycyjnymi metodami.
W ramach umowy WorldRemit skorzysta również z możliwości co-brandingu w sklepach detalicznych Lebary oraz reklamy w pakietach simpack Lebara Mobile dostępnych w 260 tys. sklepów w całej Europie Zachodniej.
Ismail Ahmed, założyciel i prezes WorldRemit: "Z przyjemnością nawiązujemy partnerstwo z jedną z najlepszych na świecie marek sektora MVNO (operatorów wirtualnych) obsługującą międzynarodowych rezydentów w Europie, która w ten sposób zapewni im dostęp do naszej usługi "mobile first" ("pierwszeństwo urządzeń mobilnych"). Dzięki przeszło 260 tys. punktom sprzedaży widoczność Lebary i świadomość marki wśród konsumentów stanowi uzupełnienie silnego potencjału WorldRemit w zakresie usług cyfrowych. Partnerstwo to oznacza udostępnienie naszej bezpiecznej, szybkiej i taniej usługi przesyłania pieniędzy milionom nowych klientów".
"WorldRemit współpracowało dotychczas z partnerami z sektora telekomunikacji jako odbiorca, ale to jest pierwsze strategiczne partnerstwo z mobilnym operatorem, jakie nawiązujemy w charakterze nadawcy. Chętnie umocnimy naszą czołową pozycję na rynku dzięki kolejnym, równie ambitnym partnerstwom w przyszłości".
Graeme Oxby, prezes Lebara Group: "Ta inicjatywa wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom naszych cennych klientów. Wielu klientów Lebary przesyła pieniądze krewnym i znajomym w ich krajach pochodzenia, więc to dla nas ogromna przyjemność móc podjąć współpracę z WorldRemit w celu zaoferowania im prostej, a przy tym niedrogiej usługi w tym zakresie".
"Czołowa pozycja marki Lebara na stale rozwijającym się europejskim rynku rezydentów międzynarodowych, w połączeniu ze wzrostem liczby użytkowników smartfonów, tworzy doskonałą platformę do uruchomienia nowych, wspaniałych usług w oparciu o partnerstwa. Nasi partnerzy otrzymują niepowtarzalny dostęp do bazy klientów, jaką może pochwalić się niewielu operatorów komórkowych".
WorldRemit zwiększa swój udział w rynku przekazów (przelewów) pieniężnych realizowanych przez społeczności imigranckie. Już teraz rynek ten jest wart 600 mld dolarów. Firma słynie z tego, że kładzie nacisk na urządzenia mobilne (podejście "mobile first"); jedna trzecia realizowanych przez nią transakcji trafia na mobilne rachunki bankowe; w skali globalnej, WorldRemit obsługuje obecnie 74% międzynarodowych przekazów pieniężnych na tego typu rachunki.
Dzięki modelowi cyfrowemu WorldRemit do sfinalizowania transakcji wystarczy kilka stuknięć w ekran smartfonu. Każdego miesiąca klienci WorldRemit realizują ponad milion transakcji, korzystając z aplikacji lub strony internetowej firmy.
Więcej informacji o tym, w jaki sposób klienci Lebara mogą przesyłać pieniądze do Polski za pośrednictwem WorldRemit można znaleźć na stronie https://www.worldremit.com/en/Poland. Doradcą finansowym WorldRemit na potrzeby transakcji, o której mowa w niniejszej informacji, był William Blair.
WorldRemit
WorldRemit zmienia sposób, w jaki ludzie przesyłają sobie pieniądze.
Teraz jest to proste - wystarczy włączyć aplikację lub wejść na stronę internetową - bez udziału pośredników.
- Przelewy do większości krajów realizowane są błyskawicznie - pieniądze przesyła się jak wiadomość w komunikatorze internetowym.
- Więcej opcji odbioru pieniędzy (płatności mobilne, przelew bankowy, odbiór gotówki).
- Usługa jest oferowana w ponad 50 krajach i 145 regionach świata.
- Usługę wspierają firmy takie jak Leapfrog oraz Accel Partners i TCV - inwestorzy z udziałami w Facebooku, Spotify, Netflixie i Slacku.
Globalna siedziba WorldRemit znajduje się w Londynie, a jej oddziały w USA, Kanadzie, RPA, Malezji, Singapurze, Filipinach, Japonii, Hongkongu, Australii i Nowej Zelandii.
Lebara
Lebara to czołowy europejski operator telefonii komórkowej, który podnosi standard życia społeczności imigranckich, udostępniając im wysokiej jakości produkty i usługi mobilne w przystępnych cenach. Lebara oferuje karty SIM pay-as-you-go do urządzeń mobilnych oraz związane z nimi produkty i usługi dostosowane do potrzeb międzynarodowej społeczności w sześciu krajach Europy: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii, Francji, Hiszpanii i Danii. Lebara cieszy się uznaniem klientów jako firma godna zaufania, uczciwa, stosująca przejrzyste zasady i oferująca wysoką jakość w przystępnej cenie.
Wersja źródłowa informacji dostępna w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20180407005068/en/
KONTAKT:
Lucas Germanos
dyrektor ds. PR i Global Media Relations
e-mail: lgermanos@worldremit.com
Źródło: WorldRemit
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.04.2018, 13:04 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |