Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SHENZHEN, Chiny, 2 sierpnia 2021 r. /PRNewswire/ -- Od czasu założenia spółki w 2016 r., Snapmaker realizuje misję przybliżania konsumentom cyfrowych doświadczeń produkcyjnych ze świata przemysłu. W 2017 r. na platformie Kickstarter zadebiutowała pierwsza w całości wykonana z metalu drukarka 3D 3-w-1 Snapmaker Original, otrzymując wsparcie w wysokości przeszło 2,2 mln dolarów. Z kolei dwa lata później premierę miała drukarka Snapmaker 2.0, na którą udało się zebrać aż 7,85 mln dolarów, co jest najwyższą kwotą jeśli chodzi o projekty technologiczne w historii Kickstartera.
Po sukcesie dwóch kampanii crowdfundingowych, spółka zgromadziła miliony dolarów w ramach finansowania serii A w marcu 2021 r. związanego z działalnością badawczo-rozwojową i rekrutacją specjalistów. W piątym roku swojej działalności spółka Snapmaker zatrudnia już 200 pracowników (pierwotnie 4), dostarcza ponad 60 tys. maszyn do przeszło 120 krajów i jest ceniona przez twórców, hobbistów, instytucje edukacyjne i właścicieli małych firm.
Podsumowując pięć lat działalności, dyrektor generalny spółki Daniel Chen, stwierdził: „Jestem dumny z naszych osiągnięć w ostatnich pięciu latach. Dotarcie do tego punktu to dla naszego zespołu, użytkowników i partnerów dowód, że nasza praca ma wartość. Nie zaszlibyśmy tak daleko bez waszego niezachwianego wsparcia i dlatego chciałbym w tym miejscu wyrazić swoją wdzięczność, by móc świętować tę niezwykłą chwilę wspólnie ze wszystkimi, którzy nas wspierali”.
„Koncepcja naszej marki ewoluowała przez lata od idei >>Stwórz, co tylko zechcesz<< po >>Stwórz coś wspaniałego<<. Przede wszystkim chcemy dać każdemu użytkownikowi możliwość stworzenia wszystkiego, co tylko przyjdzie mu do głowy. Ponieważ jednak życie jest krótkie, a nasz czas i energia są ograniczone, powinniśmy skupić się na tym, co najbardziej nas fascynuje”.
W ramach obchodów 5. rocznicy założenia, Snapmaker w okresie od sierpnia do października zorganizuje szereg wydarzeń pod nazwą „Make it Happen”, dzieląc się z użytkownikami i partnerami przełomowymi momentami i wyzwaniami z ostatnich 5 lat i jednocześnie poszukując nowych możliwości w przyszłości. Obchody obejmują wydarzenia online angażujące użytkowników i oferujące specjalne nagrody, światową wyprzedaż rocznicową z atrakcyjnymi zniżkami i wirtualne przyjęcie.
W ramach świętowania Snapmaker przekaże też fundusze na charytatywne cele związane z ochroną zwierząt, nowoczesną edukacją STEAM i zrównoważonym rozwojem. Uruchomiona zostanie też specjalna rocznicowa strona internetowa, która pozwoli na interakcję między podmiotami, podzielenie się historią Snapmakera, zapoznanie się z wiadomością od dyrektora generalnego i sprawdzenie szczegółów wydarzeń.
Jak powiedział Daniel Chen, „Tempo rozwoju i wzrostu w ostatnich 5 latach było niesamowite, ale mamy jeszcze wiele do zrobienia. Zamierzamy nadal tworzyć narzędzia dostępne dla zwykłych użytkowników z użyciem technologii, która pozwoli każdemu cieszyć się tworzeniem i zrobić coś wspaniałego”.
Snapmaker
Snapmaker jest innowacyjną i dynamicznie rozwijającą się spółką opracowującą cyfrowe maszyny do wytwarzania przedmiotów. Snapmaker koncentruje się na technologiach druku 3D, grawerowania laserowego oraz cięcia CNC i tworzy wysokiej jakości modułowe i wielofunkcyjne maszyny 3D, które można postawić na biurku.
Dane kontaktowe
Adres e-mail: press@snapmaker.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1586042/image_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1586043/image_2.jpg
Źródło: Shenzhen Snapmaker Technologies Co., Ltd.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.08.2021, 13:23 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |