Newsletter

NielsenIQ BASES wdraża BASES Creative Product AI, nowy mechanizm testowania, sprawdzania i optymalizacji receptur produktów

27.09.2022, 16:07aktualizacja: 27.09.2022, 16:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowy moduł sztucznej inteligencji to największy postęp w zakresie badania składu produktów od 70 lat.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ BASES, międzynarodowy lider w rozwoju nowoczesnych produktów i innowacji, ma przyjemność zaprezentować przełom w sposobie testowania, sprawdzania i optymalizacji produktów za pomocą BASES Creative Product AI. BASES Creative Product AI został opracowany przy użyciu ponad 100 modeli i algorytmów, tworząc mechanizm sztucznej inteligencji, który może przewidzieć wydajność i zidentyfikować nowe sposoby optymalizacji produktów.

Wprowadzenie BASES Creative Product AI to znaczący krok naprzód w następnej generacji narzędzi umożliwiających klientom opracowanie nowych, ekscytujących produktów dla konsumentów. Sztuczna inteligencja BASES Creative Product AI została przeszkolona w oparciu o specjalistyczne testy konsumenckie w 35 krajach oceniające ponad 11 tys. produktów dostępnych na rynku, aby uchwycić upodobania konsumentów, profile sensoryczne i dane demograficzne. NielsenIQ kontynuuje szkolenie BASES Creative Product AI, co tydzień dodając nowe produkty do mechanizmu sztucznej inteligencji.

„BASES Creative Product AI to największy postęp w rozwoju produktów od ponad 60 lat – powiedział Chris Sinclair, światowy szef działu optymalizacji produktów w BASES NielsenIQ. - Nasi klienci odkrywają nowe, kreatywne sposoby udoskonalania receptur produktów, których nie były w stanie zapewnić wcześniejsze badania. To znacznie bardziej inteligentne, elastyczne, opłacalne i kreatywne podejście do tworzenia formuł produktów, które zachwycają konsumentów”.

Badania optymalizacyjne BASES Creative Product AI można przeprowadzić na zaledwie 20 próbkach każdego badanego produktu, co pozwala zaoszczędzić koszty badań i rozwoju oraz zwiększyć wydajność przy jednoczesnym wykorzystaniu wiedzy o międzynarodowych kategoriach żywności i napojów. Ponadto optymalizacje mogą być przeprowadzane dla poszczególnych produktów w maksymalnie 35 krajach, co eliminuje rozległą fazę badań i pozwala uzyskać wyniki w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

Sukces na dzisiejszym rynku wymaga dynamicznych spostrzeżeń, aby móc konkurować w szybko rozwijającej się branży detalicznej. Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu BASES jest złotym standardem w zakresie konceptualizacji, oceny produktów i optymalizacji.

NielsenIQ

NielsenIQ, globalna firma świadcząca usługi informacyjne, zapewnia złoty standard w dziedzinie pomiarów parametrów konsumenckich i detalicznych poprzez najbardziej spójne, kompletne i użyteczne dane na temat ewoluujących globalnych konsumentów kupujących produkty w modelu omnichannel. NielsenIQ jest źródłem wiedzy dla obsługiwanych branż oraz pionierem definiującym nową erę pomiaru parametrów konsumenckich i detalicznych. Nasze dane, zintegrowane wnioski i analityka predykcyjna optymalizują wyniki firm z branży markowych produktów pakowanych i handlu detalicznego, przybliżając je do społeczności, dla których działają, i wspierając ich rozwój.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na ponad 90 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220927005555/en/ 

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:
Ameryka Północna
Gillian Mosher
e-mail: gillian.mosher@nielseniq.com 

Ameryka Łacińska
Ari Rodriguez
e-mail: ari.rodriguez@nielseniq.com 

Azja i Pacyfik
Tarini Mathur Kaul
e-mail: tarini.mathurkaul@nielseniq.com 

Europa
Julia Mayer
e-mail: julia.mayer@nielseniq.com 

Chiny
Hana Hu
e-mail: hana.hu@nielseniq.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.09.2022, 16:07
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ