Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Podczas 89. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie marka Jeep® zaprezentuje kolekcję nowych produktów. Rok 2018 był najlepszym rokiem w historii marki Jeep w Europie, z rekordową sprzedażą na wielu rynkach na całym kontynencie, odnotowując wzrost sprzedaży o 56% w porównaniu do 2017 roku. Dodatkowe nowe informacje zostaną przedstawione Jeep był najszybciej rozwijającą się marką w regionie EMEA. Na wtorek 5 marca, na godz. 11:30 zapowiedziano konferencję prasową poświęconą najnowszym modelom marki Jeep i wyzwaniom tego segmentu motoryzacji.
To już piąty rok nieprzerwanego wzrostu w Europie, a trzeci, w którym odnotowano sprzedaż ponad 100 000 sztuk samochodów marki Jeep. Model Compass był najlepiej sprzedającym się reprezentantem gamy, a w ślad za nim poszedł Jeep Renegade, który nadal jest jednym z najlepiej sprzedających się samochodów w swoim segmencie. Następnie, Jeep Wrangler nowej generacji, który zanotował najlepszy rok w Europie i odnotował wzrost sprzedaży o 86% w stosunku do 2017 roku. Bazując na tych rewelacyjnych wynikach, marka Jeep zaprezentuje podczas Targów w Genewie kilka nowych modeli serii specjalnych będących odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie entuzjastów Jeepa na nowe, ekskluzywne opcje indywidualizacji.
Zadebiutuje nowa gama „S" i będzie to europejski debiut serii specjalnej modeli Renegade, Compass, Cherokee i Grand Cherokee na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie. Nowy Cherokee Trailhawk uzupełni rodzinę Trailhawk, dzięki czemu teraz wszystkie modele z gamy Jeepa będą dostępne w wersji mogącej poszczycić się prestiżowym emblematem „Trail Rated", oznaczającym, że samochód zaliczył szereg wymagających testów sprawdzających jego możliwości w terenie na najtrudniejszych szlakach na świecie. W świetle reflektorów pojawią się modele przygotowane w oparciu o oryginalne akcesoria Jeep® by Mopar®, marki FCA oferującej produkty i usługi posprzedażowe o ponad 80-letniej tradycji w zakresie osiągów, bezpieczeństwa i stylu. Podkreślają one dodatkowo cechy stanowiące o sukcesie SUV-ów marki Jeep.
Wszelkie szczegóły dotyczące przyszłości marki Jeep zostaną przedstawione podczas konferencji prasowej, która odbędzie się we wtorek, 5 marca, o godz. 11:30 na stoisku Jeep (hala 5).
Więcej o modelach i ich nowoczesnym wyposażeniu w załączniku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 28.02.2019, 17:09 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hanwha Ocean daje 100 mln dolarów na rozwój przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce
Hanwha Ocean ogłasza bezprecedensową inwestycję 100 mln USD w ramach programu Orka, która ma stać się motorem rozwoju przemysłu stoczniowego i gospodarki morskiej w Polsce. Program ma stworzyć ponad 1300 miejsc pracy, wzmocnić lokalne stocznie i łańcuchy dostaw, a także wygenerować środki dla sektora publicznego.- 08.10.2025, 09:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Hanwha Ocean
-
Image
Prezes Aon na EKF Ubezpieczenia: wprowadzenie w Polsce obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych nie byłoby żadną nowością w Europie PAP
„Na świecie to jest już 70 proc. nieubezpieczonych szkód w stosunku do jedynie 30 proc., które wynikają ze zmian klimatycznych. My o luce ubezpieczeniowej w tym obszarze rozmawiamy już od lat 90. i de facto nic się nadal nie zmienia. Polski rząd zapłacił rachunek osiem miliardów złotych na szkody materialne i miliard zadośćuczynień dla ludzi dotkniętych zeszłoroczną powodzią - a przecież budżet naszego kraju nie jest workiem bez dna. Wydaje się, że to odpowiedni moment, aby rozpocząć wreszcie dyskusję na temat obowiązkowych ubezpieczeń katastroficznych, które funkcjonują już w wielu europejskich krajach np. Rumunii, Hiszpanii czy Francji” - mówi Dominika Kozakiewicz, prezes zarządu, Aon.- 08.10.2025, 09:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Comarch i F.I.L.A. S.p.A. zacieśniają współpracę, rozszerzając elektroniczne fakturowanie na Europę
- 08.10.2025, 09:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ