Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ALEXANDRIA, Wirginia, 27 sierpnia 2013 roku. /PRNewswire/ - Ogłoszono dzisiaj, że nagrody Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) (http://www.gsea.org/) - ogólnoświatowy konkurs dla uczniów i studentów prowadzących własne przedsiębiorstwa - przyznawane przez międzynarodową Organizację Przedsiębiorców (Entrepreneurs’ Organisation, EO) (http://www.eonetwork.org/Pages/welcome.aspx) będą przyznawane również w Polsce. Co roku na całym świecie odbywają się konkursy lokalne, których zadaniem jest wyłonienie studentów kwalifikujących sie do udziału w ogólnoświatowym finale w Nowym Jorku. Zwiększenie zasięgu konkursu umożliwi polskim studentom wzięcie udziału w tej rywalizacji.
"To wydarzenie będzie stanowić punkt przełomowy w rozwoju konkursu oraz umożliwi prezentację polskich przedsiębiorców na arenie światowej" - stwierdził Ian Scarffe, członek EO i przedstawiciel konkursu Global Student Entrepreneur Awards na Polskę.
GSEA to najważniejszy ogólnoświatowy konkurs dla uczniów szkół średnich oraz studentów studiów licencjackich i magisterskich, którzy posiadają i prowadzą własne firmy, jednocześnie kontynuując naukę w szkole lub na uczelni. GSEA wspiera początkujących studentów-przedsiębiorców, którzy szczególnie potrzebują doradztwa, uznania dla ich osiągnięć oraz odpowiednich kontaktów, umożliwiających im odniesienie sukcesu dzięki rozwojowi swojej działalności.
Nadrzędnym celem i misją GSEA jest inspirowanie uczniów i studentów do podejmowania działań przedsiębiorczych poprzez promowanie na rynku ogólnoświatowym przedsiębiorców będących w trakcie studiów. Posiadają oni innowacyjne przedsiębiorstwa przynoszące zyski, wykazują się odpowiedzialnością społeczną oraz przestrzegają najwyższych norm etycznych.
W Polsce konkurs sponsoruje Virgin Mobile Polska - firma, która od wielu lat podejmuje aktywne działania na rzecz wspierania przedsiębiorczości.
"Virgin Mobile Polska od pojawienia się na polskim rynku w sierpniu 2012 r., zajmuje się prowadzeniem specjalnego projektu pod nazwą Virgin Academy, którego celem jest promowanie przedsiębiorczości wśród młodych Polaków - skomentował Tomasz Gniewek, dyrektor zarządzający Virgin Mobile Polska. - Virgin Mobile Polska z entuzjazmem oczekuje możliwości rozwijania ducha przedsiębiorczości wśród polskich uczniów i studentów dzięki konkursowi Global Student Entrepreneur Awards".
Studenci studiów licencjackich i magisterskich, którzy posiadają i prowadzą przedsiębiorstwo od co najmniej pół roku, mogą wziąć udziału w eliminacjach, aby walczyć o główną nagrodę w konkursie Global Student Entrepreneur Awards. Kandydaci do głównej nagrody współzawodniczą z młodymi przedsiębiorcami z całego świata.
Konkursy regionalne odbywają się w 25 krajach w okresie od kwietnia do października, a światowy finał konkursu jest organizowany w listopadzie, w ciągu Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Do członków jury w zeszłorocznym finale konkursu należeli przedstawiciele NYSE Euronext, Fundacji Kaufmanna, Cisco, The New York Times, Upstart Business Journal, EO, a także zwycięzcy GSEA z poprzednich lat.
Zwycięzca światowego finału konkursu otrzyma 150 000 USD w gotówce oraz, w ramach nagrody rzeczowej, możliwość skorzystania z usług biznesowych Entrepreneurs' Organization (EO) wspomagających rozwój przedsiębiorstwa.
Global Student Entrepreneur Awards firmowany przez Organizację Przedsiębiorców
Będąc jednym z najważniejszych światowych konkursów dla uczniów i studentów studiów licencjackich i magisterskich, Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) reprezentuje ponad 1 700 wybitnych, studentów-przedsiębiorców z ponad 20 krajów. Powstały z misją inspirowania studentów do zakładania i rozwijania przedsięwzięć biznesowych, GSEA przedstawia całemu światu właścicieli nowatorskich studenckich biznesów. Od 1998 roku program GSEA, rozpoczęty w Szkole Biznesu Johna Cooka w Saint Louis University, honoruje wybitnych studentów, którzy radzą sobie z pełnym obciążeniem studiów dziennych, jednocześnie prowadząc swoje własne przedsiębiorstwo.
Organizacja Przedsiębiorców (Entrepreneurs' Organization/EO) przejęła kierownictwo GSEA w 2006 r., aby zaoferować studiującym przedsiębiorcom dostęp do globalnej sieci mentorów, zasobów i połączeń z najbardziej wpływowymi społecznościami przedsiębiorców na świecie. GSEA jest hojnie wspierany przez największe fundacje, w tym NYSE Euronext, Fundację Ewing Marion Kauffman i Petera Thomasa. Aby zarekomendować studenta-przedsiębiorcę lub zaangażować się w działalność GSEA, należy odwiedzić stronę internetową: http://www.gsea.org lub śledzić profil konkursu na serwisie Twitter: @GSEACompetition.
Organizacja Przedsiębiorców (EO)
Organizacja Przedsiębiorców tworzy dynamiczną sieć składającą się z ponad 8 700 właścicieli firm w 42 krajach. EO powstała w 1987 roku z inicjatywy grupy młodych przedsiębiorców, a w 2012 r. obchodziła swoje 25-lecie. Dzięki doświadczeniu w zakresie transformacji przedsiębiorstw i rozległej sieci kontaktów biznesowych, EO zmienia życie przedsiębiorców, którzy dzięki temu mogą zmieniać świat. EO to projekt pełniący funkcję swojego rodzaju katalizatora, który tworzy przestrzeń wzajemnej wymiany wiedzy, doświadczeń i pomysłów na rozwój, co prowadzi do większego sukcesu i wzbogacenia życia wszystkich zaangażowanych członków. Status członka jednego ze 120 oddziałów EO uzyskuje się wyłącznie po otrzymaniu zaproszenia. Przeciętny członek Organizacji Przedsiębiorców to 41-letni właściciel firmy generującej roczne przychody 17,3 mln dolarów amerykańskich. Więcej informacji o EO można uzyskać na stronie internetowej: http://www.eonetwork.org lub dzwoniąc pod numer +1 703 519 6700, a także za pośrednictwem serwisu Twitter: @EntrepreneurOrg.
Virgin Mobile Polska (VMP)
Virgin Mobile Polska to operator telefonii komórkowej, który rozpoczął swoją działalność w Polsce w sierpniu 2012 roku. Charakterystycznymi cechami jego oferty jest prosty plan taryfowy (wiadomość tekstowa - 0,06 zł, minuta rozmowy - 0,19 zł, 100 MB transferu po doładowaniu konta - 10 zł), uczciwe i przejrzyste zasady, wysoka jakość obsługi klienta prowadzonej przez Centrum Miłej Obsługi Klientów (połączenie bezpłatne pod nr *222) oraz atrakcyjne promocje (np. w 2013 r. wprowadzono darmowe wiadomości tekstowe do wszystkich sieci do końca roku, a także korzystne pakiety internetowe).
Od początku swojej działalności Virgin Mobile Polska utrzymuje aktywną komunikację za pośrednictwem mediów społecznościowych (takich jak portale Google+, You Tube i Facebook, na których firma zgromadziła już grono fanów liczące 130 000 osób). VMP skupia się na budowaniu świadomości swojej marki wśród Polaków, rozwoju sieci dystrybucji i promocji bieżącej oferty. Jak do tej pory Virgin Mobile Polska udało się przyciągnąć swoją ofertą 100 000 użytkowników i klientów indywidualnych (stan z kwietnia 2013 roku). Celem VMP jest zdobycie miliona klientów w ciągu następnych trzech lat.
http://www.VirginMobile.pl
Źródło: Entrepreneurs' Organization
KONTAKT:
Organizacja Przedsiębiorców
Ryan Meyer
tel. 571-481-2427
e-mail: rmeyer@eonetwork.org
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.08.2013, 11:21 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |