Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 7 października, 2020 /PRNewswire/ -- Locus, globalna spółka typu B2B Software-as-a-Service (SaaS) automatyzujący ludzkie decyzje w logistyce, ogłosiła inwestycję o wartości 2 mln euro w Europie na rozwój swoich produktów i działalności. Inteligentne rozwiązania logistyczne oferowane przez spółkę pomagają ograniczyć emisję dwutlenku węgla i podnoszą wydajność operacyjną.
Locus wykorzystuje głębokie uczenie maszynowe i własne algorytmy, aby zaoferować inteligentne rozwiązania logistyczne, takie jak optymalizacja trasy, monitorowanie w czasie rzeczywistym, informacje i dane analityczne, optymalizacja obszarów i przydzielanie oraz wykorzystanie pojazdów. Dzięki oferowanym konsultacjom strategicznym, Locus pomaga także spółkom w optymalizacji całej sieci łańcucha dostaw.
„Z powodu pandemii COVID-19, łańcuchy dostaw w Europie stały się bardziej dynamiczne, niż kiedykolwiek wcześniej, a wzajemne połączenia różnych ich działów stały się silniejsze. Aby skutecznie odpowiadać na tak dynamiczny popyt, spółki potrzebują automatycznego podejmowania decyzji o wysokiej częstotliwości - powiedział Nishith Rastogi, dyrektor generalny Locus. - Przeniosłem swoją bazę do Londynu z Indii, ponieważ to Europa będzie dla nas głównym obszarem zainteresowania. Inwestujemy 2 miliony euro, aby wprowadzić nasze inteligentne rozwiązania logistyczne na rynek. Przykładowo, dzięki Locus można dostarczać paczki z handlu elektronicznego z obniżoną o 20% emisją dwutlenku węgla. Cieszę się na myśl o tym, jak wiele możemy tu zmienić”.
Spółka pracuje obecnie z najlepszymi klientami w Azji Południowo-Wschodniej, Ameryce Północnej, Europie i na subkontynencie indyjskim. W skład ścisłego kierownictwa spółki wchodzą kierownicy z Amazon Web Services (AWS), Baclays Capital, Google i BlueDart (spółka DHL) i analitycy danych z doktoratami m.in. Carnege Mellon University i University of Illinois.
Locus pozyskał 29 mln dolarów od inwestorów kategorii Tier-1, takich jak Falcon Edge, Tiger Global, Blume Ventures, Exfinity Venture Partners i growX ventures.
„Na całym świecie gwałtownie rozwija się e-handel i trend omnichannel. Pandemia COVID-19 tylko przyspieszyła te zmiany. Nie inaczej jest w Europie. Platforma decyzyjna taka jak Locus może dać ogromne korzyści firmom poszukującym rozwiązań logistycznych w zakresie podnoszenia elastyczności operacyjnej i zadowolenia klientów. Rozwiązania firmy Locus pomogą także spółkom zmniejszać swój ślad węglowy. Oferowane przez nas nowoczesne rozwiązania technologiczne są w pełni niezależne od lokalizacji. Planujemy wywrzeć realny wpływ na rynek w Europie” - powiedział Krishna Khandelwal, dyrektor ds. administracyjnych Locus.
Niedawno Gartner wymienił Locus jako „Wzorcowego sprzedawcę” w kategorii rozwiązań dla ostatniego etapu dostawy w ramach raportu „Hype Cycle for Transportation Industry 2020”[1]. Poprzednio Locus miał status „Reprezentatywnego sprzedawcy” w raporcie Gartnera „Market Guide for Vehicle Routing and Scheduling”.[2]
[1] Gartner, „Hype Cycle for Transportation Industry, 2020” („Cykl popularności dla branży transportowej 2020”), Ivar Berntz, Venecia Liu, Thierry Kuperman Le Bihan, Pedro Pacheco, 13 sierpnia 2020.
[2] Gartner, „Market Guide for Vehicle Routing and Scheduling” („Przewodnik rynkowy w zakresie wyznaczania tras i harmonogramowania pojazdów”) , Oscar Sanchez Duran, Bart De Muynck, 23 czerwca 2020.
Locus
Locus to platforma technologiczna oparta na „głębokich” sieciach neuronowych do automatyzacji decyzji logistycznych, zapewniająca całkowitą elastyczność operacyjną i zadowolenie klienta końcowego.
Platforma wykorzystuje głębokie uczenie maszynowe i własne algorytmy, aby zaoferować klientom inteligentne rozwiązania logistyczne. Locus napędza ponad dwa miliony dostaw dziennie w Azji Południowo-Wschodniej, na subkontynencie indyjskim, w Europie i Ameryce Północnej. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę Locus.
Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1197609/Locus_Logo.jpg
Źródło: Locus
KONTAKT:
e-mail: marketing@locus.sh
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.10.2020, 15:25 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |