Newsletter

Najnowszy potężny model Honor 6X wchodzi na rynek

10.01.2017, 11:01aktualizacja: 10.01.2017, 11:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firma Honor i globalni partnerzy

LAS VEGAS, 9 stycznia 2017 r. /PRNewswire/ - Firma Honor, wiodąca e-marka smartfonów należąca do grupy Huawei Group zaprezentowała najnowszy, potężny model Honor 6X w trakcie targów CES 2017. Model wyposażony jest w szereg wyjątkowych funkcji, włączywszy tylny aparat z podwójną soczewką, przedłużoną żywotność baterii oraz wysoką wydajność. Debiut modelu Honor 6X jest ukoronowaniem kolejnego roku szybkiego rozwoju i powodzenia firmy Honor. Na początku roku 2017 firma Honor ogłosiła szereg inicjatyw współpracy strategicznej z globalnymi partnerami, którzy także opierają swoją działalność na internecie i bazują na produktach, usługach i modelach biznesowych nakierowanych na przedstawicieli pokolenia "milenium".

Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/455071/Honor.jpg

Globalni partnerzy cyfrowi firmy Honor w 2017 roku obejmują swoją działalnością takie obszary, jak muzyka, wiadomości, narzędzia i gry. Działania zmierzające w kierunku poszerzenia zakresu świadczonych usług w ekosystemie internetowym i aplikacji są kolejnym krokiem firmy Honor w stronę pełnego wykorzystania możliwości epoki współtworzenia niesamowitych przeżyć powstałych z myślą o przedstawicielach pokolenia "milenium".

"Składamy wyrazy wdzięczności w stosunku do naszych partnerów na całym świecie. Jesteśmy przekonani, że współpraca z obopólną korzyścią, którą udało nam się nawiązać, jest źródłem synergii pozwalającej nam wszystkim na osiągnięcie niezwykłych wyników w biznesie. Wyników, których nie udałoby nam się osiągnąć w pojedynkę. Jednocześnie dzięki temu możemy także gwarantować jeszcze wyższą satysfakcję z internetu mobilnego, przez co wychodzimy naprzeciw zmieniającym się potrzebom i preferencjom pokolenia cyfrowego. Osiągnięcia poszerzonego programu partnerskiego potwierdzają hasło 'razy dwa albo wcale', którego uosobieniem jest model Honor 6X" - skomentował George Zhao, prezes firmy Honor.

Główne funkcje modelu Honor 6X

Model Honor 6X bazuje na procesorze Kirin 655 z ośmiordzeniową architekturą i wyposażony jest w 5,5-calowy ekran w pełnym HD (1920 x 1080p) oraz zakrzywionym szklanym panelem 2,5 D. Zapaleni fotografowie będą pod wrażeniem nowego aparatu z podwójną soczewką 12 MP + 2 MP, który umożliwia robienie zdjęć w wielu trybach. Nowe funkcje kryją także kilka niespodzianek pod postacią podzielonego ekranu, ekranu przewijanego, ulepszania filmów, trybu komfortowego dla wzroku oraz aż 3 340 mAh żywotności baterii. Nowe funkcje, poza wieloma innymi udoskonaleniami w wydajności, aparacie, wyświetlaczu i doświadczenia użytkownika zostały wprowadzone z myślą o tym, aby przedstawiciele pokolenia Milenium mogli w pełni korzystać ze świata muzyki, gier i filmów.

Najważniejsi partnerzy globalni firmy Honor

Gameloft

W ramach wprowadzenia na rynek modelu Honor 5X w maju 2016 r. firma Honor podjęła współpracę z Gameloft, liderem w produkcji i promocji gier mobilnych. Owocem współpracy była wciągająca kampania: Asphalt 8 Honor Cup. Wyzwanie to pozwoliło graczom ze Stanów Zjednoczonych, Francji, Niemiec i Rosji konkurować w popularnej grze mobilnej Asphalt 8: Airborne. Po równie pomyślnej współpracy przy modelu Honor 8 najnowszy model Honor 6X wyposażono w aż trzy gry produkcji Gameloft.

AccuWeather

AccuWeather dostarczy do modelu Honor 6X własnego autorstwa widget z dokładnymi informacjami pogodowymi, dzięki któremu użytkownicy będą mieli dostęp do globalnej prognozy pogody z nadzwyczajną dokładnością w czasie rzeczywistym, a także do prognoz godzinnych i pięciodniowych.

Kika Santa Claus's War of Honor

Aby upamiętnić wejście na rynek modelu Honor 6X w trakcie okresu świątecznego, firma Honor podjęła współpracę z Kika, deweloperem innowacyjnych rozwiązań technologicznych stojących za ekspresywnością użytkowników przez wykorzystanie aplikacji klawiaturowych następnej generacji. Wspólnie firmy stworzyły grę Santa Claus's War of Honor, w której zwycięzcy mogą wygrać urządzenie Honor 6X lub kartę podarunkową Kika.

Konkurs muzyczny JAM Honor

Dając przedstawicielom pokolenia Milenium możliwości rozwijania kreatywności i tworzenia własnej muzyki na smartfonie, firma Honor połączyła siły z aplikacją muzyczną JAM. W ramach współpracy marki zorganizują globalny konkurs muzyczny Double or Nothing, wzywając do wyzwolenia artystycznej duszy i tworzenia nowych utworów w aplikacji JAM z wykorzystaniem elementów Honor.

Honor

Firma Honor jest wiodącą e-marką należącą do grupy Huawei Group. Zgodnie ze sloganem "For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Źródło: Honor

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2017, 11:01
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ