Newsletter

Midea przedstawia śródroczne wyniki za rok 2022: stały wzrost przychodów i zysków, przyspieszenie transformacji opartej na technologii

31.08.2022, 15:55aktualizacja: 31.08.2022, 15:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FOSHAN, Chiny--(BUSINESS WIRE)-- Spółka Midea opublikowała raport finansowy za pierwsze półrocze 2022 roku, wykazując śródroczny wzrost przychodów o 5,0% do 183,7 mld RMB. Zysk netto wzrósł jeszcze szybciej niż przychody, osiągając poziom 16 mld RMB przy wzroście 6,6% rok do roku.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220830006040/en/.

Przy zachowaniu równowagi w biznesie ToB i ToC przychody działu inteligentnych rozwiązań dla domu Midea w pierwszej połowie 2022 roku wyniosły 126,9 mld RMB. Według AVC produkty AGD oferowane przez Midea zajęły 1. miejsce w pierwszej połowie 2022 roku pod względem udziału w rynku krajowym w sprzedaży stacjonarnej i internetowej wśród 7 kategorii urządzeń AGD, w tym klimatyzatorów i kuchenek mikrofalowych.

Dział technologii przemysłowej odnotował przychód w wysokości 12,1 mld RMB przy wzroście o 13,3% rok do roku, przy czym międzynarodowy rynek sprężarek do zastosowań domowych Midea wzrósł do 44%, zajmując pierwsze miejsce na świecie. Sprzedaż jednostkowa napędów do klimatyzatorów mieszkaniowych i urządzeń pralniczych stanowiła 42% wartości globalnej.

Dział technologii budowlanych wypracował zdecydowany wzrost o 33,1% RMB.2 mld przychodów. Komercyjne urządzenia klimatyzacyjne zajęły pierwsze miejsce na rynku krajowym, natomiast wartość eksportu pompy ciepła Midea wzrosła o ponad 200% rok do roku, plasując się na pierwszym miejscu w chińskiej branży pomp ciepła.

Zagraniczne przychody Midea w pierwszej połowie 2022 roku wyniosły 77,8 mld RMB przy wzroście o 5,2% rok do roku. Zgodnie z zasadą „Chińskie zaopatrzenie dla świata + zaopatrzenie lokalne” Midea przyspieszyła budowę baz produkcyjnych w Egipcie i Brazylii, aby objąć lokalne rynki, uruchomiła indyjskie bazy produkcyjne sprężarek klimatyzacji i dokonała integracji tajskiej spółki produkującej sprężarki. Dysponując ponad 20 tys. nowych sieci sprzedaży i uruchamiając sklepy sprzedaży bezpośredniej Midea w Brazylii i na Filipinach, firma wciąż doskonali swoje zagraniczne kanały dystrybucji.

Mając na uwadze długoterminową strategię przywództwa technologicznego, Midea nieprzerwanie buduje możliwości techniczne w zakresie sztucznej inteligencji. W pierwszej połowie 2022 roku inwestycje w badania i rozwój wyniosły 5,9 mld RMB, co oznacza wzrost o 10,5% rok do roku. Midea jest właścicielem 35 ośrodków badawczo-rozwojowych na całym świecie i posiada ponad 77 tys. zatwierdzonych patentów.

Bazujący na inteligentnych rozwiązaniach internet rzeczy Midea to blisko 13 milionów nowo podłączonych urządzeń i usług dla ponad 70 milionów rodzin.

Midea Group

Midea Group dysponuje pięcioma strategicznymi filarami biznesowymi: inteligentne rozwiązania dla domu, technologia przemysłowa, technologie budowlane, robotyka i automatyzacja oraz innowacje cyfrowe. Midea Group zatrudnia ponad 160000 pracowników w przeszło 200 krajach i regionach oraz zajmuje 245. miejsce w rankingu Global Fortune 500 z 2022 r.

Wersje źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220830006040/en/.

Źródło: Midea Group

KONTAKT:

Lori Luo

e-mail: luory17@midea.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 31.08.2022, 15:55
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ