Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay, jedna z najbardziej innowacyjnych firm z branży produktów do pielęgnacji skóry, ogłasza nawiązanie partnerstwa z International Master Course on Aging Science (IMCAS). W dniach 30 stycznia - 1 lutego w Paryżu odbędzie się 22. Światowy Kongres IMCAS, podczas którego pochodzący z całego świata wybitni eksperci w dziedzinie dermatologii, chirurgii plastycznej i gerontologii zaprezentują i omówią innowacje badawcze mające na celu udoskonalenie standardów branżowych.
Zgodnie z przewidywaniami w 22. Światowym Kongresie IMCAS weźmie udział ponad 12 tys. osób i odbędzie się 345 sesji naukowych, podczas których referaty wygłosi 800 światowej sławy specjalistów. Będzie to wyjątkowe wydarzenie z obszerną listą kursów i sesji, które wzbogacą wiedzę specjalistyczną i umiejętności uczestników.
„Cieszymy się na możliwość kontynuowania współpracy ze środowiskiem naukowym na całym świecie. Zależy nam na dzieleniu się innowacyjnymi badaniami z gronem specjalistów w dziedzinie dermatologii i gerontologii” - powiedziała dr Lucy Gidea, dyrektor naukowa Mary Kay Inc. „Jesteśmy dumni z zaproszenia na kongres IMCAS - prestiżowej organizacji prowadzącej najwyższej jakości szkolenia z zakresu chirurgii plastycznej i dermatologii”.
W ramach wydarzenia IMCAS Academy, w którym udział wezmą renomowani specjaliści, dr Michelle Hines, dyrektor ds. technologii produkcji w Mary Kay, wygłosi referat na temat porównania profesjonalnego i domowego peelingu chemicznego.
IMCAS powstała w 1994 r. w Paryżu jako kongres chirurgów plastycznych i dermatologów. Od czasu powstania jej działaniom przyświecał cel wypełniania luki w wiedzy pomiędzy chirurgią plastyczną i rekonstrukcyjną a dermatologią, a tym samym kształtowania synergii i integracji obu dziedzin. Jej misja polega na dawaniu specjalistom medycyny estetycznej dostępu do treści medycznych na żądanie. W ostatnim czasie IMCAS uruchomiła platformę e-learningową - IMCAS Academy - która zapewnia abonentom natychmiastowy dostęp do materiałów filmowych ze szkoleniami, artykułów naukowych, wywiadów z ekspertami i innych zasobów.
Więcej informacji na temat IMCAS można znaleźć tutaj: https://www.imcas.com/en.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz czynić świat lepszym. Marzenie to przerodziło się z czasem w firmę wartą miliardy dolarów, dysponującą milionami niezależnych sprzedawców w prawie 40 państwach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie: MaryKay.com.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200129005094/en/
Źródło: Mary Kay
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
Dział Komunikacji Korporacyjnej
marykay.com/newsroom
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.01.2020, 18:21 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |