Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ramach swojego programu lojalnościowego dla partnerów handlowych Lyoness coraz więcej uwagi poświęca małym i średnim przedsiębiorstwom. Dzięki specjalnemu Pakietowi Rozwiązań Lyoness zapewnia teraz małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP) dostęp do rozwiązań marketingowych, które dotychczas zarezerwowane były dla dużych firm: skutecznych narzędzi do podtrzymywania i poszerzania bazy klientów. "Teraz również podmioty z sektora MŚP mogą wdrażać systemy zarządzania relacjami z klientami biznesowymi i prywatnymi, zapewniając sobie stałą dynamikę wzrostu zysków" - mówi Harald Koch, członek Zarządu Lyoness Group AG.
Pakiet Rozwiązań Lyoness
Podstawowym elementem pakietu usługowego dla MŚP jest tablet ze specjalnie opracowaną aplikacją oferującą szereg funkcjonalności służących zatrzymaniu klienta. Dzięki zestawowi kart klienta, na których widnieje logo danej firmy uzyskuje ona, jako partner Lyoness, dostęp do wszystkich oferowanych przez Lyoness korzyści w placówkach uczestniczących w programie lojalnościowym. Dodatkowo MŚP otrzymują różne moduły profesjonalnego zarządzania nowymi i stałymi klientami. Za pomocą systemu CRM opracowanego przez Salesforce - jednego z największych na świecie producentów systemów zarządzania relacjami z klientem (CRM) - można m.in. wysyłać biuletyny informacyjne do wybranych lojalnych klientów, a także prowadzić wśród klientów badania zadowolenia. Ponadto system ten pozwala gromadzić dane rynkowe i konsumenckie, jak również dokonywać porównań branżowych na potrzeby opracowywania strategii i podejmowania decyzji z zakresu strategii marketingowych ukierunkowanych na grupę docelową. Poza tym MŚP mogą reklamować internetowe kampanie sprzedażowe, a wkrótce zyskają też możliwość oferowania internetowych kuponów spersonalizowanych dla grup docelowych, z których korzystać będą mogli zarówno nowi i lojalni klienci, jak i podmioty uczestniczące i nieuczestniczące w programie lojalnościowym Lyoness. Więcej informacji na ten temat znaleźć można na stronie: www.loyaltyprogram.com.
Lyoness
Grupa Lyoness prowadzi działalność na trzech obszarach za pośrednictwem dwóch marek. Marka Lyoness obejmuje społeczność kupujących i program lojalnościowy. Grupą docelową są w tym przypadku klienci, którzy chcą zaoszczędzić, dokonując zakupów w systemie Lyoness (Cashback), jak również sprzedawcy zainteresowani uczestnictwem w międzynarodowym wielobranżowym programie lojalnościowym. Z kolei marka Lyconet odzwierciedla wszystkie działania marketingowe Grupy Lyoness. Do jej grupy docelowej zaliczają się osoby pracujące na własny rachunek oraz spółki. Grupa Lyoness jest obecna w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z korzyści oferowanych przez Lyoness korzysta ponad 4 mln klientów, którzy mogą robić zakupy w przeszło 40 tys. punktów sprzedaży na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.lyoness.com.
KONTAKT:
Silvia Kelemen
Lyoness Group AG
tel. +43 664-85 55 241
e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.11.2014, 15:01 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |