Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd LUBAWA S.A. z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (Emitent) podaje do publicznej wiadomości szacunkowe wyniki finansowe Emitenta, za I półrocze 2023 r., tj. za okres 01.01.2023-30.06.2023.
- Jednostkowy szacunkowy przychód ze sprzedaży Lubawa S.A. wyniósł 10,4 mln zł, wobec 31,2 mln zł w I półroczu 2022 r., co stanowi spadek o 20,8 mln zł tj. o 66,7% .
- Jednostkowa szacunkowa strata netto ze sprzedaży wyniosła 8,2 mln zł, wobec 0,4 mln zł zysku w I półroczu 2022 r., co stanowi spadek o 8,6 mln zł.
- Jednostkowa szacunkowa strata netto wyniosła 7,10 mln zł, wobec 0,05 mln zł zysku w I półroczu 2022 r., co stanowi spadek o 7,15 mln zł.
Zmniejszenie osiągniętych przychodów w stosunku do pierwszego półrocza ub.r. wynika z osiągnięcia w okresie porównawczym przychodów większych niż typowo osiągane w pierwszej połowie roku. Ponadto odczuwalny był wzrost kosztów stałych na skutek wzrostu wynagrodzeń oraz inflacji. Spółka poniosła także zwiększone wydatki w celu przygotowania się do realizacji pozyskanych w ostatnim okresie istotnych kontraktów, z których przychody będą osiągane w przyszłych kwartałach.
Powyższe wyniki finansowe stanowią szacunki uzyskane w trakcie przygotowywania sprawozdania finansowego, a zatem wyniki opublikowane ostatecznie w raporcie półrocznym mogą, w ograniczonym stopniu, odbiegać od powyżej przedstawionych wielkości.
Powyższe informacje zostały uznane za spełniające przesłanki Art. 7 ust. 1 MAR ze względu na istotne, zdaniem Zarządu Spółki, zmiany względem okresu porównywalnego.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.07.2023, 17:10 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |