Newsletter

NielsenIQ: 60% wznowień produktów nie opłaca się

09.02.2022, 16:51aktualizacja: 09.02.2022, 16:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NielsenIQ BASES wprowadza nowy produkt, który ma pomóc markom zachować aktualność.
BASES Renovator jest przełomowym rozwiązaniem, które oferuje markom możliwość wyprzedzenia konkurencji.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Na całym świecie wprowadza się rocznie ponad 230 tys. nowych produktów, jednak według badań NielsenIQ zaledwie 8% konsumentów przywiązuje się do dotychczasowej marki. Chcąc być na czasie w tym nieustannie ewoluującym konkurencyjnym środowisku, marki muszą się dostosować lub ryzykować utratę udziału w rynku. Jeżeli jednak marki czekają zbyt długo z rozwojem, może być za późno.

NielsenIQ nieustannie wprowadza innowacje do swojej oferty produktowej, zapewniając klientom możliwość uzyskania użytecznych informacji, które pozwalają im na podejmowanie efektywnych, świadomych decyzji. Doskonale wiadomo, że 60% wznowień nie wychodzi z tendencji spadkowej, dlatego opracowano nowe, przełomowe rozwiązanie, które wyposaży marki w kompleksową analitykę i szybszy dostęp do wniosków, dzięki czemu będą one mogły dostosować dotychczasowe produkty do trendów konsumenckich i różnorodnych czynników rynkowych.

BASES Renovator równoważy potrzebę adaptacji przy jednoczesnym wsparciu wydajności marki poprzez szybką, interaktywną platformę oprogramowania. Wykorzystując zgłoszoną do opatentowania metodologię, BASES Renovator łączy w sobie ocenę w kontekście konkurencji, jak i poza nim. Uzyskane w ten sposób spostrzeżenia zapewniają jasny obraz tego, w jaki sposób wprowadzenie zmian wpłynie na powodzenie finansowe, interakcje z konkurencją i strategiczne perspektywy marki w przyszłości. Dodatkowo BASES Renovator zapewnia osiągnięcie tych wyników w czasie o połowę krótszym niż tradycyjne inne rozwiązania.

„Pojawienie się Renovatora następuje w bardzo dobrym momencie – oświadczył Joe Willke, prezes NielsenIQ BASES. – Czynniki zewnętrzne zmusiły wielu naszych klientów do skupienia się na swoich podstawowych ofertach. Renovator to znakomite rozwiązanie dla firm, które chcą inwestować i wprowadzać innowacje w dotychczasowych markach. Uzyskane dzięki temu rozwiązaniu solidne wnioski będą miały kluczowe znaczenie dla skutecznego konkurowania o klientów przy jednoczesnym wzmocnieniu kapitału własnego marki”.

NielsenIQ

NielsenIQ jest światowym liderem w dziedzinie dostarczania najbardziej kompletnego i bezstronnego wglądu w zachowania klientów. Działając w oparciu o przełomową platformę danych konsumenckich i czerpiąc z rozległych zdolności analitycznych, NielsenIQ umożliwia śmiałe i pewne podejmowanie decyzji przez czołowych światowych producentów towarów konsumpcyjnych i sprzedawców.

Korzystając z kompleksowych zbiorów danych i analizując w równym stopniu wszystkie transakcje, NielsenIQ zapewnia swoim klientom nastawiony na przyszłość wgląd w zachowania klientów, który pozwala optymalizować wydajność na wszystkich platformach detalicznych. Nasza otwarta filozofia integracji danych pozwala na tworzenie najbardziej znaczących zbiorów danych o konsumentach na całym świecie. NielsenIQ oferuje całą prawdę.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na blisko 100 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220209005150/en/

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:

Alex Tekip

e-mail: alexandra.tekip@nielseniq.com

tel. +1 517-249-1588

-

Fernanda Paredes

e-mail: fernanda.paredes@nielseniq.com

tel. +1-917-291-1196

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.02.2022, 16:51
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ