Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![China International Import Expo (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202307/DOC.20230721.45891710.1.jpg?itok=jmbi2Re5)
„Globalne dobrodziejstwa”, takie jak hiszpańska szynka, francuskie wino i nowozelandzkie mleko, nieustannie wkraczają na chiński rynek, skutecznie przyspieszając transformację i aktualizację krajowej struktury konsumpcji. Zaś „latające” samochody, rozruszniki serca wielkości monety; roboty, które potrafią grać w tenisa stołowego i inne, wysokiej klasy produkty oraz międzynarodowe zaawansowane technologie, skutecznie promują przyspieszoną budowę krajowego łańcucha przemysłowego.
Wśród wystawców, którzy brali udział w pięciu edycjach targów CIIE znaleźli się, m.in. Amorepacific, globalna firma kosmetyczna z siedzibą w Korei Południowej, której historia sięga ponad 70 lat. Jej dyrektor Huang Yongmin zauważa:
„W porównaniu z innymi wystawami, platforma CIIE jest naprawdę wyjątkowa. Nasze eksponaty nie tylko zyskały ogromną ekspozycję, ale także stworzyły doskonałą okazję dla firm do uzyskania wglądu w konsumentów. Wiele eksponatów szybko weszło na chiński rynek i stało się ulubieńcami chińskich konsumentów”.
W piątej edycji CIIE, Amorepacific przedstawił 7 głównych marek, ponad 500 eksponatów i ponad 20 nowych produktów, aby wspólnie się zaprezentować. W tym pierwsza wystawa usługi personalizowanego środka do kąpieli (Bathbot połączony z umysłem), światowa premiera nowych produktów Laneige i inne działania, które łącznie przyciągnęły ponad 200 000 osób. Z pomocą CIIE firma Amorepacific zademonstrowała siłę grupy w zakresie badań i rozwoju oraz innowacyjne osiągnięcia w Chinach w sposób wszechstronny. Spotkała się z dużą uwagą i pochwałami ze strony rządu i mediów. Ponadto technologia maski do druku 3D, wykrywacz koloru skóry Hera, lustrzany tester skóry, personalizowany agent kąpieli i inne produkty są bardzo popularne, a ich twórcy otrzymali wiele cennych informacji zwrotnych, dzięki interakcjom z odwiedzającymi.
W ciągu ostatnich pięciu lat L’Oreal wprowadził na rynek 16 nowych międzynarodowych marek i setki nowych produktów, które zadebiutowały na pierwszej wystawie China International Import Expo. „Drukarka do szminek” marki YSL, w tym samym czasie, co pierwsza wystawa 4. CIIE, „Zero Time Difference” została uruchomiona w Chinach i z dnia na dzień stała się najpopularniejszym produktem zarówno w Chinach, jak i na świecie.
W ciągu ostatnich pięciu lat firma Takeda Pharmaceutical zatwierdziła w Chinach 9 innowacyjnych produktów, a 8 innowacyjnych leków znalazło się w katalogu franczyzy Boao Lecheng International Medical Tourism Pioneer Zone w porcie wolnego handlu w Hainan. Niemiecki Kärcher zadebiutował na pierwszych chińskich targach International Import Expo z kompletnym zestawem miejskich rozwiązań sanitarnych dostosowanych do rynku. Do tej pory do użytku wprowadzono ponad 500 takich urządzeń sanitarnych serii Kärcher MC w ponad 10 prowincjach, regionach autonomicznych oraz gminach na terenie Chin.
IAM, brytyjska marka wysokiej klasy urządzeń elektrycznych, zdobyła dużą liczbę zainteresowanych agentów i klientów, kiedy po raz pierwszy uczestniczyła w CIIE w 2021 roku. W listopadzie 2022 r. IAM zaprezentowała oczyszczacz powietrza z funkcjami usuwania aldehydów i bakterii na targach CIIE. W tym roku wielkość sprzedaży tego urządzenia osiągnęła pierwsze miejsce na chińskim rynku wysokiej klasy oczyszczaczy powietrza w cenie od 4000 juanów i więcej.
Zgodnie z planem szósta edycja CIIE odbędzie się w Szanghaju w dniach od 5 do 10 listopada br. Firmy takie jak Amorepacific i IAM będą nadal dokładać wszelkich starań i czynić znaczące postępy na rynku chińskim i międzynarodowym.
adres URL: http://www.ciie.org/zbh/en/
Facebook: https://www.facebook.com/ciieonline
Twitter: https://twitter.com/ciieonline
KONTAKT:
Cui Yan
tel. 0086-21-968888
e-mail: ciie2022@ciie.org
Źródło informacji: China International Import Expo
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.07.2023, 10:23 |
Źródło informacji | China International Import Expo |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom