Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Seul, 20 marca 2018 r. /PRNewswire/ - Mistrzostwo w sztuce kwintesencji i wyrafinowania. Na tym właśnie polega prosta lecz silna w przekazie filozofia wzornictwa LG SIGNATURE, luksusowej marki zmieniającej definicję koncepcji życia z klasą w mieście.
Multimedialny, interaktywny komunikat prasowy dostępny jest tutaj: https://www.multivu.com/players/English/8288551-lg-signature-interior-designers-architects/
Marka LG SIGNATURE rozpoczęła współpracę z wiodącymi projektantami wnętrz, architektami i innymi ekspertami z branży mieszkającymi w największych miastach w różnych krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Australii. To w tych miejscach swój debiut miała marka LG SIGNATURE. Wykorzystanie przez specjalistów z branży produktów marki LG SIGNATURE w domach idealnie wpasowuje się w ideę życia z klasą w mieście.
Kampania skupia się na wnętrzach, twórczości i wzornictwie, jednak największy wpływ na promocję misji i filozofii marki ma włączanie produktów LG SIGNATURE w domowe przestrzenie przez autorytety branżowe.
Marka LG SIGNATURE przyczyniła się do ukształtowania przestrzeni mieszkalnej ekspertów w celu wsparcia ich w zdobywaniu jeszcze większych osiągnięć zawodowych i w życiu prywatnym. Eksperci z przyjemnością dzielą się opiniami na temat tego, w jaki sposób produkty marki ożywiły ich przestrzenie mieszkalne.
Wpływowy architekt Hadi Teherani z Niemiec zawarł część filozofii marki w swojej wypowiedzi, w której podkreślił, że "dobre wzornictwo musi z być z jednej strony funkcjonalne, a z drugiej otaczać wygodą". Najlepszym tego obrazem jest wykorzystanie przez architekta produktów marki LG SIGNATURE w apartamencie. Wybitna projektantka wnętrz z Anglii Ashley Hicks zaznaczyła, że "dom musi oddawać osobowość właściciela, ujawniać jego zainteresowania i fascynacje, zapewniać wygodę i relaks na co dzień, a także cieszyć oko". Właśnie do tego dąży marka LG SIGNATURE.
Podobnymi komentarzami podzielili się inni eksperci biorący udział w tej ambitnej kampanii, w tym Darren Palmer, dekorator wnętrz i osobowość telewizyjna z Australii, Stefan Diez, projektant przemysłowy pracujący w Niemczech, Andrea Savage, partner i dyrektor projektów w firmie zajmującej się wykończeniem wnętrz w Singapurze, Daphne Teo, główna dyrektor ds. inwestycji z Singapuru, Jason Pomeroy, architekt ekologiczny, badacz, autor i osobowość telewizyjna w Singapurze oraz Khalid Shafar, dekorator wnętrz pracujący w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Przesłanie i filozofia marki LG SIGNATURE są źródłem uniwersalnej atrakcyjności, co widać przez zaangażowanie autorytetów z pięciu obszarów świata. Wyrafinowanie i dobry gust znajdują uznanie niezależnie od kraju. Zapraszamy do zapoznania się z niezliczoną liczbą sposobów, na które marka LG SIGNATURE może wnieść odrobinę luksusu w życie.
LG SIGNATURE
LG SIGNATURE to pierwsza luksusowa marka firmy LG Electronics. Łącząc najlepsze elementy rozwiązań technologicznych LG i piękne wzornictwo w jednej marce LG SIGNATURE to kolekcja, którą cechuje subtelna elegancja i najlepsza wydajność. Gama produktów marki LG SIGNATURE obejmuje lodówkę typu door-in-door, pralkę TWINWash, specjalny oczyszczacz powietrza i nagradzany telewizor OLED W7. Wszystkie produkty marki LG SIGNATURE łączy najwyższa jakość i przywiązanie do najważniejszych elementów. Produkty marki LG SIGNATURE zdobyły wiele wyróżnień branżowych ze względu na innowacje technologiczne i wyrafinowane wzornictwo, w tym nagrody 2017 CES za innowacyjność, iF Gold Award 2016 i Red Dot Design Award 2016.
Źródło: LG SIGNATURE
KONTAKT:
Caridee Kim
tel. +82 2 2287 0929
e-mail: Caridee.Kim@hkstrategies.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.03.2018, 15:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |