Newsletter

LIVEKINDLY Collective rozszerza swoje portfolio marek poprzez przejęcie kultowego The Dutch Weed Burger

08.06.2021, 17:20aktualizacja: 08.06.2021, 17:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Business Wire/LIVEKINDLY Collective
Fot. Business Wire/LIVEKINDLY Collective
W Światowym Dniu Oceanów obie firmy łączą siły, aby zaoferować ludziom na całym świecie korzyści płynące z kolejnego białka pochodzenia roślinnego.

AMSTERDAM i NOWY JORK--(BUSINESS WIRE)—Spółka LIVEKINDLY Collective, zrzeszająca marki z wieloletnim doświadczeniem oraz marki rozwijające się, która jest na dobrej drodze, aby stać się jedną z największych na świecie firm produkujących żywność pochodzenia roślinnego, ogłosiła dzisiaj umowę przejęcia The Dutch Weed Burger, kultowej marki z Amsterdamu, która wykorzystuje wodorosty jako swój główny składnik.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Jego pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210608005169/en/.

Dodając The Dutch Weed Burger do LIVEKINDLY Collective, firma rozszerza swoje roślinne portfolio o wodorosty, wysokiej jakości źródło białka uprawiane przy użyciu minimalnej ilości słodkiej wody i bez użycia gruntów rolnych. Proponowane przejęcie dodatkowo pomoże firmie osiągnąć większą skalę w Wielkiej Brytanii i krajach nordyckich, dwóch kluczowych rynkach w Europie, oraz na rynku amerykańskim i kanadyjskim, a później także w Azji.

„Innowacje w dziedzinie białka pochodzenia roślinnego stworzyły ogromną szansę na przekształcenie globalnego systemu żywnościowego, ponieważ konsumenci coraz częściej domagają się smacznych i pożywnych alternatyw dla mięsa - powiedział Kees Kruythoff, dyrektor generalny i prezes LIVEKINDLY Collective. - Wraz z przejęciem The Dutch Weed Burger rozszerzamy swoją ofertę białka roślinnego dostępną dla konsumentów w ponad 40 krajach i przyspieszamy realizację naszej misji, aby odżywianie oparte na roślinach stało się nową normą”.

„Jesteśmy tak podekscytowani dołączeniem do ambitnych, doświadczonych i pełnych pasji liderów, którzy pomogą naszej marce osiągnąć większą skalę i zmienić kulturę żywieniową na całym świecie” - powiedział Mark Kulsdom, dyrektor generalny i założyciel The Dutch Weed Burger.

„Hodowla wodorostów jest bardzo zrównoważona, ponieważ rosną one obficie w oceanach i produkują tlen podczas wzrostu. Rośliny te są zdrowe i bogate w składniki odżywcze, a jednocześnie posiadają unikalny smak umami. Te oceaniczne warzywa doskonale łączą się z bogatą w białko fasolą i innymi innowacyjnymi teksturami, których używamy. Bardzo się cieszę z perspektywy współpracy w ramach kolektywu, ponieważ nadchodzi czas na prawdziwe zmiany, a potrzeba ich wprowadzenia jest bardziej nagląca niż kiedykolwiek wcześniej!” - dodał.

LIVEKINDLY Collective skupia założycieli, przedsiębiorców i globalnych liderów biznesu w ramach dążenia do stworzenia solidnego ekosystemu marek, których działalność opiera się na roślinach. Należą do nich: Oumph!, The Fry Family Food Co., LikeMeat, No Meat i cyfrowa platforma medialna LIVEKINDLY. Firma niedawno zakończyła rundę finansowania wzrostu, zwiększając łączną kwotę funduszy otrzymanych w ciągu pierwszych 12 miesięcy jej trwania do 535 mln USD i czyniąc LIVEKINDLY Collective jedną z trzech najsilniej finansowanych i najszybciej rozwijających się firm zajmujących się żywnością roślinną na świecie.

Dutch Weed Burger

The Dutch Weed Burger to firma produkująca żywność pochodzenia roślinnego, z siedzibą w Amsterdamie (Holandia). Została założona w 2012 roku przez Lisette Kreischer i Marka Kulsdoma, jako spółka wydzielona (spin off) z filmu dokumentalnego pod tym samym tytułem, kręconego głównie w Nowym Jorku, w którym szukają najlepszych przepisów, aby wprowadzić wodorosty do powszechnego użytku. Pierwsze tego typu burgery były sprzedawane z ręcznie robionego roweru gastronomicznego na ulicach Amsterdamu, gdzie natychmiast stały się hitem (tworząc kultową markę). Gdy restauracje zaczęły wprowadzać ten pomysł na burgera do swojego menu, pionierska marka przetarła szlak wegańskiemu trendowi w Holandii i poza nią.

LIVEKINDLY Collective

LIVEKINDLY Collective została założona przez Blue Horizon Group w oparciu o przekonanie, że alternatywne produkty roślinne mają moc, aby uczynić globalny system żywnościowy zrównoważonym. Jej misją jest sprawienie, by żywienie oparte na roślinach stało się nową normą. Jako kolektyw założycieli, przedsiębiorców i liderów biznesu z całego świata, LIVEKINDLY Collective ma wyjątkowe możliwości wywierania wpływu na dużą skalę. Poprzez swoje portfolio marek: Oumph!, The Fry Family Food Co., LikeMeat i No Meat LIVEKINDLY Collective oferuje konsumentom na całym świecie zdrowe, zrównoważone i pyszne posiłki. Firma jest ponadto głosem ruchu proroślinnego, przekazując treści informacyjne, rozrywkowe i inspirujące za pośrednictwem swojej platformy medialnej i lifestylowej LIVEKINDLY, na stronie www.livekindly.com i @livekindlyco na Instagramie. LIVEKINDLY Collective zatrudnia 500 pracowników i sprzedaje swoje produkty w ponad 40 krajach na całym świecie. Więcej informacji pod adresem: www.thelivekindlyco.com.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210608005169/en/.

Źródło: LIVEKINDLY Collective

KONTAKT:

Zapytania prasowe:

Marta Tomczak

e-mail: press@thelivekindlycollectiveco.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.06.2021, 17:20
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ