Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>
Bogactwo polskich warzyw
Warzywa to podstawowy składnik zdrowej, zbilansowanej diety. Dietetycy rekomendują, aby stanowiły ponad połowę objętości każdego posiłku, zgodnie z zasadą „pól talerza”. To prosty i skuteczny sposób na zdrową, naturalną dietę, opartą na nieprzetworzonych produktach. Polska słynie z bogactwa produkowanych lokalnie warzyw. W różnych miejscach w Polsce, z powodzeniem uprawia się m.in. pomidory, papryki, cukinie, bakłażany, marchew, ogórki, buraki, cebulę i czosnek. Produkujemy też całą gamę warzyw strączkowych, kapustnych i korzeniowych oraz pieczarki, które uznawane są za jedne z najlepszych na świecie. Dzięki temu polscy konsumenci mają możliwość wybierania najlepszej jakości warzyw od lokalnych plantatorów.
Siła sezonowości
Kampania „Moc Polskich Warzyw” stawia na promocję sezonowych, lokalnych warzyw, uprawianych w polskich gospodarstwach. Dieta sezonowa, uwzględniająca szerokie portfolio polskich warzyw oznacza zdrowe i pyszne posiłki każdego dnia, przez cały rok, także w postaci przetworów i kiszonek. „Chcemy pokazać, że polskie warzywa to najlepszy wybór dla każdego – są zdrowe, łatwo dostępne, najlepszej jakości i pochodzą od polskich rolników. Poprzez działania realizowane w ramach kampanii ‘Moc Polskich Warzyw’ przekonujemy, że warto sięgać po polskie warzywa i włączać je do codziennej diety. Promujemy poszczególne regiony, jako miejsca ich pochodzenia i produkcji, a także pokazujemy, jak polscy plantatorzy łączą tradycję i pasję z nowoczesnymi technologiami i dbałością o naturalność uprawianych warzyw” – mówi Mirosław Łuska, prezes Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej
Za każdym warzywem stoi człowiek
Producenci polskich warzyw mają wiele do zaoferowania wymagającym konsumentom. Warzywa uprawiane w Polsce są dostępne przez cały rok, dzięki najlepszym, rozwiniętym technologicznie metodom produkcji. Wybierając polski produkt konsument ma pewność, że otrzymuje najwyższą jakość w przystępnej cenie, dodatkowo wspierając rolników i producentów. „Projekt ‘Moc Polskich Warzyw’ to już kolejna kampania realizowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, której celem jest zwiększenie spożycia krajowych warzyw oraz ich przetworów. Stawiamy na edukację konsumentów na temat pierwszoplanowej roli warzyw w diecie oraz pokazujemy, że za każdym warzywem stoi człowiek. Polscy plantatorzy to nowocześni przedsiębiorcy, którzy dostarczają najlepszej jakości produkty uprawiane zgodnie z kalendarzem sezonowym. Zależy nam na zbudowaniu pełnego zaufania konsumentów do polskich producentów owoców i warzyw, bo absolutnie na nie zasługują. Cieszymy się, że do udziału w projekcie zaangażowały się grupy producentów różnych warzyw, którym przyświeca wspólny cel – promocja polskich produktów” – dodaje Mirosław Łuska.
„Moc polskich warzyw”
„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w kampanii biorą: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski. W ramach kampanii zaplanowano działania public relations, kampanie z influencerami, kampanie w mediach, produkcję filmów promocyjnych oraz działania w social mediach.
KONTAKT:
Biuro Prasowe
Maciej Ogonowski
Agencja Brandmates
e-mail: maciej@brandmates.pl
tel. kom. +48 608 680 562
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 30.09.2020, 13:49 |
Źródło informacji | BRANDMATES |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE