Newsletter

Mastercard i Xsolla wzbogacają doświadczenia graczy, wprowadzając płatności za pomocą punktów (Pay with Points) w Polsce

13.12.2024, 09:05aktualizacja: 13.12.2024, 09:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Obsługiwana za pomocą rozwiązań Mastercard do wymiany punktów opcja Xsolla Pay with Points będzie dostępna dla posiadaczy kart Mastercard z Alior Banku.

LOS ANGELES i PURCHASE (Nowy Jork) oraz WARSZAWA (Polska)--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, oraz Mastercard nawiązują partnerstwo tym razem w Polsce, po raz pierwszy oferując wspólne rozwiązanie na rzecz klientów Alior Banku. Posiadacze kart Mastercard z Alior Banku mogą teraz wykorzystać swoje punkty z programu lojalnościowego na zakupy dokonywane w grach bezpośrednio w rozwiązaniu Xsolla Pay Station. Dzięki wykorzystaniu cyfrowego narzędzia Mastercard do wymiany punktów integracja ta umożliwi graczom proste i bezpieczne dokonywanie płatności za pomocą punktów zgromadzonych w programie lojalnościowym.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241211855827/pl/

Sektor gier rozwija się w szybkim tempie, a liczba graczy na całym świecie co roku bije kolejne rekordy. Niemniej jednak obszar płatności w ramach gier nadal wymaga znacznych usprawnień. Ponad 40% konsumentów wskazuje, że potrzebuje pomocy w zakresie zakupu walut obsługiwanych w grach, a ponad 30% uważa, że zakupy w grach internetowych są zbyt czasochłonne [1].

Rozwiązanie Xsolla Pay with Points przyczynia się do wyeliminowania tego problemu, zapewniając proste narzędzie w pełni zintegrowane w ramach spersonalizowanego etapu finalizacji transakcji w Xsolla Pay Station. Punkty lojalnościowe zdobywane za korzystanie z karty kredytowej Mastercard podczas codziennych zakupów klienci Alior Banku mogą następnie wykorzystać do zakupu ulubionej gry, jej elementów oraz wirtualnych walut bez konieczności opuszczania platformy gamingowej. Teraz, jeśli gracz z Polski zechce zakupić grę online i zapłacić za nią kartą Mastercard, będzie mógł wykorzystać swoje punkty w ramach prostego i przyjaznego dla użytkownika etapu finalizacji transakcji, który jest mniej czasochłonny, a tym samym łatwiejszy w użytkowaniu.

Kilka słów od dostawców rozwiązania

„Współpraca z Alior Bankiem i Mastercard stanowi wyraz istotnych innowacji pod względem łączenia usług finansowych z rynkiem gier. Dzięki umożliwieniu graczom wykorzystania punktów lojalnościowych do zakupów dokonywanych w ramach gry zapewniamy im dogodne i satysfakcjonujące doświadczenie, zwiększające korzyści zarówno w zakresie codziennych transakcji, jak i w sektorze gier” - powiedział Anton Zelenin, dyrektor ds. produktu z działu technologii finansowych Xsolla.

„Dzięki współpracy z Mastercard i Alior Bankiem w zakresie rozwiązania Pay with Points możemy zaoferować graczom prosty i bezpieczny sposób wykorzystania punktów lojalnościowych bezpośrednio w ulubionej grze. Teraz konsumenci mogą wykorzystać punkty zdobyte w ramach codziennych transakcji do zakupów cyfrowych elementów i towarów wirtualnych w grach, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić ich przebieg” - powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Xsolla. - Naszym celem jest zapewnienie wszystkim użytkownikom równego dostępu i jednakowych możliwości, a ta integracja w Polsce stanowi doskonały przykład tego, co można zaoferować graczom i twórcom z całego świata”.

„Mastercard integruje technologie i rozwiązania w codziennym życiu, a możliwość wykorzystywania punktów lojalnościowych to tylko jeden z wielu wspaniałych przykładów tych starań. Współpraca z Xsolla i Alior Bankiem stanowi wyraz branżowego partnerstwa, które pragniemy upowszechnić w całym światowym ekosystemie gier, aby umożliwić bezpieczne i proste płatności oraz zapewnić wartość dodaną, dzięki której ludzie będą mogli oddawać się swoim pasjom” - powiedział Scott Abrahams, wiceprezes wykonawczy ds. globalnych partnerstw w Mastercard, odnosząc się do tej nowej inicjatywy.

„To rozwiązanie wyznacza kolejny krok na drodze do kształtowania wartościowych doświadczeń łączących przyjemność z codziennymi korzyściami. Gry odgrywają istotną rolę w życiu wielu z naszych klientów, dlatego bardzo się cieszymy, że możemy wesprzeć ich w realizowaniu swoich pasji, oferując nowy sposób wykorzystania zgromadzonych punktów lojalnościowych. Dzięki temu codzienne czynności, takie jak zakupy, mogą pomagać im w pokonywaniu kolejnych etapów rozgrywek” - powiedział Mateusz Tomczak, menedżer ds. Rozwoju Produktów w Alior Banku.

Więcej informacji na temat rozwiązania Pay with Points od Xsolla można znaleźć na stronie xsolla.pro/pwp1. Więcej informacji na temat rozwiązań Mastercard pozwalających na wykorzystywanie zgromadzonych punktów lojalnościowych można znaleźć tutaj.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYoi inne. Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com

Mastercard

Mastercard napędza gospodarki i wspiera mieszkańców ponad 200 krajów i terytoriów świata. Razem z klientami firma kształtuje zrównoważoną gospodarkę, w której każdy może pomyślnie się rozwijać. Firma obsługuje szeroki wachlarz cyfrowych opcji płatniczych, zapewniając bezpieczeństwo, łatwość, inteligentny przebieg i dostępność transakcji. Jej technologie i innowacje, partnerstwa i sieci łączą siły, by dostarczać klientom unikatowy zestaw produktów i usług pomagających osobom prywatnym, przedsiębiorstwom oraz rządom w osiąganiu pełni ich potencjału. www.mastercard.com

Alior Bank

Alior Bank to jeden z najszybciej rozwijających się banków oferujących pełen zakres usług w Polsce. Bank rozpoczął działalność w 2008 roku jako nowy rodzaj banku łączący tradycyjną bankowość z innowacyjnymi produktami. Obecnie zatrudnia ponad 7000 osób. Produkty i usługi Alior Banku oraz jakość świadczonej przez niego obsługi zyskały mu ponad 4,5 mln klientów. Bank obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, zarówno online, jak i za pośrednictwem 176 oddziałów i 336 placówek partnerskich. www.aliorbank.pl

[1] Autorskie badanie Mastercard dotyczące profili graczy i ich nastawienia do płatności, I kw. 2022

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241211855827/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Xsolla

Derrick Stembridge

Dyrektor ds. Public Relations

e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Mastercard

Anna Marciniak

Dyrektor ds. komunikacji

e-mail: anna.marciniak@mastercard.com

Louise Peace

Dyrektor ds. komunikacji

e-mail: louise.peace@mastercard.com

Alior Bank

Paweł Bednarz

Dyrektor ds. Public Relations

e-mail: pawel.bednarz@alior.pl

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.12.2024, 09:05
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ