Newsletter

Najlepszy marzec w historii INTERSPORT (zlecone)

01.04.2014, 17:20aktualizacja: 01.04.2014, 17:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka INTERSPORT Polska wypracowała w marcu 2014 roku przychody netto w wysokości 17 194 tys. zł. Są to najlepsze obroty w historii firmy odnotowane w tym okresie. Dynamika sprzedaży rok do roku wyniosła +33% w całej sieci, a na porównywalnych sklepach +29%.

Narastająco od stycznia do marca 2014 roku Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w wysokości 59 759 tys. zł, czyli o 3% więcej w porównaniu do I kwartału 2013 roku. Pomimo słabych wyników sprzedaży odnotowanych w styczniu br. (- 12% r/r), łączne przychody netto za I kwartał 2014 roku są na lekkim plusie (+3% r/r). Jest to głównie zasługa dobrych obrotów w marcu oraz utrzymania znacznej dynamiki sprzedaży w grupach całorocznych.

"Ze względu na kapryśną zimę od kilku lat pracujemy nad tym, aby skrócić sezon zimowy w salonach INTERSPORT na rzecz wzbogacenia i poszerzenia oferty asortymentu całorocznego. Te zmiany zaprocentowały w tym roku i udowodniły, że możemy uniezależnić się od zimy i zarabiać na sprzedaży grup całorocznych" - komentuje p. Artur Mikołajko Prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

Marzec jest miesiącem, w którym sieć INTERSPORT Polska zmienia zatowarowanie z zimowego na wiosenny. Asortyment zimowy pozostaje gromadzony w wybranych sklepach i jest dostępny dla klientów, którzy go poszukują. Dzięki tej akcji logistycznej mniejsze sklepy mają możliwość zaprezentowania od razu pełnej oferty z nowej kolekcji. Ta sprawna wymiana kolekcji pozytywnie wpłynęła na osiągnięte przez Spółkę wyniki sprzedaży.

"Tegoroczny sezon zimowy pokazał, że wprowadzona przez nas zmiana w sposobie zatowarowania sklepów - zdaje egzamin. Udało nam się sprzedać większość zamówionej przez nas kolekcji narciarsko-snowboardowej, więc nie zostajemy po zimie ze stokami starego towaru. Mamy dobrą ofertę wiosenną, która - jak wskazuje marcowa sprzedaż - spodobała się klientom. To mocna amunicja na II i III kwartał, którą będziemy walczyć o jak najlepsze wyniki Spółki" - dodaje p. Artur Mikołajko Prezes Zarządu.

Spółka INTERSPORT Polska S.A., zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w 2006 roku. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Dzięki pozyskaniu silnego partnera biznesowego ma dostęp do najlepszych cen zakupowych produktów oraz dostęp do międzynarodowych kampanii marketingowych ekskluzywnych marek takich jak Adidas, Nike, Asics, Reebok itd.

KONTAKT:

Iwona Książek

Kierownik Działu Komunikacji i RI

tel. (12) 44 48 104

tel. kom. +48 600 401 271

e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl

www.inwestor.intersport.pl

Logo dostępne pod adresem:

Źródło informacji: INTERSPORT Polska

UWAGA! Za treść informacji zleconych PAP nie ponosi odpowiedzialności (ZLECONE PAP).

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.04.2014, 17:20
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ