Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BERKELEY, Kalifornia, 27 czerwca 2017 r. /PRNewswire/ - MachineVantage, firma specjalizująca się w sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence, AI) i uczeniu maszynowym (Machine Learning, ML) pozyskała finansowanie od IRI i Unilever Ventures. Firma MachineVantage korzysta z rozwiązań AI i ML na bazie algorytmów obejmujących marketing i innowacje produktowe.
Skupiająca się na innowacjach konsumenckich, produktowych i marketingowych firma MachineVantage (www.machinevantage.com) stosuje własne algorytmy sztucznej inteligencji i rozwiązania uczenia maszynowego do pozyskiwania innowacji produktowych, semiotyki marek, inspiracji twórczych oraz wiadomości z cyfrowych i sklepowych punktów sprzedaży. Firma pracuje z dużymi, wielonarodowymi klientami w Ameryce Północnej oraz na poszczególnych rynkach w Europie, regionie Azji-Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie.
Firma MachineVantage ma swoją siedzibę w Berkeley i została założona w 2016 roku przez dr. A. K. Pradeepa, który wcześniej był pionierem w branży neuromarketingu, czyli zastosowania zaawansowanej neurologii w marketingu. Jego wiodąca w branży firma NeuroFocus została nabyta przez koncern Nielsen w 2011 roku. Następnie jego firma BoardVantage zajmująca się oprogramowaniem jako usługą została nabyta przez Nasdaq w roku 2016.
„Wielu z najlepszych marketerów na świecie stara się wykorzystać niesamowitą moc algorytmów w sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym do wypracowania przewagi konkurencyjnej - skomentował dr Pradeep. - To, co wyróżnia MachineVantage to nasze dogłębne zrozumienie podstawowych zasad kierujących zachowaniem zakupowym klientów w połączeniu z wyjątkowymi algorytmami, które przetwarzają informacje wchłaniane przez konsumentów tuż pod progiem świadomej konsumpcji. Przyłączenie się do nas takich globalnych innowatorów, jak IRI i Unilever jest prawdziwym przywilejem. Wspólnie będziemy zachwycać konsumentów na całym świecie” - dodał dr Pradeep.
Rozwiązania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego firmy MachineVantage tworzone są od podstaw na potrzeby specjalistów w zakresie marketingu, agencji brandingowych i reklamowych oraz innowatorów produktów dóbr pakowanych, handlu detalicznego, usług finansowych, zdrowia i kosmetyki, artykułów spożywczych i napojów oraz w branży motoryzacyjnej.
Firma IRI z siedzibą w Chicago jest wiodącym dostawcą dużych danych, analityki predykcyjnej oraz wybiegających w przyszłość spostrzeżeń. Jako jeden z pierwszych innowatorów w zakresie dużych danych firma IRI posiada największy na świecie zestaw różnorodnych danych zakupowych, medialnych, społecznych, przyczynowych i lojalnościowych, który pomaga organizacjom w branżach pakowanych dóbr konsumpcyjnych, leków bez recepty, handlu detalicznego, usług finansowych i mediów w rozwijaniu działalności.
„Wniesienie potęgi algorytmów sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do wszystkich danych IRI i platformy IRI Liquid Data® może całkowicie odmienić oblicze marketingu przez zmiany w tworzeniu i realizacji spersonalizowanych kampanii i późniejsze dostosowywanie kampanii w czasie rzeczywistym na podstawie faktycznych zakupów - skomentował Andrew Appel, prezes i główny dyrektor wykonawczy w firmie IRI. - Dostrzegliśmy wyjątkową szansę na zintegrowanie potężnych rozwiązań MachineVantage z istniejącymi zasobami danych i analityki w IRI Liquid Data®. Firmy, które zastosują nowe rozwiązania wyciągną ogromne korzyści z pierwszej przewagi rynkowej” - dodał prezes.
Firma Unilever Ventures jest oddziałem zajmującym się kapitałem podwyższonego ryzyka i prywatnego kapitału w Unilever, koncernie z siedzibą w Londynie i Rotterdamie zajmującym się dobrami konsumpcyjnymi. Koncern Unilever co dzień obsługuje 2,5 miliarda klientów poprzez 400 marek, włączywszy wiodące na świecie znane marki takie, jak Lipton, Dove, Knorr, Ben & Jerry's, Sunsilk i Magnum. Firma Unilever Ventures inwestuje w młode, obiecujące firmy, zwłaszcza w zakresie higieny osobistej i inicjatyw cyfrowych, tym samym przyspieszając ich wzrost przez dostęp do globalnego ekosystemu, zasobów i doświadczenia marki Unilever.
„Ciągle szukamy światowych gwiazd do naszego portfela inwestycyjnego - skomentował Olivier Garel, dyrektor ds. przedsięwzięć w firmie Unilever Ventures. - Z doświadczeniem w sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym oraz innowacyjnym podejściem do innowacji produktu i marketingu firma MachineVantage jak najbardziej odpowiada naszym założeniom inwestycyjnym i z przyjemnością będziemy wspierać jej rozwój” - dodał dyrektor.
Firma MachineVantage współpracowała już z kilkoma z największych marek koncernu Unilever w wielu krajach, gdzie marki należą do ulubionych wśród klientów, w tym na rynkach wschodzących.
„Zrozumienie trendów i preferencji konsumenckich jest kluczowe w określeniu, jak nasze marki mogą odpowiadać na zmieniające się potrzeby - skomentował Stan Sthanunathan, wiceprezes wykonawczy do spraw analityki konsumenckiej i rynkowej w Unilever. - Już korzystamy ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego do wydobycia spostrzeżeń, które szybko i skutecznie mogą zostać przełożone przez nasze zespoły rozwoju produktu i marketingu na innowacyjne rozwiązania. Rok współpracy z MachineVantage przekonał nas co do niesamowitej potęgi ich technologii i prawdziwej wartości naszej inwestycji” - dodał wiceprezes.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/528137/MachineVantage_Logo.jpg
Logo - http://mma.prnewswire.com/media/528192/IRI_Logo.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/528138/Unilever_Ventures_Logo.jpg
Źródło: MachineVantage
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.06.2017, 14:57 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |