Newsletter

MAGNA POLONIA SA (6/2019) Powołanie członków Rady Nadzorczej Magna Polonia SA nowej kadencji

28.06.2019, 00:03aktualizacja: 28.06.2019, 00:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 6/2019

Zarząd spółki pod firmą Magna Polonia Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie ("Emitent", "Spółka"), działając na podstawie art. 56 ust. 1 pkt 2 lit. a) Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych oraz zgodnie z § 5 pkt5 oraz § 10 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, informuje, że w dniu 27 czerwca 2019 r. Walne Zgromadzenie Spółki powołało Radę Nadzorczą na kolejną trzyletnią kadencję w składzie:

1. Pan Cezary Gregorczuk;

2. Pan Łukasz Wielec;

3. Pan Bogusław Piwowar;

4. Pan Przemysław Wipler;

5. Pan Piotr Brudnicki.

Pan Bogusław Piwowar, Pan Przemysław Wipler, Pan Łukasz Welec i Pan Piotr Brudnicki pełnili funkcje w Radzie Nadzorczej Spółki poprzedniej kadencji. Zarząd Spółki przekazuje poniżej informacje wymagane odpowiednimi przepisami dotyczące członków Rady Nadzorczej powołanych na nową kadencję

Pan Cezary Gregorczuk

Pan Cezary Gregorczuk - absolwent wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, indywidualny tok studiów w dziedzinie Finansów i Bankowości, seminarium międzyuniwersyteckie w Hamburgu na temat polsko-niemieckich spółek joint venture. Posiada licencję maklera giełdowego oraz ukończył liczne kursy z dziedziny finansów i bankowości. Posiada duże doświadczenie w dziedzinie finansów i bankowości inwestycyjnej. Pracował w Biurze Maklerskim Banku Przemysłowo- Handlowego S.A., gdzie pełnił funkcję Kierownika Zespołu Giełdowego, a później Z-cy Dyrektora Biura Maklerskiego (nadzór nad pracami Zespołu Analiz i Doradztwa Inwestycyjnego oraz Zespołu Zarządzania Aktywami). Następnie był Dyrektorem Pionu Zarządzania Aktywami w Domu Maklerskim Millennium SA. Przez ostatnich kilka lat pełnił funkcje: Wiceprezesa Zarządu Tras Tychy S.A., Wiceprezesa Zarządu Sandfield Capital sp. z o.o. oraz Prezesa Zarządu Konsorcjum Budowlano-Inwestycyjnego sp. z o.o. oraz wielokrotnie zasiadał w radach nadzorczych spółek kapitałowych w tym spółek publicznych. Obecnie pełni funkcję Członka Zarządu Impera Capital S.A., Członka Zarządu Impera Seed Fund sp. z o.o. oraz Impera Alfa sp. z o.o.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Cezary Gregorczuk nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek organu i nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Pan Łukasz Wielec

Pan Łukasz Wielec jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów MBA na Politechnice Warszawskiej. Od 2004r prowadzi własną działalność gospodarczą w zakresie doradztwa biznesowego - specjalizuje się w tworzeniu biznes planów, analiz finansowych i strategicznych oraz projektach związanych z funduszami UE. Autor licznych wniosków dofinansowanych ze środków UE (projektów inwestycyjnych, B+R). Wykładowca akademicki, autor opracowań i publikacji z dziedziny innowacyjności, strategii i finansów. Pan Łukasz Wielec posiada duże doświadczenie w branży teleinformatycznej. Pracował w takich firmach jak Exatel SA, TDC Internet Polska SA, Netia SA, ZEP-INFO Sp. z o.o.. Obecnie Pan Łukasz Wielec pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu AESCO GROUP Sp. z o.o. Pan Łukasz Wielec jest członkiem zarządu Mazowieckiego Klastra ICT, doradcą zarządu Wschodniego Klastra ICT, ekspertem KIGEIT (Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji).

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Łukasz Wielec nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej, nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek organu i nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Pan Bogusław Piwowar

Pan Bogusław Piwowar jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim, studiów podyplomowych z zakresu prawa mediów na Wydziale Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich w Katedrze Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów MBA. Wykładowca PR i lobbingu oraz marketingu i reklamy. Jest autorem publikacji w dziedzinie zarządzania, reklamy i lobbingu. Odznaczony w 2002 roku Złotym Krzyżem Zasługi. Od początku działalności zawodowej jest związany z mediami. W 1989 roku objął stanowisko w Biurze Prasowym Rządu, a w 1993 roku dyrektora departamentu reklamy w KRRiT. W latach 1998-2004 pełnił funkcję dyrektora Biura Zarządu i Spraw Korporacyjnych Telewizji Polskiej. W latach 2006- 2010 był wiceprezesem Business Centre Club oraz dyrektorem biura lobbingu i edukacji BCC.

W lipcu 2009 roku został powołany w skład Rady Nadzorczej Telewizji Polskiej (TVP) i wybrany na stanowisko jej wiceprzewodniczącego, a od września 2009 r. został p.o. przewodniczącego. Następnie Pan Bogusław Piwowar, decyzją Rady Nadzorczej TVP, został oddelegowany do pełnienia obowiązków prezesa zarządu, które pełnił do 2 marca 2011 roku, po czym z dniem 3 marca 2011 roku ponownie został powołany do składu Rady Nadzorczej TVP, przy czym w okresie od 6 maja do 14 lipca 2011 roku był oddelegowany przez Radę Nadzorczą TVP do pełnienia funkcji członka zarządu TVP. Następnie od 15 lipca 2011 roku do sierpnia 2015 roku pełnił funkcję członka zarządu TVP.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Bogusław Piwowar nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej, jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej, ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej, jako członek jej organu i nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Pan Przemysław Wipler

Pan Przemysław Wipler ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizował się w prawie podatkowym doradzając m.in. w Deloitte i Ernst & Young. W latach 2005 - 2008 pełnił funkcję dyrektora Departamentu Dywersyfikacji Dostaw Nośników Energii w Ministerstwie Gospodarki. Pan Przemysław Wipler w latach 2008 - 2009 był Dyrektorem Generalnym Instytutu Jagiellońskiego. Od 2009 do 2011 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu spółki BIO-Alians sp. z o.o. W 2009 roku objął funkcję Prezesa Fundacji Republikańskiej, której był fundatorem. Był Członkiem Rad Nadzorczych m.in. Przedsiębiorstwa Eksploatacji Rurociągów Naftowych Przyjaźń i Przedsiębiorstwa Przeładunku Paliw Płynnych Naftoport. Poseł na Sejm RP VII kadencji w latach 2011 - 2015. Pan Przemysław Wipler zasiadał m.in. w składzie Sejmowej Komisji Finansów Publicznych, Komisji Administracji i Cyfryzacji, Stałej Podkomisji do monitorowania systemu podatkowego.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Przemysław Wipler nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółk, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej, jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej, ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej, jako członek jej organu i nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Pan Piotr Brudnicki

Pan Piotr Brudnicki ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 2002 - 2005 odbył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Poznaniu, w 2006 został wpisany na listę adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką w Warszawie. W latach 2000-2001 pełnił funkcję doradcy Ministra Łączności, w ramach której był odpowiedzialny za regulacje prawne rynku pocztowego i telekomunikacyjnego. W latach 2003-2007 był Wiceprzewodniczącym Sekcji Operatorów Telekomunikacyjnych Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji. Od 2005 roku jest Arbitrem Stałego Konsumenckiego Sądu Polubownego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W latach 2014-2016 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu PGE Energia Odnawialna S.A.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Piotr Brudnicki nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej, jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej, ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej, jako członek jej organu i nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.06.2019, 00:03
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii