Newsletter

NielsenIQ (NIQ) uwalnia potencjał kompleksowego doświadczenia użytkownika dzięki integracji danych z paneli konsumenckich i związanych z zarządzaniem sprzedażą detaliczną w platformie NIQ Discover

10.07.2024, 15:54aktualizacja: 10.07.2024, 15:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

• Zintegrowane doświadczenie zaplecza administracyjnego i bezpośredniej obsługi w chmurze w NIQ Discover zapewnia płynne doświadczenie użytkownika w zakresie danych dotyczących pomiarów rynków detalicznych i paneli konsumenckich.

• Wysokiej jakości dane z paneli konsumenckich zyskują rzeczywisty wymiar dzięki technologii na żądanie, teraz dostępnej we wszystkich 23 rynkach panelowych NIQ w Ameryce Północnej, Europie, regionie Azji i Pacyfiku, Afryce Południowej oraz Ameryce Łacińskiej.

• Nowoczesna platforma umożliwia znaczne zwiększenie rozmiarów prób - w Ameryce Północnej, Europie Zachodniej i regionie Pacyfiku NIQ zamierza zwiększyć próby 250-krotnie.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Firma NielsenIQ (NIQ) poinformowała dzisiaj o wdrożeniu zintegrowanego doświadczenia użytkownika dla klientów paneli konsumenckich z całego świata. Nadaje to rzeczywisty wymiar pełnemu oglądowi sytuacji (ang. Full View) w zakresie pomiarów dotyczących rynków detalicznych i danych z paneli konsumenckich za pośrednictwem jednej platformy, NIQ Discover. Kładąc nacisk na poprawę doświadczeń klienta, platforma Discover wykorzystuje nową architekturę w chmurze i rozwiązanie agregacyjne zapewniające szybszy dostęp do danych oraz większą elastyczność po stronie użytkownika.

Opracowana przez NIQ platforma Discover dla paneli konsumenckich została opracowana z myślą o przeformułowaniu krajobrazu informacji konsumenckich. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych modeli analitycznych i stale dostępnych funkcji NIQ toruje drogę ku dostarczaniu informacji, które można następnie przekuć w konkretne działania. Teraz klienci zyskują nowoczesny, intuicyjny interfejs umożliwiający lepsze interakcje w ramach platformy, oferujący niezliczone możliwości analizy zachowania konsumentów w celu rozwoju prowadzonej działalności. „W zeszłym roku NIQ dokonał istotnych inwestycji w funkcje globalnych paneli konsumenckich, co przyczyniło się do zwiększenia wydajności i poprawy jakości oraz przydatności informacji wynikających z uzyskiwanych danych. Wdrożenie tej nowoczesnej platformy w chmurze stanowi jedno z szeregu usprawnień w naszej ofercie paneli konsumenckich na całym świecie. Teraz klienci zyskają dostęp do danych z paneli wraz z pomiarami rynków detalicznych, aby móc cieszyć się kompleksowym doświadczeniem użytkownika” - powiedział Kris Ewing, prezes ds. globalnych usług paneli konsumenckich w NIQ.

Najważniejsze zalety platformy NIQ Discover w odniesieniu do paneli konsumenckich:

  • Lepsze doświadczenie użytkownika: informacje na żądanie udostępnione w ramach intuicyjnego i skutecznego rozwiązania pozwalającego na wyświetlenie danych wraz z pomiarami rynków detalicznych, umożliwiając płynny przebieg pracy wzbogacony uzupełniającymi zbiorami danych.
  • Elastyczność: klienci mogą tworzyć własne analizy i uzyskiwać wyniki na bieżąco, zyskując niezliczone możliwości w zakresie rozmaitych grup odbiorców, danych, produktów, detalistów, regionów, okresów czasu i grup demograficznych.
  • Dane na żądanie: dostęp do zaawansowanych modeli analitycznych umożliwia usprawnioną analizę danych w zaledwie kilka sekund. Klienci zyskują dostęp do kluczowych wskaźników wydajności, takich jak penetracja rynku, a także bardziej wyrafinowanych modeli analitycznych, takich jak Super Shifting, Key Item Ranking, Assortment Optimizer oraz Portfolio Trial and Repeat.
  • Informacje pozyskiwane z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji za pośrednictwem rozwiązania NIQ Ask Arthur: panele konsumenckie w NIQ Discover umożliwiają użytkownikom wykorzystanie rewolucyjnego narzędzia NIQ Ask Arthur opartego na generatywnej sztucznej inteligencji w celu wspomagania globalnych procesów wyszukiwania, uproszczenia analizy danych i ułatwienia podejmowania świadomych decyzji.

Usługi paneli konsumenckich (CPS) świadczone przez NIQ zapewniają najbardziej kompleksowy i przejrzysty obraz dzisiejszych konsumentów na 23 rynkach. NIQ pracuje nad kolejnymi usprawnieniami paneli konsumenckich, wśród których warto wymienić:

  • zwiększenie rozmiarów prób panelowych na całym świecie, zapewniając szerszy zasięg i lepszą reprezentację w Ameryce Północnej, Europie Zachodniej i regionie Pacyfiku;
  • najlepsze dane: dostarczanie pełnego oglądu (ang. Full View) zachowania konsumentów na poziomie poszczególnych kanałów detalicznych i marek przy zapewnieniu jakości i zasięgu paneli cieszących się zaufaniem branży;
  • rozszerzenie zdolności analitycznych dzięki zaangażowaniu wiodących w branży ekspertów konsumenckich nadających rzeczywisty wymiar istotnym informacjom, łącząc dane z pomiarów rynków detalicznych, paneli konsumenckich i pozostałych elementów oferty NIQ w celu wspierania rozwoju działalności klientów detalicznych i branży pakowanych towarów konsumenckich (CPG).

NIQ Discover dla CPS zapewnia niezrównane doświadczenie użytkownika, oferując najlepszej jakości, najbardziej zaawansowane analizy o najszerszym zasięgu w ramach jednej platformy. Umożliwia tym samym przekształcenie sposobu wykorzystywania potencjału analitycznego danych NIQ, dostarczając informacje na niespotykanym dotąd poziomie.

Informacje o NIQ

NielsenIQ (NIQ) to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najbardziej kompletne zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. Fuzja NIQ z GfK w 2023 roku była połączeniem dwóch liderów branży o niezrównanym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ działa w ponad 95 krajach, tworzących 97% globalnego GDP. Dzięki całościowej interpretacji danych detalicznych i najbardziej wyczerpującym wnioskom na temat zachowań konsumentów - dostarczanym z użyciem zaawansowanych narzędzi analitycznych, takich jak Full View™, za pośrednictwem najnowocześniejszych platform - NIQ umożliwia swoim klientom pełny ogląd sytuacji.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240710995170/pl/.

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:

e-mail: sweta.patra@nielseniq.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.07.2024, 15:54
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ