Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego Genewa 2018, marka Fiat przedstawia swoją ofertę, która nigdy nie była tak pełna i kompletna. Obejmuje ona rodziny S-Design i Mirror, które oferują rozwiązania spełniające najbardziej zaawansowane wymagania w zakresie stylu, charakteru i łączności ze światem.
Genewski Salon Samochodowy jest również sceną, na której zadebiutują modele 124 Spider S-Design, 5-drzwiowe Tipo i 500X S-Design - wszystkie samochody o bardzo różnych charakterystykach, przeznaczone dla osób lubiących wyrażać swój dynamiczny styl, również poprzez wyróżniający się samochód.
S-Design to odpowiedź Fiata na potrzeby klientów szukających nowoczesnego, dynamicznego i wyróżniającego się stylu i wyposażenia. W tej wersji idealnie współgrają sportowy duch, uwodzicielski styl dostrzegalny już na pierwszy rzut oka - przyciągający wzrok charakter, który odzwierciedla młodą, dynamiczną klientelę i łączy się doskonale z dwoma „duszami" marki, funkcjonalną i emocjonalną.
Jednakże w Genewie Fiat to nie tylko S-Design. Stoisko marki gości także rodzinę Mirror, pierwszą specjalną serię obejmującą całą rodzinę 500. Serie specjalne były zawsze wyjątkową cechą marki Fiat, jednym z kluczowych elementów sukcesu wielu modeli z gamy Fiata, a przede wszystkim tajemnicą wiecznej młodości kultowego Fiata 500, auta oferowanego w wielu wersjach, odkrywającego i eksplorującego najbardziej zróżnicowane terytoria, przedłużając tym samym swoją wyjątkową, wieczną młodość. Jednym z sekretów światowego sukcesu Fiata 500 jest jego ciągła ewolucja poprzez nowe interpretacje, do których należą między innymi serie specjalne, jak 500C by Gucci, 500 by Diesel, 500 Riva oraz ostatnia urodzinowa edycja 60th Anniversary.
Od chwili swojej premiery, Fiat 500 złamał zasady tradycyjnego rynku, pokazując, że nawet mały samochód może zapoczątkować rodzinę niedrogich i atrakcyjnych modeli, oferujących niezwykły charakter i funkcjonalność i stać się ogromnym międzynarodowym sukcesem. Obecnie 80% wszystkich 500 sprzedawanych jest poza Włochami, a w 2017 roku model był liderem w Europie pod względem sprzedaży, zajmując pierwsze miejsce w 8 krajach i miejsce na podium w 7 innych.
Poprzez wersje 500L i 500X, Fiat 500 odchodzi od tradycyjnej klasyfikacji segmentów, łącząc cechy różnych kategorii i tworząc dwa nowe modele będące punktem odniesienia w swoich segmentach. W ten sposób rodzina 500 oferuje trzy różnorodne pojazdy pod względem charakteru, które spełniają wymagania wszystkich klientów i są odpowiedzią na potrzebę nowych doświadczeń, zachowując jednocześnie oryginalny i charakterystyczny styl ikony Fiata.
Styl wraz z technologią to bez wątpienia cechy wyróżniające nową serię specjalną Mirror, dostępną dla całej rodziny 500. Modele z tej serii mają w standardzie system UconnectTM 7" HD Live (z dotykowym ekranem o wysokiej rozdzielczości) i oferują zintegrowanie z Apple CarPlay oraz kompatybilność z Android AutoTM, umożliwiającymi skopiowanie zawartości smartfona na ekranie samochodu, dzięki czemu kierowca może mieć ciągle ręce na kierownicy i bezpiecznie prowadzić samochód, będąc cały czas w kontakcie ze światem.
Rodziny Mirror i S-Design marki Fiat spełniają zatem najnowsze wymagania rynku i oferują każdemu klientowi możliwość wyrażenia własnej osobowości również poprzez pojazd, który prowadzi.
Stoisko Fiata uzupełnia bogata oferta akcesoriów i produktów opracowanych i zaprojektowanych przez Mopar oferująca szeroki wachlarz indywidualizacji każdego pojazdu.
Stoisko Fiata
Czekające na gości stoisko w Genewie zostało urządzone w typowo włoskim stylu i z klasyczną włoską elegancją. Nowa przestrzeń wystawowa marki jest zgodna z bieżącymi trendami i spełnia wymagania współczesnego designu. W tej edycji Międzynarodowego Salonu Samochodowego do samochodów Fiata dołączają także samochody Abarth, podkreślając związek pomiędzy dwoma markami. Te dwa światy zachowują swoje charakterystyczne cechy i wystawiane będą w z łatwością rozpoznawalnych częściach stoiska, przyległych, acz przedzielonych delikatną linią rozgraniczającą.
Te dwie części wyróżniają i charakteryzują płynność i dynamizm, nie stawiając między nimi przeszkód, a urządzenia multimedialne widoczne z każdego zakątka stoiska, zostały tak zaprojektowane, aby przyciągnąć odwiedzających, zainteresować ich i przenieść w wirtualną podróż po świecie Fiata i Abartha.
Zaaranżowana została również specjalna strefa, w której odwiedzający będą mogli z bliska poznać świat oryginalnych akcesoriów zaprojektowanych przez Mopar® we współpracy z marką Fiat. Na szczególną uwagę zasługuje nowa, unikalna kolorystyka felg aluminiowych, dostępnych teraz w 11 różnych odcieniach i jest to jeden z elementów, poprzez który Mopar cały czas promuje koncepcję „szycia na miarę”, typową cechę włoskiej tradycji, wprowadzoną do świata motoryzacji, by zapewnić kierowcom niezliczone możliwości spersonalizowania ich samochodów.
Dzięki rozdawanym na stoisku materiałom informacyjnym, odwiedzający będą mogli poznać produkty oferowane przez FCA Bank - spółkę finansową wyspecjalizowaną w branży motoryzacyjnej. Spółka działa na głównych rynkach europejskich - w Szwajcarii za pośrednictwem FC Capital Suisse SA - i przyświeca jej jeden cel: wspieranie sprzedaży samochodów wszystkich marek Fiat Chrysler Automobiles za pośrednictwem innowacyjnych produktów finansowych i leasingowych przeznaczonych dla sieci dealerów, klientów prywatnych i firm.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 05.03.2018, 17:24 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Under the Patronage of HRH the Crown Prince, Saudi Arabia is readying to Host Landmark World Investment Conference (WIC) 2024 in Riyadh
This year’s conference theme: ‘Harnessing Digital Transformation and Sustainable Growth: Scaling Investment Opportunities’.- 25.11.2024, 16:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Pięć nowych koncesji dla ORLEN Neptun, lidera morskiej energetyki wiatrowej PAP
„ORLEN pozyskał pięć nowych koncesji w drugiej fazie morskiej energetyki wiatrowej. Szacuje się, że te projekty będą miały łączną moc 5,2 GW. Nasz największy projekt - Baltic East - jest przygotowywany do aukcji w 2025 roku” - powiedział Janusz Bil, prezes zarządu ORLEN Neptun, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024.- 25.11.2024, 12:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Allegro: czujemy ogromną radość, gdy możemy komuś pomóc PAP
"Etyczne prowadzanie biznesu to jest przede wszystkim transparentność i przestrzeganie pewnej umowy społecznej" – mówiła Marta Mikliszańska, dyrektorka ds. polityki publicznej i ESG w Grupie Allegro, podczas panelu na temat etycznego współdziałania w obliczu wyzwań cywilizacyjnych.- 25.11.2024, 11:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom