Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LAS VEGAS, 9 stycznia 2024 r. /PRNewswire/ -- Na targach CES 2024 Hisense, międzynarodowy producent sprzętu RTV i AGD, ogłasza nowe produkty i wizję marki. David Gold, prezes Hisense Americas, wygłosił przemówienie, w którym wyraził zobowiązanie do „wyznaczania nowych granic technologii wyświetlania”, prowadząc spółkę w kierunku „nowych zastosowań, w których ekrany są niezbędne. Wykraczamy poza samą technologię i łączymy nasze rozwiązania i wiedzę specjalistyczną, osiągając nieograniczone możliwości w zakresie codziennych zastosowań.
Produkty Hisense są dostępne w ponad 160 krajach, przy wsparciu 66 zagranicznych firm i biur, 34 parków przemysłowych i 25 ośrodków badawczo-rozwojowych, a w ostatniej dekadzie spółka odnotowała wyjątkowo szybki wzrost, nieprzerwanie spełniając potrzeby konsumentów za pomocą technologii wyświetlania. Zasięg Hisense wykracza daleko poza rozwiązania dla domu i obejmuje inne aspekty życia codziennego - technologie spółki znajdują zastosowanie w biurach, klasach szkolnych, szpitalach, stadionach czy pojazdach zarówno w formie fizycznej, jak i za pośrednictwem immersyjnych rozwiązań AR/VR.
David Gold w swoim przemówieniu podsumowuje zobowiązanie Hisense:
„W Hisense chodzi nie tylko o produkcję ekranów, ale o tworzenie scenariuszy zastosowań. Naszym celem jest przybliżanie świata dzięki uczynieniu technologii wyświetlania elementem codzienności, oferując doświadczenia, które wykraczają poza ekran i stają się częścią życia”.
Przełomowa koncepcja ulepszenia rozrywki domowej
Innowacje w technologii wyświetlania zaprezentowano na przykładach określonych zastosowań produktów i nowych technologii, w szczególności rewolucyjnej technologii telewizorów laserowych, najnowocześniejszych telewizorów ULED i połączenia inteligentnej platformy ConnectLife z systemem operacyjnym VIDAA TV.
Seria telewizora Hisense ULED wychodzi naprzeciw potrzebom klientów pod względem jakości, parametrów i wartości. Technologia mini LED została włączona do całej oferty telewizorów premium, redefiniując rozrywkę domową i zapewniając rodzinom różnorodne możliwości w tym zakresie. Wśród pozostałych produktów prezentowanych na stoisku Hisense jest nowy telewizor laserowy 8K Sonic Screen Laser TV, telewizor Ultra Black Screen TV oraz technologia laserowa TriChroma z nowym mechanizmem dynamicznego sterowania oświetlenia ekranu.
Kształtowanie wrażeń, które wykraczają poza tradycyjne wyświetlanie
David Gold podkreślił znaczenie innowacji w technologii wyświetlaczy, podając przykłady rozwiązań Hisense, które wzbogaciły codzienne doświadczenia użytkowników.
Znalazły się wśród nich wyświetlacze Hisense B2B, które odgrywają kluczową rolę w zastosowaniach zawodowych i edukacyjnych w czasach, gdy praca zdalna i globalna łączność przeobrażają współpracę, umożliwiając płynną komunikację bezpośrednią i zdalną. W sporcie i rozrywce wyświetlacze LED, ścianki wideo i wyświetlacze cyfrowe na stadionach sprawiają, że fani sportu i entuzjaści koncertów na żywo są zawsze w centrum wydarzeń i nie umknie im żaden szczegół. Dla branży medycznej spółka zapewnia precyzyjną i zaawansowaną technologię obrazowania na urządzeniach do ultrasonografii, a także możliwość wyświetlania obrazów z przełomowych chwil w życiu w domu na ekranie telewizora. Możliwości w zakresie łączności są nieograniczone.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2313617/Hisense_CES_2024_President_Speech.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2313618/Hisense_CES_2024_media_event.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.01.2024, 14:23 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |