Newsletter

Mary Kay Inc. mianuje James Whatley na stanowisko dyrektora ds. informatycznych

03.03.2023, 14:46aktualizacja: 03.03.2023, 14:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS -- (BUSINESS WIRE) -- Firma Mary Kay Inc., kultowa marka kojarzona z pięknem i przedsiębiorczością, ogłosiła ostatnio mianowanie James Whatley na stanowisko dyrektora ds. informatycznych. Na tym nowym stanowisku Whatley będzie działał na rzecz wprowadzanych przez Mary Kay innowacji cyfrowych, w tym rewolucyjnych zmian, które umożliwią niezależnym konsultantom kosmetycznym Mary Kay wykorzystanie w pełni swojego potencjału dzięki zastosowaniu narzędzi i technologii.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230302005797/pl/ 

„Tworząc cyfrowe technologie, narzędzia i aplikacje, podnosimy komfort nie tylko niezależnych sprzedawców, lecz także ich klientów na całym świecie - wyjaśniła Deborah Gibbins, dyrektor operacyjna w Mary Kay Inc. - James jest liderem zmiany. Wie, w co wyposażyć niezależny personel sprzedażowy, by mógł konkurować - i świadczyć wyjątkowej jakości usługi - w naszym nieustannie aktywnym i połączonym w sieć świecie. Nie możemy doczekać się chwili, gdy jego zamiłowanie do innowacji przekształci naszą strategię cyfrową i pchnie ją do przodu”.

Whatley, który pracuje w Mary Kay od 25 lat, odegrał zasadniczą rolę w stworzeniu systemów, dzięki którym niezależny konsultant kosmetyczny może prowadzić działalność w dowolnym czasie i miejscu. Chodzi między innymi o stworzenie kultowych produktów cyfrowych Mary Kay, takich jak MaryKay.com, Mary Kay InTouch (portalu cyfrowego, z którego korzysta niezależny personel sprzedażowy), funkcji zamawiania przez internet i osobistych witryn internetowym niezależnych sprzedawców. Jako jedna z największych na świecie firm prowadzących sprzedaż bezpośrednią, Mary Kay za pośrednictwem swoich witryn handlowych przetwarza miliony zamówień.

„Motywuje mnie przede wszystkim poszukiwanie rozwiązań dla sprzedawców - powiedział Whatley. - Chcę zarazem tworzyć środowiska sprzyjające pracy zespołowej, zaufaniu i ścisłemu partnerstwu z globalnymi partnerami firmy. Nasza założycielka, Mary Kay Ash, powiedziała kiedyś: >>Kto stoi w miejscu, ten się cofa<<. Zgadzam się z nią i ta filozofia przyświeca mi w mojej codziennej pracy”.

Whatley posiada licencjat w dziedzinie zarządzania systemami informatycznymi uzyskany na Uniwersytecie w Nowym Orleanie. Zanim został zatrudniony w Mary Kay, pracował w firmach Software Spectrum i Electronic Data Systems (EDS) na stanowiskach związanych z rozwojem oprogramowania i doradztwem.

Informacje o Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, założyła swą wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji ich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230302005797/pl/ 

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Dział Komunikacji Korporacyjnej Mary Kay Inc.

e-mail: marykay.com/newsroom 

tel. 972.687.5332 lub media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.03.2023, 14:46
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ