Newsletter

Mary Kay Inc. ogłasza dwie nominacje na stanowiska kierownicze w zakresie łańcucha dostaw

24.01.2019, 17:16aktualizacja: 24.01.2019, 17:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Międzynarodowa firma kosmetyczna ogłosiła powołanie Chauna Harpera oraz dr Lucy Gildea na stanowiska kierownicze.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- firma Mary Kay Inc., świętująca obecnie 55 lat obecności na rynku jako wiodąca marka kosmetyczna, która prowadzi sprzedaż bezpośrednią na blisko 40 rynkach, ogłosiła powołanie Chauna Harpera na stanowisko głównego dyrektora działu produkcji oraz dr Lucy Gildea na stanowisko głównego dyrektora działu badań. Harper i Gildea dołączą do kadry kierowniczej światowej marki kosmetycznej.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190124005055/en/ "https://www.businesswire.com/news/home/20190124005055/en/"

Po objęciu stanowiska głównego dyrektora działu produkcji Chaun Harper będzie odpowiadał za całość procesów związanych z produkcją, kontrolą zapasów, planowaniem dostaw oraz transportem i jakością produktów. Harper dołączył do zespołu Mary Kay Inc. w 2014 roku, obejmując stanowisko dyrektora ds. produkcji. W czasie pracy na wspomnianym stanowisku Harper odegrał zasadniczą rolę w tworzeniu kultury ciągłego doskonalenia w zakładzie produkcyjnym Mary Kay, w tym dramatycznego zwiększenia wydajności produkcji i wdrożenia kluczowych możliwości rozwoju dla pracowników w celu podniesienia umiejętności technicznych i rozwoju kariery zawodowej. Przed podjęciem pracy w tej kultowej firmie kosmetycznej Harper był zatrudniony w L'Oréal, gdzie zajmował kilka stanowisk zarówno w dziale operacyjnym, jak i w dziale jakości.

Po objęciu stanowiska głównego dyrektora działu badań dr Lucy Gildea będzie nadal kierować działaniami badawczymi i rozwojowymi Mary Kay Inc. Od chwili podjęcia zatrudnienia w tej kultowej firmie kosmetycznej w 2017 roku dr Gildea zajmowała się wdrażaniem globalnej strategii produktu firmy oraz wprowadzaniem innowacji. Dzięki globalnemu portfolio z ponad 1400 patentami na produkty, technologie i systemy opakowań, Mary Kay wspiera kulturę innowacji i inwestuje miliony dolarów rocznie w badania i rozwój. Dr Gildea odegra kluczową rolę przy wprowadzeniu firmy na ścieżki innowacyjności następnej generacji. Przed podjęciem pracy w Mary Kay Inc. dr Gildea była związana przez 15 lat z firmą Procter and Gamble, gdzie zajmowała się opracowywaniem rozwiązań w zakresie opieki zdrowotnej, higieny jamy ustnej, zabiegów upiększających oraz kosmetyków do pielęgnacji urody/skóry.

„W stosunkowo krótkim czasie zarówno Chaun, jak i Lucy wnieśli znaczący wkład w działalność firmy i odegrali kluczowe role w pracach badawczo-rozwojowych prowadzonych przez Mary Kay, jak też w działaniach w ramach łańcucha dostaw - powiedziała Deborah Gibbins, dyrektor Mary Kay ds. operacyjnych. - Na nowych stanowiskach w zespole kierowniczym firmy Chaun i Lucy będą koordynować globalne i regionalne strategie i plany dla produktów Mary Kay®. Jako jedna z najbardziej innowacyjnych firm w branży sprzedaży bezpośredniej i kosmetycznej, Mary Kay posiada bogate portfolio, w ofercie którego na całym świecie znajduje się ponad 700 produktów. Ponieważ wciąż produkujemy wyroby, które są najlepsze w branży, jesteśmy dumni, że mianujemy Chaun i Lucy na stanowiska kierownicze, ponieważ wiemy, że ich talenty przywódcze i wiedza fachowa będą dla nas bezcennym nabytkiem w staraniach, jakich dokładamy, by uczynić życie kobiet na całym świecie bogatszym”.

Chaun Harper uzyskał tytuł licencjata po ukończeniu studiów z dziedziny chemii na Uniwersytecie Technicznym Stanu Arkansas w Russellville (stan Arkansas), a tytuł MBA na Uniwersytecie Webster w St. Louis (w stanie Missouri). Dr Lucy Gildea tytuł licencjata uzyskała po ukończeniu biologii w Georgetown College w mieście Georgetown w stanie Kentucky, a tytuł doktora w zakresie biologii komórkowej i molekularnej, immunologii i chorób zakaźnych na Uniwersytecie w Cincinnati.

Mary Kay

Osiągamy sukces angażując się w tworzenie produktów, którym nie można się oprzeć, tworząc satysfakcjonujące możliwości i wywierając pozytywny wpływ na społeczności. Już od 55 lat Mary Kay inspiruje kobiety z niemal 40 krajów do osiągania celów biznesowych. Jako spółka o wartości wielu miliardów dolarów oferujemy najnowocześniejsze kosmetyki do skóry, śmiałe kosmetyki koloryzujące i zapachy. Odkryj jeszcze więcej powodów, dla których pokochasz Mary Kay www.marykay.com.

Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190124005055/en/

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.01.2019, 17:16
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ