Newsletter

Mary Kay przedstawia najnowsze badania na 20. Światowym Kongresie Dermatologii

13.03.2019, 12:24aktualizacja: 13.03.2019, 12:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Prowadząca na całym świecie działalność spółka dołącza do światowej czołówki ekspertów z zakresu pielęgnacji skóry na wydarzeniu w Singapurze.

DALLAS - (BUSINESS WIRE) - Mary Kay Inc., jeden z wiodących światowych innowatorów na polu pielęgnacji skóry w sektorze sprzedaży bezpośredniej i kosmetycznej, kontynuuje swoje trwające od dekad zaangażowanie w badania dotyczące zdrowia skóry, jako sponsor 20. Światowego Kongresu Dermatologii. Wydarzenie organizowane 13-14 marca w Singapurze skupia badawczy, przedstawicieli środowiska akademickiego i naukowców zajmujących się dermatologią z całego świata w celu wymiany informacji ws. osiągnięć technologicznych i naukowych.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190312005959/en/

Tematem przewodnim Kongresu w 2019 r. jest „Badanie nowych podejść w dermatologii”. Budując mosty między ekspertami z całego świata, wydarzenie to obejmuje najnowocześniejsze analizy, badania i możliwości leczenia chorób skóry, włosów i paznokci. Konferencja skupia się na zdrowiu skóry, dolegliwościach skórnych, objawach alergii oraz dermatologii klinicznej i kosmetycznej.

David Gan, starszy główny naukowiec w Mary Kay Inc., zaprezentuje nową wiedzę dotyczącą oceny i zrozumienia zaczerwienienia skóry twarzy. Na podstawie wykonanej pracy naukowcom Mary Kay udało się zidentyfikować ekstrakty roślinne, które pomagają ograniczyć produkcję prozapalnych białek i enzymów w skórze oraz opracować formułę kosmetyczną zawierającą te ekstrakty w celu skutecznej walki z zaczerwieniem skóry twarzy. Po czterech tygodniach stosowania kosmetyk zmniejszył ogólne zaczerwienienie twarzy i temperaturę skóry u osób borykających się z przewlekłymi podrażnieniami skóry.

„Jako biolog skóry mam zaszczyt podzielić się z szerszą społecznością naukową przełomowymi badaniami Mary Kay dotyczącymi zaczerwienienia skóry twarzy – powiedział Gan. – W Mary Kay nie możemy wyobrazić sobie bardziej satysfakcjonującego zadania niż rozwiązywanie problemów skórnych dotykających kobiety oraz tworzenie innowacyjnych produktów zapewniających konsumentom oczekiwane korzyści. Wyniki tych nieprzerwanych badań, bazujące na doświadczeniach i uwagach naszych klientów, pomogą nam udoskonalać produkty Mary Kay®”.

Zespół badawczo-rozwojowy Mary Kay działający pod kierownictwem dr Lucy Gildea, dyrektor ds. naukowych Mary Kay, składa się z wybitnych naukowców posiadających tytuły doktora lub inne wysokie stopnie naukowe w wielu dziedzinach nauki: biologii skóry, biologii komórkowej, chemii, biochemii itd. Zespół ten jest oddany idei odkrywania trendów i technologii umożliwiających firmie tworzenie atrakcyjnych produktów, które przynoszą korzyści klientom.

„Współpraca z najlepszymi, światowymi ekspertami z zakresu pielęgnacji skóry podczas 20. Światowego Kongresu Dermatologii to sposobność do dzielenia się najnowszymi osiągnięciami technologicznymi i naukowymi dotyczącymi zdrowia skóry” – powiedziała dr Gildea. Sponsoring Światowego Kongresu Dermatologii to tylko jedno z serii partnerstw zawartych przez Mary Kay ze środowiskami naukowymi i akademickimi na całym świecie, które jest wyrazem naszego stałego zaangażowania w badania skóry”.

Mary Kay jest liderem innowacji z przeszło 700 produktami w swojej światowej ofercie. Dzięki ponad 1 500 patentom dotyczącym produktów, technologii i projektów opakowań firma zbudowała kulturę innowacji i co roku inwestuje miliony dolarów w działalność badawczo-rozwojową. Niedawne mianowanie dr Lucy Gildea na członka zespołu kierowniczego oraz otwarcie nowego, nowoczesnego zakładu produkcyjnego z centrum badawczo-rozwojowym w Stanach Zjednoczonych jeszcze bardziej umacnia rynkową pozycję tej wiodącej marki z sektora pielęgnacji urody w zakresie rozwoju produktów i innowacji opartych na badaniach naukowych.

Więcej informacji o Światowym Kongresie Dermatologii 2019 można uzyskać tutaj.

Mary Kay

Osiągamy sukces angażując się w tworzenie produktów, którym nie można się oprzeć, tworząc satysfakcjonujące możliwości i wywierając pozytywny wpływ na społeczności. Już od 55 lat Mary Kay inspiruje kobiety z niemal 40 krajów do osiągania celów biznesowych. Jako spółka o wartości wielu miliardów dolarów oferujemy najnowocześniejsze kosmetyki do skóry, wyraziste kosmetyki koloryzujące i zapachy. Zapraszamy na stronę marykay.com, gdzie odkryjesz jeszcze więcej powodów na to, by pokochać Mary Kay.

Wersja źródłowa informacji dostępna w serwisie: https://www.businesswire.com/news/home/20190312005959/en/

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

Marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332 lub e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.03.2019, 12:24
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ