Newsletter

Mary Kay Inc. wspólnie z Society of Investigative Dermatology (SID) przyznała granty dla naukowców z myślą o rozwoju badań dermatologicznych

24.06.2022, 13:06aktualizacja: 24.06.2022, 13:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire
Business Wire

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- spółka Mary Kay Inc., światowy lider innowacji w dziedzinie produktów do pielęgnacji skóry, niedawno ogłosiła zdobywców finansowanych przez nią grantów badawczych w ramach inauguracyjnej edycji konkursu Mary Kay Skin Health/Skin Disease Research Grants. Nagrody przyznano naukowcom prowadzącym przełomowe i nowatorskie badania w dziedzinie dermatologii podczas 2022 Society for Investigative Dermatology (SID) Annual Meeting (Doroczne Zgromadzenie Towarzystwa Dermatologii Badawczej 2022).

Wiadomość zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220623005229/en/ 

„Mary Kay od kilkudziesięciu lat jest liderem w światowej branży kosmetyków oraz w obszarze innowacji dotyczących produktów do pielęgnacji skóry, konsekwentnie wzbogacając życie kobiet na całym świecie – powiedziała podczas wydarzenia Lucy Gildea, dyrektor ds. innowacji produktowych i naukowych w Mary Kay. - Niezmiennie też zależy nam na tworzeniu produktów najwyższej jakości i prowadzeniu przełomowych badań dermatologicznych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że współpraca ze środowiskami naukowymi, medycznymi i akademickimi jest niezbędna do dokonywania nowych odkryć – dlatego z wielką przyjemnością przyznajemy te granty”.

Konkurs Mary Kay Skin Health/Skin Disease Research Grants ogłoszono we współpracy z towarzystwem SID podczas jego zeszłorocznego zgromadzenia. Środki w wysokości po 25 tys. USD otrzymała czwórka naukowców prowadzących niesamowite badania dermatologiczne rzucające nowe światło na określone zagadnienia i skutkujące powstaniem nowych strategii wynajdywania rozwiązań. Na przestrzeni miesięcy po zgromadzeniu SID spółka otrzymała szereg zgłoszeń konkursowych od naukowców z całego kraju.

Ostatecznie granty przyznano:

  • Dr. Allison C. Billi, MD, Ph.D., adiunkt na Wydziale Dermatologii Uniwersytetu Michigan. Głównym celem badawczym dr Billi jest zrozumienie „czynników sprzyjających fotostarzeniu się skóry”. Środki z grantu posłużą do badań nad ustaleniem skutecznych sposób zapobiegania fotostarzeniu się skóry czy nawet cofania jego skutków.
     
  • Dr. Angel S. Byrd, MD, Ph.D. adiunkt w Howard University College of Medicine oraz na Wydziale Dermatologii John Hopkins University School of Medicine. W swojej pracy naukowej dr Byrd skupia się na zagadnieniach dotyczących podstaw genetycznych ostudy. Ś‏rodki z grantu posłużą do badań nad nieznanymi dotąd przyczynami genetycznymi ostudy, a w dalszej kolejności do opracowania indywidualnych rozwiązań terapeutycznych.
     
  • Dr. Mae Alexandra Carpenter, Ph.D. Stażystka na Wright State University. W swoich badaniach dr Carpenter próbuje ustalić, w jaki sposób uwalniane są uszkodzone cząsteczki zawierające DNA oraz jak aktywują one ścieżki zapalne. Środki z grantu posłużą do opracowania nowych metod leczenia nadwrażliwości na promienie UVB w chorobach autozapalnych.
     
  • Dr. Jennifer Powers, MD, adiunkt na Wydziale Dermatologii Uniwersytetu Iowa. Zainteresowania naukowe dr Powers dotyczą tego, jaki wpływ na gojenie ran i powstawanie blizn ma mikrobiom i środowisko procesu gojenia. Finansowane badania mają pomóc zrozumieć mechanizm interakcji układu odpornościowego i mikrobioty, która to wiedza ma posłużyć do zmodyfikowania procesu powstawania blizn po wrzodach i ranach chirurgicznych.

„Gratuluję wszystkim laureatom konkursu w 2022 r. – dodała dr Gildea. - Naukowcy ci zostali starannie wybrani we współpracy z Society for Investigative Dermatology – jesteśmy zachwyceni możliwością wsparcia ich badań”.

Sponsoring konferencji SID i przedstawione na niej badania to tylko jedno z ostatnich działań Mary Kay będących wyrazem wieloletniego zaangażowania w badania i rozwój w dziedzinie zdrowia skóry. Mary Kay posiada w swoim światowym portfelu ponad 1,6 tys. patentów na produkty, technologie i wzory opakowań.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: by wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Mary Kay to spółka działająca na rzecz rozwoju przedsiębiorczości kobiet i idącej za nią niezależności finansowej poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220623005229/en/

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
tel: 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.06.2022, 13:06
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii