Newsletter

Mary Kay przedstawia najnowsze badania na 20. Światowym Kongresie Dermatologii

13.03.2019, 12:24aktualizacja: 13.03.2019, 12:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Prowadząca na całym świecie działalność spółka dołącza do światowej czołówki ekspertów z zakresu pielęgnacji skóry na wydarzeniu w Singapurze.

DALLAS - (BUSINESS WIRE) - Mary Kay Inc., jeden z wiodących światowych innowatorów na polu pielęgnacji skóry w sektorze sprzedaży bezpośredniej i kosmetycznej, kontynuuje swoje trwające od dekad zaangażowanie w badania dotyczące zdrowia skóry, jako sponsor 20. Światowego Kongresu Dermatologii. Wydarzenie organizowane 13-14 marca w Singapurze skupia badawczy, przedstawicieli środowiska akademickiego i naukowców zajmujących się dermatologią z całego świata w celu wymiany informacji ws. osiągnięć technologicznych i naukowych.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190312005959/en/

Tematem przewodnim Kongresu w 2019 r. jest „Badanie nowych podejść w dermatologii”. Budując mosty między ekspertami z całego świata, wydarzenie to obejmuje najnowocześniejsze analizy, badania i możliwości leczenia chorób skóry, włosów i paznokci. Konferencja skupia się na zdrowiu skóry, dolegliwościach skórnych, objawach alergii oraz dermatologii klinicznej i kosmetycznej.

David Gan, starszy główny naukowiec w Mary Kay Inc., zaprezentuje nową wiedzę dotyczącą oceny i zrozumienia zaczerwienienia skóry twarzy. Na podstawie wykonanej pracy naukowcom Mary Kay udało się zidentyfikować ekstrakty roślinne, które pomagają ograniczyć produkcję prozapalnych białek i enzymów w skórze oraz opracować formułę kosmetyczną zawierającą te ekstrakty w celu skutecznej walki z zaczerwieniem skóry twarzy. Po czterech tygodniach stosowania kosmetyk zmniejszył ogólne zaczerwienienie twarzy i temperaturę skóry u osób borykających się z przewlekłymi podrażnieniami skóry.

„Jako biolog skóry mam zaszczyt podzielić się z szerszą społecznością naukową przełomowymi badaniami Mary Kay dotyczącymi zaczerwienienia skóry twarzy – powiedział Gan. – W Mary Kay nie możemy wyobrazić sobie bardziej satysfakcjonującego zadania niż rozwiązywanie problemów skórnych dotykających kobiety oraz tworzenie innowacyjnych produktów zapewniających konsumentom oczekiwane korzyści. Wyniki tych nieprzerwanych badań, bazujące na doświadczeniach i uwagach naszych klientów, pomogą nam udoskonalać produkty Mary Kay®”.

Zespół badawczo-rozwojowy Mary Kay działający pod kierownictwem dr Lucy Gildea, dyrektor ds. naukowych Mary Kay, składa się z wybitnych naukowców posiadających tytuły doktora lub inne wysokie stopnie naukowe w wielu dziedzinach nauki: biologii skóry, biologii komórkowej, chemii, biochemii itd. Zespół ten jest oddany idei odkrywania trendów i technologii umożliwiających firmie tworzenie atrakcyjnych produktów, które przynoszą korzyści klientom.

„Współpraca z najlepszymi, światowymi ekspertami z zakresu pielęgnacji skóry podczas 20. Światowego Kongresu Dermatologii to sposobność do dzielenia się najnowszymi osiągnięciami technologicznymi i naukowymi dotyczącymi zdrowia skóry” – powiedziała dr Gildea. Sponsoring Światowego Kongresu Dermatologii to tylko jedno z serii partnerstw zawartych przez Mary Kay ze środowiskami naukowymi i akademickimi na całym świecie, które jest wyrazem naszego stałego zaangażowania w badania skóry”.

Mary Kay jest liderem innowacji z przeszło 700 produktami w swojej światowej ofercie. Dzięki ponad 1 500 patentom dotyczącym produktów, technologii i projektów opakowań firma zbudowała kulturę innowacji i co roku inwestuje miliony dolarów w działalność badawczo-rozwojową. Niedawne mianowanie dr Lucy Gildea na członka zespołu kierowniczego oraz otwarcie nowego, nowoczesnego zakładu produkcyjnego z centrum badawczo-rozwojowym w Stanach Zjednoczonych jeszcze bardziej umacnia rynkową pozycję tej wiodącej marki z sektora pielęgnacji urody w zakresie rozwoju produktów i innowacji opartych na badaniach naukowych.

Więcej informacji o Światowym Kongresie Dermatologii 2019 można uzyskać tutaj.

Mary Kay

Osiągamy sukces angażując się w tworzenie produktów, którym nie można się oprzeć, tworząc satysfakcjonujące możliwości i wywierając pozytywny wpływ na społeczności. Już od 55 lat Mary Kay inspiruje kobiety z niemal 40 krajów do osiągania celów biznesowych. Jako spółka o wartości wielu miliardów dolarów oferujemy najnowocześniejsze kosmetyki do skóry, wyraziste kosmetyki koloryzujące i zapachy. Zapraszamy na stronę marykay.com, gdzie odkryjesz jeszcze więcej powodów na to, by pokochać Mary Kay.

Wersja źródłowa informacji dostępna w serwisie: https://www.businesswire.com/news/home/20190312005959/en/

Źródło: Mary Kay

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Corporate Communications

Marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332 lub e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.03.2019, 12:24
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ