Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SHENZHEN, Chiny, 1 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- Mibro, marka ZhenShi Information Technology (Shenzhen) Co., Ltd, wprowadziła na rynek swój najnowszy produkt - Mibro Lite3 Pro. Ten zaawansowany smartwatch stworzono z myślą o ułatwianiu zachowania równowagi między pracą a życiem osobistym u osób pracujących w mieście, jednocześnie nadając priorytet ich dobrostanowi.
Mibro Lite3 Pro wyróżnia się ekranem AMOLED ultra-HD 1,32 cala zaprojektowanym w celu zapewnienia wyjątkowo wyrazistego obrazu również na zewnątrz. Urządzenie posiada funkcję AOD (Always-On Display) oraz czujnik światła z 255 poziomami jasności ekranu, zapewniając optymalną widoczność w każdym oświetleniu.
Dla miłośników fitnessu Mibro Lite3 Pro jest profesjonalnym towarzyszem aktywności sportowej, oferującym 150 trybów sportowych i 18 profesjonalnych algorytmów do szerokiej gamy treningów. 10-osiowy czujnik ruchu zapewnia dokładne śledzenie ruchu, zaś algorytm SeekBeatsTM pozwala na zbieranie szczegółowych danych z treningu. Dzięki wodoodporności 5ATM i specjalnym trybom pływania urządzenie jest doskonale przystosowane do ćwiczeń w wodzie, pozwalając użytkownikom na płynne przeniesienie aktywności fizycznej do basenu.
Co więcej, smartwatch oferuje funkcję dzwonienia bez użycia rąk za pomocą jednego kliknięcia, dzięki której można odbierać połączenia za pomocą prostego gestu, korzystając z nieprzerwanej łączności niezależnie od tego, czy jesteśmy w pracy, czy na treningu.
„Naszym celem w przypadku Mibro Lite3 Pro było stworzenie smartwatcha, który płynnie integruje się ze stylem życia naszych użytkowników - powiedział Bin Ji, dyrektor produktu Mibro. - Dzięki zaawansowanym funkcjom monitorowania zdrowia i stylowemu wzornictwu Mibro Lite3 Pro jest idealny dla tych, którzy starają się zrównoważyć swoje życie zawodowe i osobiste".
Mibro Lite3 Pro oferuje wszechstronne możliwości monitorowania stanu zdrowia - dokładne monitorowanie tętna, poziomu tlenu we krwi, wykrywanie stresu i prowadzenie ćwiczeń oddechowych. Dla dodatkowej wygody obejmuje on śledzenie cyklu fizjologicznego, dzięki czemu jest pomocnym towarzyszem dla kobiet.
Poza innowacyjną funkcjonalnością Mibro Lite3 Pro odznacza się również luksusowym, modnym designem. Skrupulatnie ręcznie polerowany metalowy korpus pokryty powłoką ceramiczną nadaje urządzeniu lśniący wygląd. Wychodząc naprzeciw różnym preferencjom stylistycznym, smartwatch jest dostępny w kolorze Khaki Gray (szarym khaki), Blackish Green (czarnozielonym) i Rose Gold (różowego złota). Produkt, dostępny ze skórzanymi lub silikonowymi paskami, idealnie nadaje się do codziennego użytku lub uprawiania sportu.
Mibro Lite3 Pro będzie dostępny w sprzedaży na całym świecie od lipca 2024 roku.
Więcej informacji na stronie https://www.mibrofit.com/ lub w mediach społecznościowych: Facebook i Instagram. Kontakt biznesowy business@mibrofit.com.
Wideo - https://mma.prnewswire.com/media/2448654/Mibro_Watch_Lite3_pro_EN_0625.mp4
Źródło: ZhenShi Information Technology (Shenzhen) Co., Ltd.
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.07.2024, 10:18 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |