Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Program jest wspólną inicjatywą Santander Bank Polska oraz Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Składa się na niego cykl warsztatów, prowadzonych przez doświadczone ekspertki oraz granty na rozwój biznesu i dofinansowanie – wejścia kapitałowe dla najlepszych pomysłów. „MOCne w biznesie” to projekt otwarty dla wszystkich przedsiębiorczych kobiet – by wziąć w nim udział wystarczy zapisać się na stronie santander.pl/mocnewbiznesie.
„MOCne w biznesie to wyjątkowy projekt, ponieważ stworzyły go kobiety z myślą o kobietach. To cykl spotkań i szkoleń online z inspirującymi liderkami – ekspertkami w swoich obszarach, które osiągnęły sukces w biznesie. Będziemy rozmawiać o tym, jak zarządzać zespołem, rozwijać talent czy budować swoją markę osobistą. Poruszymy też tematy nowych technologii, zakładania firmy, ekologii oraz zrównoważonego rozwoju. Do MOCnych w biznesie zapraszamy wszystkie kobiety, które stawiają na swój rozwój, inwestowanie w siebie i poszerzanie swoich horyzontów” – mówi Magdalena Proga-Stępień, dyrektor sprzedaży i dystrybucji z Santander Bank Polska.
Inspirujące warsztaty
Tematyka szkoleń w projekcie „MOCne w biznesie” skupia się na ważnych i praktycznych zagadnieniach rynkowych. Swoim doświadczeniem oraz wiedzą podzielą się znane kobiety, a przy tym ekspertki w swoich dziedzinach, m.in. Dominika Bettman – dyrektor generalna Microsoft w Polsce, Sara Koślińska – CEO Limitless, Anna Orska – założycielka i właścicielka marki biżuterii ORSKA i dobrze wszystkim znana dziennikarka Dorota Wellman. Już 11 maja odbędzie się pierwsze z dziewięciu spotkań: „Budowanie Marki Osobistej”. Poprowadzi je blogerka i właścicielka marki Spadiora, Marta Lech-Maciejewska. Cały cykl potrwa do listopada – pełny harmonogram spotkań dostępny jest na stronie santander.pl/mocnewbiznesie.
„Co ważne, program, który przygotowaliśmy wspólnie z Polską Fundacją Przedsiębiorczości odpowiada na realne potrzeby. Pandemia sprawiła, że kobiety są mniej skłonne do zakładania firm, a młodymi przedsiębiorcami istotnie częściej są mężczyźni – zarówno w Polsce, jak i na świecie[1]. W Europie i Ameryce Północnej mniej niż jedna na 20 kobiet decyduje się na założenie firmy. Jednocześnie, jak wynika z rankingu Mastercard Index of Women Entrepreneurs, Polska jest w czołówce krajów, oferujących kobietom dobre warunki do prowadzenia biznesu” – dodaje Magdalena Proga-Stępień z Santander Bank Polska.
Dodatkowy kapitał na rozwój
MOCne w biznesie to także konkretne wsparcie finansowe w formie grantów oraz wejść kapitałowych. Aby się o nie ubiegać, wystarczy przedstawić swój biznesplan i złożyć online odpowiedni formularz. Kapituła konkursowa oceni zgłoszenia i wyłoni 10 beneficjentek grantów rozwojowych o wartości 11 tys. zł każdy. Cztery najlepsze pomysły biznesowe otrzymają z kolei dofinansowania o wartości do 50 tys. euro. Szczegóły na temat konkursu, a także formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie santander.pl/mocnewbiznesie.
„Kobiety śmiało wchodzą w świat biznesu. Nie tylko nie mają kompleksów, ale i w dużej mierze wyprzedzają, kreatywnością, zapałem i tzw. multitaskingiem niejednego mężczyznę. Potrafią organizować sobie życie rodzinne, a jednocześnie doskonale zarządzać firmami. Postanowiliśmy przygotować serię spotkań, które będą jeszcze mocniej inspirować do działania i poszerzać horyzonty – mówi Maria Czerniecka z Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. – MOCne w biznesie to kolejny wspólny projekt Banku Santander i Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Stworzyliśmy cieszące się wielkim powodzeniem szkolenia w ramach cyklu >>Biznes Nowej Ery<<. Nasz kolejny projekt zapowiada się również pasjonująco. Wiemy, że panie nie tylko chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami z innymi, ale przyjmują porady i wykorzystują je w swoim działaniu” – mówi Czerniecka.
Partnerstwo dla kobiet
Program „MOCne w biznesie” został przygotowany przez Santander Bank Polska i Polską Fundację Przedsiębiorczości. Partnerami projektu są Her Impact oraz Forbes Woman.
O roli tego typu projektów we wspieraniu przedsiębiorczych kobiet mówi Magdalena Bielińska, Sales & Partnership Manager w Her Impact:
„W ostatnich latach zauważana jest duża dynamika zmian w postawach przedsiębiorczych Polek. Pandemia skutecznie wpłynęła na dostrzeganie szans biznesowych w swoim otoczeniu, co bezpośrednio przełożyło się na spadek liczby działalności gospodarczych prowadzonych przez kobiety w naszym kraju. Jak wynika z badań PARP*, tylko 51% pozytywnie określa swoją samoocenę zdolności przedsiębiorczych i aż 43% odczuwa blokujący strach przed porażką. Z tego właśnie powodu Her Impact dołączyło do projektu MOCne w biznesie. Jako platforma wspierająca kobiety w rozwoju zawodowym, zależy nam, by jak najwięcej kobiet miało dostęp do wiedzy, która pozwoli rozwijać własną działalność, budować markę osobistą i w świadomy sposób podejmować decyzje biznesowe. Program Santander Banku Polska i Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości w holistyczny sposób podchodzi do tego tematu, dlatego łączymy siły, by popularyzować świadomość finansową i dopingować kobiety w budowaniu rozmaitych biznesów”.
Uczestniczkom programu Santander Bank Polska proponuje preferencyjne warunki – bezpłatne konto firmowe, a także Assistance oraz kartę paliwową z bezpłatnym pierwszym tankowaniem za 1 zł, przy zawarciu umowy leasingu lub pożyczki Office.
Organizatorem konkursu jest Polska Fundacja Przedsiębiorczości z siedzibą w Szczecinie, ul. Monte Cassino 32, 70-466 Szczecin, zarządzająca Funduszem oraz środkami PFP. Szczegóły i informacje na temat ofert specjalnych, regulamin promocji Santander Leasing MOCne w biznesie (santander.pl)
[1] https://www.gemconsortium.org/file/open?fileId=50691
Źródło informacji: Santander
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.05.2022, 10:40 |
Źródło informacji | Santander |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
W cieniu konfliktu: jak młode pokolenie Libanu walczy o swoją przyszłość
Liban już kolejny rok z rzędu pogrążony jest w wielowymiarowym kryzysie. Zapaść gospodarcza, napięta sytuacja polityczna i - obecnie zawieszona - wojna na terytorium kraju powodują, że coraz więcej jego mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie. Szczególnie zagrożone są osoby młode - to właśnie je wspiera Polska Akcja Humanitarna.- 23.12.2024, 16:16
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Polska Akcja Humanitarna
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire