Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Firma LiveRamp (NYSE: RAMP) ogłosiła dzisiaj aktywację nowej sortowni danych oraz funkcje przetwarzania tożsamości z naciskiem na chmurę, które umożliwiają klientom skuteczniejsze aktywowanie i łączenie ze sobą danych, przy jednoczesnym uwolnieniu potencjału głębszej analizy i wniosków dotyczących odbiorców. Oznacza to, że marki, wydawcy i platformy technologiczne mogą zmaksymalizować wartość swoich danych first-party, płynnie łączyć i uaktywniać dane z dowolnego środowiska oraz pogłębiać wnioski dotyczące konsumentów poprzez zwiększenie granularności pomiaru – a wszystko to w ramach istniejącej infrastruktury technologicznej przedsiębiorstwa lub partnerskiego ekosystemu.
Dzięki tym ulepszeniom platformy ponad 900 klientów LiveRamp odniesie następujące korzyści:
Aktywacja setek partnerów bezpośrednio z sortowni danych Snowflake i LiveRamp. Dzięki możliwościom stworzonej przez LiveRamp, natywnej w chmurze sortowni danych następnej generacji, klienci mogą teraz aktywować dane wraz z setkami partnerów bezpośrednio z wybranej platformy współpracy, w tym Snowflake i LiveRamp Clean Room, bardziej precyzyjnie i przy większym stopniu połączenia w sieci.
Korzystając z RampID™ – najbardziej trwałego, skupionego na prywatności identyfikatora do łączenia się w cyfrowym ekosystemie – klienci LiveRamp mogą podejmować natychmiastowe działania na podstawie wniosków wygenerowanych w ramach bezpiecznej współpracy z partnerami, uzyskując bezprecedensową skalę i zasięg. Dzięki płynnej łączności z największą i zawierającą najwięcej danych siecią w branży, LiveRamp oferuje także możliwość aktywacji we wszystkich miejscach w ekosystemie bez potrzeby korzystania z wielu rozwiązań lub ponownej integracji z każdym partnerem i platformą.
„Partnerstwo z LiveRamp mające na celu ewolucję możliwości sortowni danych za pośrednictwem naszej konwergentnej platformy i ekosystemu usprawniło aktywację danych first-party i pomogło wyodrębnić ukierunkowane, precyzyjnie określone segmenty odbiorców – wszystko z tego samego środowiska – wyjaśnia Mike Bregman, dyrektor ds. aktywacji w firmie Havas Media Network North America. - Umożliwiło to Havas Media lepsze wsparcie klientów, którzy coraz częściej potrzebują informacji czerpanych z wielu kanałów, by osiągać cele biznesowe”.
„Sortownie danych stały się narzędziem o zasadniczym znaczeniu dla dostarczania danych wywiadu konsumenckiego naszym markom partnerskim, przy jednoczesnym zachowaniu przejrzystości i kontroli na poziomie, którego oczekujemy jako podmiot zarządzający danymi naszych odbiorców – mówi Brian Lin, wiceprezes ds. zarządzania produktami i reklamy w TelevisaUnivision. - Możliwość aktywacji bezpośrednio ze stworzonej przez LiveRamp sortowni danych następnej generacji pogłębia nasze strategiczne partnerstwa, a zarazem umożliwia podtrzymanie najwyższego poziomu ochrony prywatności”.
Pierwsza w branży funkcja identyfikacji tożsamości we wszystkich najważniejszych chmurach obliczeniowych. Korzystając z natywnych w chmurze i zintegrowanych funkcji identyfikacji tożsamości, klienci mogą obecnie zdecydować się na rozszerzenie swoich danych first-party o znane elementy, takie jak dane z CRM i adresy e-mail, bezpośrednio na wybranej platformie chmurowej: AWS, Azure, Google Cloud, Databricks lub Snowflake. Klienci LiveRamp mogą zmaksymalizować zwrot z inwestycji marketingowych bez względu na lokalizację danych.
Fragmentacja danych klientów sprawia, że dotarcie do osobowej tożsamości w chmurze pozostaje sporym wyzwaniem. Przykład: 86% konsumentów posiada wiele adresów e-mail, które trzeba przypisać do jednostki, aby uzyskać najlepszy w swojej klasie stopień aktywacji i pomiaru. Ponadto konsumenci posiadają średnio 13 urządzeń połączonych w sieci, które można wykorzystać w ramach holistycznej strategii reklamowej i pomiarowej. Zmianom podlegają także specyficzne schematy zakupowe gospodarstw domowych, co utrudnia dokładny pomiar atrybucji. Firmy korzystające z oferowanych przez LiveRamp, skupionych na chmurze funkcji przetwarzania tożsamości mogą sprostać tym wyzwaniom, przypisując jednostce i gospodarstwu domowemu liczne znaczniki do osobistej identyfikacji, co usprawnia pomiary i umożliwia dalszą personalizację reklam i jednocześnie do minimum ogranicza potrzebę przemieszczania danych.
„Możliwość korzystania z technologii LiveRamp bez konieczności wychodzenia poza nasze środowisko w chmurze przynosi niewiarygodne korzyści – przyznaje Seth Hirsh, partner i dyrektor ds. analityki w firmie Acadia. - Zamierzamy działać w przyszłości na platformie Snowflake, a LiveRamp wyposaży nas w narzędzia do optymalizacji procesu włączania danych do magazynów danych w chmurze, wynajdywania docelowych odbiorców w całym ekosystemie i doskonalenia wyników pomiarów dla naszych klientów bez konieczności transferu danych między środowiskami”.
Kimberly Bloomston, wiceprezes ds. produktów LiveRamp, dodaje: „Wprowadzenie na rynek natywnych w chmurze i zoptymalizowanych pod kątem sortowni danych funkcji przetwarzania tożsamości daje firmom możliwość skalowania praktyk dotyczących danych, maksymalizacji wniosków i kreowania przyszłej elastyczności. Nowe funkcje umożliwiają dostęp do zestawów danych, które w przeciwnym razie byłyby poza zasięgiem, zatem firmy mogą upraszczać uruchamianie kampanii i optymalizować swoją zdolność docierania do klientów w powtarzalnie precyzyjny sposób. Dzięki LiveRamp, przedsiębiorstwa zyskują możliwości kształtowania swoich inicjatyw na polu cyfrowej transformacji oraz sprostania wymogom, jakie wynikają z ogromnej fragmentacji ekosystemu i złożoności zachowań klientów i partnerów, co dotyczy także platform chmurowych i sortowni danych”.
LiveRamp nadal ulepsza swoje rozwiązania i stymuluje kolejną generację współpracy nad danymi, wykorzystując do tego cztery komponenty o kluczowym znaczeniu.
- Live/Tożsamość: Stwórz firmową strukturę tożsamości, aby poprawnie identyfikować i dopasowywać klientów z różnych kanałów, źródeł partnerskich oraz platform i uzyskać jak najbardziej połączony w sieci widok klientów.
- Live/Dostęp: Zwiększaj wartość danych, pogłębiaj zrozumienie swoich klientów i sięgaj po nowych odbiorców, korzystając ze stworzonej przez LiveRamp sieci wysokiej jakości partnerów oferujących dane.
- Live/Łączność w sieci: Przezwyciężaj skutki utraty połączenia, sięgnij po przyszłe możliwości, jakie oferuje adresowalność, i na dużą skalę nawiązuj kontakt w sieci z wysokiej jakości odbiorcami, niezależnie od ich lokalizacji.
- Live/Wnioski: Stymuluj innowacje i uwolnij potencjał wydajnych funkcji do pomiaru i analizy, korzystając w tym celu z możliwości sortowni danych, oferującej zaawansowane funkcje kontroli i zarządzania zezwoleniami oraz zintegrowane najnowocześniejsze technologie zwiększające prywatność.
Dowiedz się więcej o możliwościach personalizacji rozwiązań LiveRamp pod kątem Twoich wyjątkowych możliwości biznesowych z naszej witryny.
Czym jest LiveRamp
LiveRamp to platforma współpracy nad danymi wybierana przez najbardziej innowacyjne firmy na świecie. Jako innowacyjny lider w dziedzinach prywatności konsumentów, etyki korzystania z danych i tożsamości przedsiębiorstw, LiveRamp wyznacza nowy standard w zakresie tworzenie połączonego w sieci widoku klientów o niespotykanej przejrzystości i bogactwie kontekstu, a zarazem chroni bezcenne zaufanie marek i klientów. LiveRamp oferuje całkowitą elastyczność współpracy niezależnie od lokalizacji danych, by móc obsługiwać jak najszerszy zakres przypadków wykorzystywania współpracy nad danymi – w organizacjach, między markami oraz w całej wysokiej klasy globalnej sieci najwyższej jakości partnerów.
Setki globalnych innowatorów, od ikonicznych marek konsumenckich i gigantów technologii po banki, sprzedawców i liderów opieki zdrowotnej, korzysta z usług LiveRamp, by tworzyć trwałą wartość marki i biznesu poprzez pogłębienie zaangażowania i lojalności klientów, nawiązywanie nowych partnerstw i maksymalne wykorzystanie wartości danych first-party, a jednocześnie nadążać za szybką ewolucją wymogów z zakresu zgodności i prywatności. LiveRamp ma siedzibę w San Francisco w Kalifornii i przedstawicielstwa na całym świecie. Dowiedz się więcej ze strony www.liveramp.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231010091480/pl/
Źródło: LiveRamp
KONTAKT:
Michelle Millsap
e-mail: PR@liveramp.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.10.2023, 16:48 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |