Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 28 września 2023 /PRNewswire/ -- Maybelline New York wkracza do wirtualnego świata Robloxa, przyciągając nowych entuzjastów makijażu. Dzięki partnerstwu ze Splash marka rozpoczęła kampanię 360, która jest skierowana w szczególności do żywiołowej społeczności muzycznej Robloxa.
W wirtualnym świecie Maybelline oferuje możliwości tworzenia wirtualnego makijażu, minigry i ekskluzywną muzykę, zapewniając inspirujące doświadczenia promujące sposoby wyrażania siebie, co stanowi podstawową wartość firmy Maybelline New York.
Emily Arkells, wiceprezes ds. rozwiązań cyfrowych w Maybelline New York, powiedziała:
„Jako wiodąca marka kosmetyków do makijażu w przestrzeni cyfrowej firma Maybelline nieustannie zapewnia konsumentom nowe, ekscytujące doświadczenia promujące wyrażanie siebie. Partnerstwo ze Splash w systemie Roblox pozwala nam płynnie integrować nasze produkty z interaktywnym światem. Dzięki różnorodnej gamie wirtualnych makijaży tworzonych przez utalentowanych makijażystów i kreatorów rozwiązań 3D, użytkownicy mogą już teraz eksperymentować z różnymi stylami i makijżami w wirtualnym świecie Roblox za pośrednictwem gry muzycznej Splash. Ta współpraca doskonale współgra z podstawowymi wartościami Maybelline New York, takimi jak wyrażanie siebie, dobra zabawa i wzmacnianie swojej pozycji, dzięki czemu każdy może wyrażać siebie, niezależnie od tego, gdzie korzysta z możliwości oferowanych przez naszą markę”.
Celem kampanii Maybelline „Makeup Your Mix” jest zainspirowanie użytkowników Robloxa do skorzystania z fascynujących rozwiązań, takich jak salon makijażu Maybelline New York czy Graffiti Room. Te wirtualne przestrzenie zapewniają użytkownikom ekscytujące możliwości uwolnienia swojej kreatywności poprzez eksperymentowanie z szeroką gamą produktów Maybelline. Między innymi użytkownicy mogą wypróbować tusze Vinyl Ink i Falsies Surreal i stworzyć własne graffiti. Kampania przedstawia sześć unikalnych stylizacji makijażowych z wykorzystaniem popularnych produktów Maybelline, takich jak SuperStay Vinyl Ink Lip i SuperStay Matte Ink Lip, a także innowacyjnych rozwiązań, w tym Falsies Surreal Mascara i Color Tattoo Eye Stix. Nasza wirtualna platforma oferuje mnóstwo opcji i inspiracji zarówno dla miłośników odważnych, wyrazistych stylizacji, jak i dla osób preferujących subtelny i naturalny styl.
Richard Slatter, kierownik ds. relacji z partnerami Splash, wyraził dumę ze współpracy między Maybelline, Super League Enterprises, United Talent Agency, Roblox i Splash w ramach przedmiotowej kampanii:
„Cały zespół dał z siebie wszystko przy realizacji kampanii. Jestem naprawdę dumny z tego, co razem osiągnęliśmy, a nasza społeczność absolutnie to uwielbia! Gracze Splash to kreatywni młodzi ludzie, którzy są bardzo zaangażowani. Chcielibyśmy współpracować z większą liczbą marek próbujących dotrzeć do tej grupy odbiorców, nie tylko w systemie Roblox, ale także w ramach innych naszych produktów”.
Maybelline dostrzega potęgę muzyki jako środka promującego kreatywność i indywidualność. W związku z tym marka nawiązała współpracę z wirtualną DJ-ką Kai, aby wydać jej najnowszy utwór „Fantasy”. Użytkownicy mogą do 28 września remiksować utwór oraz wziąć udział w jego przedpremierowej prezentacji. Dzięki grywalizacji i aktywacjom marki użytkownicy mogą wygrywać i gromadzić różnorodne produkty Maybelline i ubrania.
Ta interaktywna kampania pozwala użytkownikom zanurzyć się w wirtualnym świecie Maybelline Makeup Your Mix w systemie Roblox, gdzie kreatywność nie ma granic.
Maybelline New York
Maybelline New York jest jedną z wiodących marek kosmetyków na świecie, dostępną w ponad 120 krajach, która tylko dzięki kultowej, zapewniającej długotrwały efekt pomadce (Matte Ink) dociera do 33 milionów konsumentów. Bestsellerowy podkład Fit Me jest od 2017 roku dostępny w 40 odcieniach, aby zapewnić każdemu możliwość znalezienia idealnego odcienia, tonu i faktury (jak wynika z badania konsumenckiego, aż 97% kupujących znalazło produkt idealnie dopasowany do ich potrzeb). Poprzez łatwo dostępne, zgodne z zasadą integracji i łatwe w użyciu produkty firma Maybelline New York pragnie budować u swoich konsumentów pewność siebie i odwagę w dążeniu do realizacji pragnień.
Splash
Od 2017 roku Splash jest liderem w dziedzinie gier i innowacji muzycznych opartych na sztucznej inteligencji. Firma z powodzeniem wprowadziła na rynek wiele produktów, w tym popularną grę Roblox „Splash”, mobilną aplikację dla DJ-ów „Splash Music & Beatmaker” oraz opartą na sztucznej inteligencji funkcję tekstowo-muzyczną „Splash Pro”. Splash nieustannie rewolucjonizuje branżę muzyczną i dąży do tego, aby tworzenie muzyki było szybsze, łatwiejsze i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2221695/Maybelline_MUM_Roblox.jpg
Źródło: Maybelline
KONTAKT:
Francia Cooper
e-mail: francia.cooper@maybelline.com
-
Julie Delazyn
e-mail: julie.delazyn@loreal.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.09.2023, 08:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |