Pobierz materiał i Publikuj za darmo

InternetowyKantor.pl powstał w kwietniu 2010 roku. Ideą jego działania było oferowanie korzystnej wymiany walut, opartej na niskich spreadach, czyli małej różnicy między kupnem a sprzedażą jednostki waluty. Klienci banków przepłacali przy wymianie waluty bardzo wysokie kwoty. Zwłaszcza jeśli wymieniali regularnie, np. spłacając kredyt hipoteczny zaciągnięty we frankach. Ustawa antyspreadowa z 2011 roku umożliwiła kredytobiorcom zakup waluty na spłatę kredytu poza bankiem i to było motorem napędowym dla kantorów internetowych. Zaczęto masowo dostrzegać korzyści, jakie oferują.
„Spready w naszym kantorze wynoszą zaledwie kilka groszy, podczas gdy w standardowej ofercie banku - nawet kilkadziesiąt groszy. Przy wymianie każdego tysiąca złotych możemy zaoszczędzić tu dodatkowe kilkadziesiąt złotych” - mówi Maciej Przygórzewski, główny ekspert walutowy InternetowyKantor.pl.
Miliard złotych to suma, jaką w ciągu 10 lat zaoszczędzili klienci serwisu InternetowyKantor.pl w porównaniu do kursów bankowych.
„Oszczędność tę liczymy automatycznie do każdej transakcji wykonanej przez klienta serwisu. Porównujemy kurs, po jakim klient dokonał wymiany w naszym serwisie, do aktualizowanej oferty kursów bankowych. Każdy użytkownik serwisu widzi od razu, ile zaoszczędził. Może także porównać nasze kursy z bankowymi w kalkulatorze walut przed transakcją” - mówi Weronika Nowakowska, specjalistka Business Intelligence InternetowyKantor.pl.
InternetowyKantor.pl ma obecnie ponad 320000 zarejestrowanych użytkowników. Oferuje wymianę 20 walut i przelewy zagraniczne do 42 krajów na świecie. Serwis może pochwalić się wieloma branżowymi nagrodami i 880 tys. pozytywnych opinii w internecie.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.07.2020, 13:38 |
Źródło informacji | Currency One |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Gazowce ORLENU pojawiły się w miastach. Ruszyła kampania o bezpieczeństwie energetycznym
Niemal 400 lokalizacji billboardów oraz citylightów w Polsce. Do tego kluczowe tytuły prasowe i cyfrowe. ORLEN ruszył z szeroką kampanią, w której wyjaśnia rolę gazu ziemnego w transformacji energetycznej. Koncern postawił na błękitne paliwo jako to, które zapewni Polakom bezpieczeństwo i stabilność podczas przebudowy krajowego systemu energetycznego.- 10.04.2025, 16:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Sektor ogrodniczy - 5 wyzwań dla bezpieczeństwa żywnościowego
Liderzy branży warzywnej, jabłkowej i jagodowej ocenili zagrożenia na polu bezpieczeństwa żywnościowego. Jest to m.in. niekorzystna struktura polskiego rynku rolno-spożywczego, wynikająca z niej niska rentowność, rozwój kompetencji produkcyjnych za cenę braku kontroli nad łańcuchem wartości. Określili także 5 obszarów strategicznych dla rozwoju sektora. To obszary niezbędnych działań, które należy poddać debacie.- 10.04.2025, 13:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
DEKRA continues on a path of growth and transformation. Future-oriented business model ensures successful fiscal year 2024
- Revenue and EBIT increased again in 2024, despite a volatile environment.
- Number of core employees grew further.
- DEKRA is very well positioned in its 100th anniversary year as it successfully transforms from a traditional vehicle inspection provider into a leading independent expert for digital and software-defined mobility.- 10.04.2025, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ