Newsletter

MONNARI TRADE SA (104/2025) Wstępne dane za II kwartał 2025 r.

18.07.2025, 09:35aktualizacja: 18.07.2025, 09:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 104/2025

Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w II kwartale 2025 roku przez Grupę Kapitałową MONNARI TRADE S.A. wyniosły ok. 79,3 mln zł i były wyższe o 10,4 % od przychodów w porównywalnym okresie 2024 r. (71,8 mln zł).

Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (sklepy stacjonarne i Internet) wiodących marek przedstawiały się w II kwartale następująco:

- Monnari (marka własna) - 62,4 mln zł (2024r: 62,2 mln zł), co oznacza wzrost o 0,3%

- Femestage (marka własna) - 4,4 mln zł (2024r: 4,5 mln zł), co oznacza spadek o 2,2%

- 5.10.15 (marka licencjonowana )- 4,1 mln zł (2024r: 0,0 mln zł), co oznacza wzrost o 100%.

Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za I półrocze 2024 r. w wysokości 157,3 mln zł, co oznacza wzrost o 9,2% w relacji do porównywalnego okresu 2024 r. (144,0 mln. zł).

Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (sklepy stacjonarne i Internet) wiodących marek przedstawiały się w okresie I półrocza następująco:

- Monnari - 126,4 mln zł (2024r: 125,4 mln zł), co oznacza wzrost o 0,8%

- Femestage - 8,2 mln zł (2024r: 9,3 mln zł), co oznacza spadek o 11,8%

- 5.10.15 - 6,2 mln zł (2024r: 0,0 mln zł), co oznacza wzrost o 100%

Marża brutto na sprzedaży towarów w II kwartale 2024 r. wyniosła 62,3%, w porównaniu do marży w wysokości 64,9% w analogicznym okresie 2024 r.

W I półroczu b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 59,3%, w relacji do 61,4 % w I półroczu w 2024 r.

Na koniec czerwca 2025 r. Grupa Kapitałowa posiadała 304 salonów sprzedaży (vs. 210 salony na koniec czerwca 2024 r.) dla wszystkich marek:

- Monnari 185 salonów własnych,

- franczyza MONNARI 17 salonów,

- Femestage 6 salonów,

- franczyza 5.10.15 - 96 salonów

o całkowitej powierzchni ok. 55,8 tys. m2 (45,5 tys. m2 na koniec czerwca 2024 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 20 % i ilości salonów o ok.44,8%.

Powyższe dane nie uwzględniają danych spółki Komex S.A., która ze względu na okoliczności wskazane w Raporcie Emitenta za I kwartał 2025 roku opublikowanym w dniu 30 maja 2025 r., to jest między innymi złożony wniosek o ogłoszenie upadłości i brak zakończonego badania za rok 2024, nie została objęta konsolidacją.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

[English version below]

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.07.2025, 09:35
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ