Newsletter

Locus zainwestuje w Europie 2 mln euro w inteligentną i ekologiczną logistykę

07.10.2020, 15:25aktualizacja: 07.10.2020, 15:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po osiągnięciu sukcesu w USA, Azji Południowo-Wschodniej i na subkontynencie indyjskim, Locus dąży obecnie do zaoferowania swoich inteligentnych rozwiązań logistycznych klientom w Europie.

SAN FRANCISCO, 7 października, 2020 /PRNewswire/ -- Locus, globalna spółka typu B2B Software-as-a-Service (SaaS) automatyzujący ludzkie decyzje w logistyce, ogłosiła inwestycję o wartości 2 mln euro w Europie na rozwój swoich produktów i działalności. Inteligentne rozwiązania logistyczne oferowane przez spółkę pomagają ograniczyć emisję dwutlenku węgla i podnoszą wydajność operacyjną.

Locus wykorzystuje głębokie uczenie maszynowe i własne algorytmy, aby zaoferować inteligentne rozwiązania logistyczne, takie jak optymalizacja trasy, monitorowanie w czasie rzeczywistym, informacje i dane analityczne, optymalizacja obszarów i przydzielanie oraz wykorzystanie pojazdów. Dzięki oferowanym konsultacjom strategicznym, Locus pomaga także spółkom w optymalizacji całej sieci łańcucha dostaw.

„Z powodu pandemii COVID-19, łańcuchy dostaw w Europie stały się bardziej dynamiczne, niż kiedykolwiek wcześniej, a wzajemne połączenia różnych ich działów stały się silniejsze. Aby skutecznie odpowiadać na tak dynamiczny popyt, spółki potrzebują automatycznego podejmowania decyzji o wysokiej częstotliwości - powiedział Nishith Rastogi, dyrektor generalny Locus. - Przeniosłem swoją bazę do Londynu z Indii, ponieważ to Europa będzie dla nas głównym obszarem zainteresowania. Inwestujemy 2 miliony euro, aby wprowadzić nasze inteligentne rozwiązania logistyczne na rynek. Przykładowo, dzięki Locus można dostarczać paczki z handlu elektronicznego z obniżoną o 20% emisją dwutlenku węgla. Cieszę się na myśl o tym, jak wiele możemy tu zmienić”.

Spółka pracuje obecnie z najlepszymi klientami w Azji Południowo-Wschodniej, Ameryce Północnej, Europie i na subkontynencie indyjskim. W skład ścisłego kierownictwa spółki wchodzą kierownicy z Amazon Web Services (AWS), Baclays Capital, Google i BlueDart (spółka DHL) i analitycy danych z doktoratami m.in. Carnege Mellon University i University of Illinois.

Locus pozyskał 29 mln dolarów od inwestorów kategorii Tier-1, takich jak Falcon Edge, Tiger Global, Blume Ventures, Exfinity Venture Partners i growX ventures.

„Na całym świecie gwałtownie rozwija się e-handel i trend omnichannel. Pandemia COVID-19 tylko przyspieszyła te zmiany. Nie inaczej jest w Europie. Platforma decyzyjna taka jak Locus może dać ogromne korzyści firmom poszukującym rozwiązań logistycznych w zakresie podnoszenia elastyczności operacyjnej i zadowolenia klientów. Rozwiązania firmy Locus pomogą także spółkom zmniejszać swój ślad węglowy. Oferowane przez nas nowoczesne rozwiązania technologiczne są w pełni niezależne od lokalizacji. Planujemy wywrzeć realny wpływ na rynek w Europie” - powiedział Krishna Khandelwal, dyrektor ds. administracyjnych Locus.

Niedawno Gartner wymienił Locus jako „Wzorcowego sprzedawcę” w kategorii rozwiązań dla ostatniego etapu dostawy w ramach raportu „Hype Cycle for Transportation Industry 2020”[1]. Poprzednio Locus miał status „Reprezentatywnego sprzedawcy” w raporcie Gartnera „Market Guide for Vehicle Routing and Scheduling”.[2]

[1] Gartner, „Hype Cycle for Transportation Industry, 2020” („Cykl popularności dla branży transportowej 2020”), Ivar Berntz, Venecia Liu, Thierry Kuperman Le Bihan, Pedro Pacheco, 13 sierpnia 2020.

[2] Gartner, „Market Guide for Vehicle Routing and Scheduling” („Przewodnik rynkowy w zakresie wyznaczania tras i harmonogramowania pojazdów”) , Oscar Sanchez Duran, Bart De Muynck, 23 czerwca 2020.

Locus

Locus to platforma technologiczna oparta na „głębokich” sieciach neuronowych do automatyzacji decyzji logistycznych, zapewniająca całkowitą elastyczność operacyjną i zadowolenie klienta końcowego.

Platforma wykorzystuje głębokie uczenie maszynowe i własne algorytmy, aby zaoferować klientom inteligentne rozwiązania logistyczne. Locus napędza ponad dwa miliony dostaw dziennie w Azji Południowo-Wschodniej, na subkontynencie indyjskim, w Europie i Ameryce Północnej. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę Locus.

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1197609/Locus_Logo.jpg

Źródło: Locus

KONTAKT:

e-mail: marketing@locus.sh

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.10.2020, 15:25
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ