Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MSZ informuje:
To już czwarta edycja tego wydarzenia łączącego startupy, inwestorów, menedżerów i przedstawicieli świata nauki z ponad 50 różnych krajów.
– Wolves Summit, przez swój międzynarodowy networkingowy charakter, stanowi okazję do promowania Polski jako kraju kreatywnych ludzi i nowatorskich pomysłów, a zarazem kraju otwartego na innowacyjność, w tym jako miejsca sprzyjającego rozwojowi nowoczesnej gospodarki cyfrowej – powiedział wiceminister spraw zagranicznych Robert Grey 27 października br. w trakcie otwarcia Dnia Polskiego podczas warszawskiej trzydniowej konferencji.
W konkursie Great Pitch, tradycyjnie organizowanym w ramach konferencji, zwyciężył polski startup – firma Autenti oferująca platformę do autoryzacji dokumentów i zawierania umów w Internecie.
Wiceminister zaprezentował dotychczasowe działania podejmowane przez MSZ na rzecz promowania polskich startupów. Poinformował też, że Ministerstwo Spraw Zagranicznych pracuje obecnie nad wsparciem promocji polskich startupów na rynkach zagranicznych i w Polsce jako kraju sprzyjającym rozwojowi nowych technologii. Zdaniem wiceministra Greya Polska powinna być także coraz bardziej widoczna na najważniejszych międzynarodowych wydarzeniach poświęconych startupom, takich jak WEB Summit w Lizbonie, Slush w Helsinkach czy DLD Tel Aviv Innovation Festiwal.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ ksi/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.10.2016, 18:08 |
Źródło informacji | MSZ |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |