Newsletter

NielsenIQ (NIQ) podejmuje współpracę ze SPAR International, aby oferować usługi Spaceman na całym świecie

26.06.2024, 16:15aktualizacja: 26.06.2024, 16:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NIQ Spaceman Services rozszerza swoją działalność na wszystkich partnerów SPAR na całym świecie.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ (NIQ), globalny lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, z dumą ogłasza strategiczną współpracę ze SPAR International BV, aby ułatwić integrację usług NIQ Spaceman. NIQ będzie oferować swoje usługi z zakresu space management podmiotom lokalnym SPAR na całym świecie z zamiarem wzmocnienia pozycji rynkowej wszystkich partnerów detalicznych tej organizacji.

SPAR jest największą na świecie dobrowolną grupą podmiotów detalicznych i hurtowych o czołowej pozycji oraz niezależnej działalności i strukturze własnościowej, która działa w ramach partnerstwa pod marką SPAR. Grupa liczy ponad 13 984 sklepów w ponad 48 krajach. SPAR International BV odpowiada za rozwój sieci SPAR na całym świecie oraz za poprawę konkurencyjności, produktywności i rentowności partnerów detalicznych i hurtowych.

Pakiet NIQ Spaceman odblokowuje zintegrowany, zautomatyzowany proces planogramowania z różnymi modułami mającymi na celu wspomaganie potrzeb klientów oraz analizowanie wydajności i możliwości w ramach planogramów, aby pomóc w podejmowaniu najlepszych decyzji z zakresu merchandisingu. Integracja danych z planogramu z uzupełnianiem zapasów i innymi systemami biznesowymi usprawnia codzienną działalność i poprawia efektywność.

„Ta współpraca daje nam wspaniałą możliwość wspierania wszystkich krajowych podmiotów SPAR w procesie optymalizacji ich miejsca na półkach oraz zwiększania wzrostu na różnych rynkach. Wykorzystując doświadczenie zdobyte podczas współpracy z wybranymi partnerami w przeszłości, pomyślnie ukierunkowaliśmy nasz wzrost na skuteczne strategie zarządzania miejscem” - mówi Simon Trott, lider ds. analizy danych, NIQ.

W wyniku nieustanych zmian asortymentu i preferencji kupujących technologia odgrywa kluczową rolę w tworzeniu planogramów. Oprogramowanie NIQ Spaceman jest szeroko używane w 79 krajach, wśród ponad 2 tys. producentów i detalistów z branży produktów szybkozbywalnych (FMCG) i innych niż produkty szybkozbywalne na całym świecie. Używanie tego oprogramowania pomogło klientom NIQ poprawić wyniki sprzedaży o 10-35%, zoptymalizować ich asortyment i ograniczyć zapasy o 10-30%.

„Cieszymy się na współpracę z NIQ, aby zapewnić naszej globalnej organizacji krajowej dostęp do tego rozwiązania. Innowacyjne oprogramowanie NIQ Spaceman wzmacnia pozycję naszych partnerów w zakresie wykorzystania mocy opartych na danych analiz oraz podejmowania świadomych decyzji o podziale miejsca, układzie i rozmieszczaniu produktów. Współpraca ta podkreśla nasze zobowiązanie wobec naszych partnerów do dostarczania najnowszych rozwiązań, które są motorem ich sukcesu” - mówi Tom Rose, szef Działu Operacji, SPAR International.

Aby uzyskać więcej informacji o NIQ Spaceman Services, kliknij tutaj.

O NIQ

NIQ to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ prowadzi działalność w ponad 95 krajach obejmujących 97% PKB. Dzięki holistycznej interpretacji danych i najszerzej zakrojonym wnioskom z zachowań konsumentów - które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych naszych ultranowoczesnych platform - NIQ dostarczy ci kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20240626257573/pl/

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:

e-mail: Sweta.patra@nielseniq.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.06.2024, 16:15
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii