Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd LUBAWA S.A. w Ostrowie Wielkopolskim (Emitent) podaje do publicznej wiadomości szacunkowe wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Lubawa S.A. oraz Emitenta, za I-III kw. 2022 r., tj. za okres 01.01.2022-30.09.2022.
- Skonsolidowany szacunkowy przychód ze sprzedaży wyniósł 256,1 mln zł, wobec 191,5 mln zł w I-III kw. 2021, co stanowi wzrost o 64,6 mln zł tj. o 33,7%.
- Skonsolidowany szacunkowy zysk netto ze sprzedaży wyniósł 30,2 mln zł, wobec 25,2 mln zł zysku w I-III kw. 2021 r. co stanowi wzrost o 5,0 mln zł tj. o 19,8%.
- Skonsolidowany szacunkowy zysk netto wyniósł 25,4 mln zł wobec 22,0 mln zł zysku w I-III kw. 2021 r. co stanowi wzrost o 3,4 mln zł tj. o 15,5%.
- Jednostkowy szacunkowy przychód ze sprzedaży Lubawa S.A. wyniósł 36,5 mln zł, wobec 9,7 mln zł w I-III kw. 2021, co stanowi wzrost o 26,8 mln zł tj. o 276,3%.
- Jednostkowa szacunkowa strata netto ze sprzedaży wyniosła -3,6 mln zł, wobec -9,3 mln zł straty w I-III kw. 2021 r. co stanowi poprawę o 5,7 mln zł.
- Jednostkowa szacunkowa strata netto wyniosła -3,3 mln zł wobec -6,9 mln zł straty w I-III kw. 2021 r. co stanowi poprawę o 3,6 mln zł.
Powyższe wyniki finansowe stanowią szacunki uzyskane w trakcie przygotowywania sprawozdania finansowego, a zatem wyniki opublikowane ostatecznie w raporcie kwartalnym mogą, w ograniczonym stopniu, odbiegać od powyżej przedstawionych wielkości.
Powyższe informacje zostały uznane za spełniające przesłanki Art. 7 ust. 1 MAR ze względu na istotne, zdaniem Zarządu Spółki, zmiany względem okresu porównywalnego.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.11.2022, 17:06 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |