Newsletter

Mary Kay Inc. zdobywa szereg nagród za osiągnięcia w dziedzinie biznesu, reakcji na pandemię COVID-19 i działań na rzecz środowiska

12.08.2021, 10:23aktualizacja: 12.08.2021, 10:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Mary Kay Inc.
Business Wire/Mary Kay Inc.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- W 2021 r. spółka Mary Kay Inc. nadal pielęgnowała swoje praktykowane od dziesięcioleci tradycje pracy na rzecz ubogacania życia kobiet na całym globie, wytwarzania produktów, którym nie można się oprzeć i budowania zdrowszych, bardziej ekologicznych społeczności, również w obliczu pandemii COVID-19. W uznaniu osiągnięć Mary Kay w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, marka otrzymała szereg prestiżowych nagród w dziedzinie biznesu, obywatelskiej postawy i przywództwa od wielu prestiżowych organizacji.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210811005163/en/

Otrzymane nagrody w różnych kategoriach, od wyróżnień za to, jak marka zareagowała na pandemię COVID-19, po nagrodę za film dokumentalny na temat ochrony środowiska w Zatoce Meksykańskiej wyprodukowany przez Mary Kay, potwierdzają niezachwiane wartości spółki i jej zaangażowanie w realizację zasad opracowanych przez legendarną założycielkę marki, Mary Kay Ash.

Niektóre z niedawno otrzymanych nagród:

Nagrody za reakcję na pandemię COVID-19

• Silver Globee® – 13. doroczne Golden Bridge Business and Innovation Awards 2021

- Zespół roku w trakcie pandemii COVID-19 (ang. Team of the Year During COVID-19) (zespół dystrybucji płynu do dezynfekcji rąk)

- Najlepsza reakcja firmy roku (ang. Company Response of the Year) (Mary Kay Inc.)

- Najlepszy produkt do walki z pandemią COVID-19 i ograniczenia jej skutków (ang. Best Product To Combat and Reduce the Impact of COVID-19) (płyn do dezynfekcji rąk Mary Kay)

• Gold Globee® – 13. doroczne Golden Bridge Business and Innovation Awards 2021

- Najlepsza reakcja non-profit na rzecz lokalnych społeczności i świata podczas pandemii COVID-19 (ang. Best Non-Profit Response Helping Local Communities and the World During COVID-19) (Fundacja Mary KaySM).

• Silver Globee® – 6. doroczne Nagrody American Best in Business 2021

- Zespół roku w trakcie pandemii COVID-19 (ang. Team of the Year During COVID-19) (zespół dystrybucji płynu do dezynfekcji rąk)

- Najlepsza reakcja firmy roku (Mary Kay Inc.)

- Najlepszy produkt do walki z pandemią COVID-19 i ograniczenia jej skutków (płyn do dezynfekcji rąk Mary Kay)

• Gold Globee® – 6. doroczne Nagrody American Best in Business 2021

- Najlepsza reakcja non-profit na rzecz lokalnych społeczności i świata podczas pandemii COVID-19 (Fundacja Mary KaySM)

Nagrody biznesowe

• Najlepsi średniej wielkości pracodawcy Ameryki 2021 – Forbes

• Nagroda “Power of Woman” , Mary Kay Ukraina, wspólny projekt z Marie Claire - X-RAY Marketing Awards

• Pracodawca roku 2021, Mary Kay Polska – Gazeta Finansowa

• „Nagroda numer jeden w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków,” Mary Kay Białoruś – doroczna krajowa nagroda “Numer Jeden”

Nagrody za działania na rzecz środowiska

Strażnicy Zatoki („Guardians of the Gulf”), dokument-objawienie na temat trudnej relacji między Zatoką Meksykańską a ludźmi działającymi na rzecz jej ochrony, otrzymał szereg nagród. Przedstawiciele Mary Kay Inc. jako producenta wykonawczego, wraz z Media One i we współpracy z The Nature Conservancy, odwiedzili wybrzeża Teksasu, Alabamy i Meksyku, aby rzucić światło na często nieznane historie związane z ochroną przyrody w Zatoce.

• Srebro: Filmy nieemitowane w telewizji, dotyczące tematyki środowiskowej/przyrodniczej (ang. Non-Broadcast General-Nature/Wildlife) – Nagroda Telly Awards

• Brąz: Nieemitowane w telewizji filmy dokumentalne o tematyce ogólnej (ang. Non-Broadcast General-Nature/Wildlife) – Nagroda Telly Awards

• Finalista w kategorii Najlepszy film dokumentalny na szczególny temat – Międzynarodowy Festiwal Filmowy LA Femme

• Nagroda World Remi Award – Międzynarodowy Festiwal Filmowy Worldfest Houston

Nagrody za przywództwo

• „67 wpływowych czarnoskórych dyrektorek i kierowniczek w amerykańskich firmach” – Julia Simon, dyrektor ds. prawnych i sekretarz zarządu / Sheryl Adkins-Green, dyrektor ds. marketingu – Business Insider

• „Najlepsze dyrektor generalne na Ukrainie” w rankingu Liderki sektora korporacyjnego i biznesu – Viktoriia Zoria-Iatsenko, dyrektor generalna Mary Kay Ukraina – WoMo (portal dla kobiet w biznesie)

• „50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce” – Ewa Kudlińska-Pyrz, dyrektor generalna, Mary Kay Polska – Gazeta Finansowa

• „100 liderek produktów konsumenckich 2021” – Allyson Sellers, wiceprezes ds. sprzedaży. Mary Kay U.S. – Women We Admire

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 60 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy.

Wersja źródłowa informacji w portalu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210811005163/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. dział komunikacji korporacyjnej

Marykay.com/newsroom

tel. (+1) 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.08.2021, 10:23
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ