Newsletter

Merck wprowadza markę Vivera na rynek Ameryki Łacińskiej

19.01.2016, 14:42aktualizacja: 19.01.2016, 14:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Merck wprowadza nowy produkt leczniczy na dolegliwości układu pokarmowego - Vivera - począwszy od Chile w styczniu 2016 roku, Merck ogłasza przeniesienie trzech innych marek ze swojego portfela Biopharma do działu Consumer Health w Ameryce Łacińskiej.

DARMSTADT, Niemcy - (BUSINESS WIRE) - Spółka Merck, lider w dziedzinie badań naukowych i technologii, ogłosiła dzisiaj wprowadzenie w Ameryce Łacińskiej nowej marki Vivera®. Vivera zadebiutuje w Chile w styczniu 2016 r., a w późniejszym okresie roku trafi na kilka innych ważnych rynków regionu. Produkt przyspiesza naturalne procesy lecznicze, dając szybką ulgę w dolegliwościach ze strony układu pokarmowego.

Spółka Merck opracowała Viverę z pomocą B.Aliv®, jednego z najlepiej przebadanych i najskuteczniejszych probiotyków na świecie w leczeniu dolegliwości układu pokarmowego, którego działanie opiera się na regeneracji flory jelitowej. Suplement diety Vivera sprzedawany jest w postaci praktycznych i innowacyjnych saszetek zawierających gotowy do użycia proszek. Czyni to z niego doskonały wybór dla dzieci i dorosłych, niezależnie od miejsca, w którym w danej chwili się znajdują.

Uta Kemmerich-Keil, prezes i dyrektor generalny działu Consumer Health grupy Merck, stwierdził: „Z niecierpliwością oczekujemy wprowadzenia Vivery! To fantastyczny produkt probiotyczny, który w naturalny sposób przyspiesza procesy lecznicze po wystąpieniu dolegliwości ze strony układu pokarmowego i przywraca właściwe funkcjonowanie układu trawiennego. Jestem przekonany, że Vivera jest znakomitą propozycją zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, szczególnie jeśli poszukują oni naturalnych i skutecznych rozwiązań”.

Przeniesienie niektórych marek z działu Biopharma do działu Consumer Health

Również w regionie Ameryki Łacińskiej Merck ogłosił drugą falę przenoszenia marek z działu Biopharma do działu Consumer Health. Proces rozpocznie się w styczniu 2016 r. w Kolumbii, Ekwadorze i Peru i będzie kontynuowany w 2017 r. w Chile. Obejmie on marki Anemidox® / Confer® oferujące produkty do leczenia i zapobiegania anemii wywołanej niedoborem żelaza na każdym etapie życia, lek osłonowy na wątrobę Hepabionta®.

Jak wyjaśnia Uta Kemmerich-Keil, "Podjęliśmy decyzję o przeniesieniu tych marek, ponieważ wszystkie z nich mają ogromny potencjał do zaistnienia na rynku konsumenckim. Wykorzystując to podejście, będziemy dalej rozwijać te marki, a tym samym generować dalszy rozwój".

Wszystkie informacje prasowe dotyczące Grupy Merck są rozpowszechniane za pośrednictwem poczty elektronicznej i jednocześnie publikowane w serwisie internetowym Grupy Merck. Po przejściu na stronę: www.merckgroup.com/subscribe można przeprowadzić rejestrację online, zmienić wybrane ustawienia lub zrezygnować z subskrypcji biuletynu.

Dział Consumer Health firmy Merck - Neurobion®, Neurobion®, , Bion®, Seven Seas®, Nasivin® i Femibion® należą do najbardziej innowacyjnych marek na kluczowych rynkach. Produkty te są owocem zaawansowanych badań naukowych i cieszą się zaufaniem konsumentów. Dział Consumer Health działa na ponad 40 rynkach na świecie, zatrudniając ponad 2.7 tys. pracowników. Od roku 2014 portfel działu obejmuje marki o całkowitych przychodach rocznych wynoszących ok. 1 mld USD. Consumer Health jest działem należącym do sektora Healthcare w ramach Grupy Merck z siedzibą główną w niemieckim Darmstadt. Więcej informacji na stronie: www.merck-consumer-health.com.

Merck

Grupa Merck przewodzi w zakresie produkcji innowacyjnych, najwyższej jakości produktów w dziedzinie ochrony zdrowia, nauk biologicznych oraz materiałów o wysokich parametrach technologicznych. Ok. 50 tys. pracowników firmy pracuje na rzecz poprawy jakości życia pacjentów - od terapii biofarmaceutycznych nakierowanych na leczenie raka lub stwardnienia rozsianego, poprzez najnowocześniejsze systemy badań naukowych i produkcji, po ciekłe kryształy do produkcji smartfonów i telewizorów LCD. W roku 2014 Merck osiągnął sprzedaż na poziomie 11,3 mld EUR w 66 krajach.

Założony w 1668 roku Merck jest najstarszą firmą branży farmaceutycznej i chemicznej na świecie. Rodzina, która założyła spółkę, pozostaje do dziś większościowym udziałowcem notowanej na giełdzie grupy. Rodzina Merck posiada światowe prawa do nazwy i marki Merck. Jedynym wyjątkiem jest Kanada i USA, gdzie spółka występuje pod nazwami EMD Serono, MilliporeSigma oraz EMD Performance Materials.

Źródło informacji w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51248469&lang=en

Źródło: Merck

KONTAKT:

Merck

Lars Atorf

tel. +49 6151 856 3114

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.01.2016, 14:42
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii