Newsletter

MONNARI TRADE SA (138/2025) Wstępne dane za III kwartał 2025 r.

13.10.2025, 20:45aktualizacja: 13.10.2025, 20:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 138/2025

Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w III kwartale 2025 roku przez Grupę Kapitałową MONNARI TRADE S.A. wyniosły ok. 84,6 mln zł i były wyższe o 23% od przychodów w porównywalnym okresie 2024 r. (68,8 mln zł). Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (sklepy stacjonarne i Internet) wiodących marek przedstawiały się w III kwartale następująco:

- Monnari (marka własna) - 62,0 mln zł (2024r: 56,9 mln zł), co oznacza wzrost o 9%

- Femestage (marka własna) - 3,6 mln zł (2024r: 5,2 mln zł), co oznacza spadek o 31%

- 5.10.15 (marka licencjonowana) - 13,0 mln zł (2024r: 0,0 mln zł), co oznacza wzrost o 100%.

Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za okres 9 miesięcy 2025 r. w wysokości 242,1 mln zł, co oznacza wzrost o 14% w relacji do porównywalnego okresu 2024 r. (212,7 mln zł). Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (sklepy stacjonarne i Internet) wiodących marek przedstawiały się w okresie 9 miesięcy 2025 r. następująco:

- Monnari - 188,5 mln zł (2024r: 182,4 mln zł), co oznacza wzrost o 3%

- Femestage - 11,8 mln zł (2024r: 14,6 mln zł), co oznacza spadek o 19%

- 5.10.15 - 19,1 mln zł (2024r: 0,0 mln zł), co oznacza wzrost o 100%

Marża brutto na sprzedaży towarów w III kwartale 2025 r. wyniosła 59,1%, w porównaniu do marży w wysokości 57,6% w analogicznym okresie 2024 r.

W okresie 9 miesięcy b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 59,2%, w relacji do 60,2 % w analogicznym okresie 2024 r.

Na koniec września 2025 r. Grupa Kapitałowa prowadziła sprzedaż w 302 salonach sprzedaży (vs. w 204 salonach na koniec września 2024 r.) dla wszystkich marek, w tym:

- Monnari 176 salonów własnych,

- franczyza MONNARI 17 salonów,

- Femestage 5 salonów,

- franczyza 5.10.15 - 104 salony

o całkowitej powierzchni ok. 55,2 tys. m2 (45,2 tys. m2 na koniec września 2024 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 48% i ilości salonów o ok. 22%.

Powyższe dane nie uwzględniają danych spółki Komex S.A., która ze względu na okoliczności wskazane w Raporcie Emitenta za I półrocze 2025 roku opublikowanym w dniu 30 września 2025 r., to jest ,między innymi złożony wniosek o ogłoszenie upadłości, nie została objęta konsolidacją.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

[English version below]

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.10.2025, 20:45
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ