Newsletter

Mary Kay przedstawia wyniki badań nad funkcjami ochronnymi skóry i zaczerwienieniem skóry twarzy

12.08.2019, 11:10aktualizacja: 12.08.2019, 11:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS - (BUSINESS WIRE) - Spółka Mary Kay, jeden z czołowych innowatorów w dziedzinie kosmetyków do pielęgnacji skóry wśród firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią i z branży kosmetycznej, kontynuuje swoje trwające od dziesięcioleci tradycje badań nad skórą. Podczas Annual Meeting of the Dermatology Committee (dorocznego spotkania komisji dermatologicznej) organizowanego przez Chińskie Towarzystwo Medycyny Zintegrowanej spółka zaprezentowała najnowsze wyniki wypracowane w ramach badań nad funkcjami ochronnymi skóry i zaczerwienieniem skóry twarzy. Spółka Mary Kay była również sponsorem wydarzenia, które odbyło się w dniach 8-11 sierpnia w Lanzhou w chińskiej prowincji Gansu.

„Naukowcy Mary Kay spędzili całe lata na badaniach nad skórą dążąc do opracowania rozwiązań zaspokajających realne potrzeby zwykłych ludzi - powiedziała dr Lucy Gildea, dyrektor ds. naukowych Mary Kay Inc. - Ważnym elementem naszego zaangażowania jest aktywna działalność w społeczności kosmetycznej i naukowej poprzez uczestnictwo w światowych konferencjach dermatologicznych, podczas których dzielimy się wiedzą i uczymy od innych naukowców, co pozwala nam opracowywać jeszcze bardziej efektywne i innowacyjne produkty”.

Dr Jenny Jiang, główny kierownik ds. medycznych Mary Kay China, przedstawiła wyniki badań w zakresie strategii usprawniania bariery ochronnej skóry i zapobiegania zaczerwienieniu twarzy. Odkrycia te mogą znacząco przyczynić się do lepszego zrozumienia mechanizmów odpowiadających za wrażliwość skóry. Wśród uczestników znaleźli się najlepsi krajowi dermatolodzy i cenieni kierownicy firm kosmetycznych.

Zespół ds. badań i rozwoju Mary Kay składa się z wybitnych naukowców, którzy uzyskali tytuł doktora i inne tytuły naukowe z różnych dziedzin: biologia skóry, biologia komórki, chemia czy biochemia. Zespół nieprzerwanie prowadzi przełomowe badania prowadzące do ważnych wniosków z dziedziny zdrowia skóry, które przekazywane są całej społeczności naukowej i kosmetycznej.

Co roku Mary Kay wykonuje setki tysięcy testów naukowych na produktach i składnikach, aby zapewniać najwyższe standardy bezpieczeństwa, jakości i wydajności. Na całym świecie Mary Kay jest właścicielem ponad 1500 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań. W zeszłym roku spółka przeznaczyła 100 mln dolarów na otwarcie ośrodka produkcji, badań i rozwoju w Lewisville w Teksasie.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 55 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Za pośrednictwem Fundacji Mary KaySM spółka przeznaczyła ponad 78 milionów dolarów na badania nad nowotworami oraz na ośrodki pomocy dla ofiar przemocy domowej. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy.

Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190809005304/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Dział komunikacji korporacyjnej Mary Kay Inc.

marykay.com/newsroom

tel. 972 687 5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.08.2019, 11:10
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ