Newsletter

Moosend będzie korzystać z najlepszej na rynku platformy infrastruktury do poczty elektronicznej - Momentum firmy Message Systems (Centrum Prasowe PAP)

03.02.2015, 16:38aktualizacja: 03.02.2015, 16:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zastosowanie platformy zwiększy pojemność i zapewni niedoścignioną wydajność klientom europejskiego dostawcy usług poczty elektronicznej.

SAN FRANCISCO, 9 lutego 2015 r. /PRNewswire/ - Message Systems (http://messagesystems.com/), światowy lider wśród dostawców infrastruktury do poczty elektronicznej, ogłosił dzisiaj, że Moosend, czyli jeden z najszybciej rozwijających się europejskich usługodawców z branży poczty elektronicznej, zdecydował się korzystać z platformy Momentum. Przejście na nowy system pozwoli klientom Moosend cieszyć się zaletami najlepszej na rynku platformy poczty elektronicznej, zapewniającej lepszą pojemność i wydajność świadczonych usług.

Przy pomocy funkcji Adaptive Email Network ("Adaptacyjna Sieć E-mail") platforma Momentum firmy Message Systems osiąga poziom doręczenia wiadomości przekraczający 90 procent, co znacząco poprawia stopień zaangażowania i zwrot z kapitału prowadzonych przez użytkowników kampanii. Wszystkie te możliwości pozwolą Moosend poszerzyć ofertę o usługi integracji treści i danych, których z niecierpliwością oczekują klienci.

Klienci Message Systems polegają na platformie Momentum w celu radzenia sobie z błyskawicznym wzrostem, zarządzając jednocześnie kosztami centrów danych. "Wzrost rok do roku sięga 30 - 50 procent. Aby nadążyć za tak szybkimi zmianami, potrzebna jest niezawodna, skalowalna i wysoce wydajna infrastruktura e-mail, której zapewnienie byłoby możliwe przy pomocy naszego poprzedniego agenta przesyłania poczty (MTA) o otwartej architekturze wyłącznie pod warunkiem poczynienia znacznych inwestycji - wyjaśnia Yannis Psarras, współzałożyciel Moosend. - Platforma Momentum firmy Message Systems pozwala nam realizować nasze cele rozwojowe bez konieczności zwiększania budżetu inwestycyjnego i liczebności zespołu".

Technologia Moosend pozwoli firmom tworzyć i rozsyłać e-maile na potrzeby kampanii marketingowych, zapewniając jednocześnie dostęp do funkcji statystyk w czasie rzeczywistym, segmentacji list i testów A/B zintegrowanych w jednym, stabilnym zestawie.

"Dołączenie Moosend do grona naszych klientów to dla nas wielki sukces w Europie - mówi Phillip Merrick, dyrektor generalny Message Systems. - Rozszerzona funkcjonalność Momentum podnosi atrakcyjność platformy dla takich spółek jak Moosend, które chcą radzić sobie z bardzo szybkim wzrostem, oferując przy tym swoim klientom szerszy zakres funkcji analitycznych".

Moosend jest tzw. złotym partnerem rozpoczynających się jutro w Businessman Institute w Warszawie targów Ecommerce Trends 2015 (http://2015.ecommercetrends.pl/), jednej z najważniejszych w Europie imprez dla specjalistów z branży marketingu cyfrowego.

Message Systems

Message Systems to światowy lider wśród dostawców infrastruktury dla poczty elektronicznej. Klienci Message Systems, do których należą firmy takie jak Facebook, LinkedIn, Twitter, Groupon, Salesforce, Marketo, Oracle, Comcast, AT&T, Time Warner czy American Express, przesyłają w sumie ponad 2,5 bln wiadomości rocznie, co stanowi ponad 20 procent wszystkich wysyłanych e-maili niebędących spamem. Więcej informacji można znaleźć na Twitterze @MessageSystems (https://twitter.com/messagesystems) lub na stronie messagesystems.com (http://www.messagesystems.com/).

Źródło: Message Systems

KONTAKT:

Rachel Kaseroff

RJK Communications

tel. +00-1-(415)-341-5625

e-mail: rachel@rjkcommunications.net

Źródło informacji: PR Newswire

UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako "źródło informacji". (Centrum Prasowe PAP)

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.02.2015, 16:38
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ