Newsletter

Nośniki digitalowe Clear Channel zasilane zieloną energią od Polenergii Sprzedaż

19.01.2024, 10:25aktualizacja: 19.01.2024, 10:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Polenergia (1)
Polenergia (1)

Polenergia przez 5 najbliższych lat będzie zasilać zieloną energią sieć nośników reklamowych Clear Channel Poland. To efekt długoterminowej umowy smart cPPA. Dostawy energii, które realizowane są przez Polenergię Sprzedaż, ruszyły 1 stycznia 2024 roku.

Polenergia Sprzedaż podpisała z Clear Channel Poland długoterminowy kontrakt smart cPPA. To umowa zawarta przez odbiorcę energii bezpośrednio z jej wytwórcą. Oznacza to, że przez 5 kolejnych lat nośniki reklamowe należące do Clear Channel Poland będą zasilane energią z odnawialnych źródeł Polenergii. Zielona energia dla Clear Channel zostanie wyprodukowana na Farmie Wiatrowej Dębsk, która składa się z 55 turbin o łącznej mocy 121 MW. Otwarta w 2023 roku elektrownia to jedna z największych farm wiatrowych w Polsce.

„Współpraca Polenergii Sprzedaż ze światowym liderem outdooru pozwoli promować zrównoważone rozwiązania oparte na energii odnawialnej w tej branży i zarazem inspirować innych uczestników rynku do podejmowania podobnych działań. Dzięki długoterminowej umowie smart cPPA, którą podpisaliśmy, Clear Channel Poland może nie tylko znacząco obniżyć swój ślad węglowy, ale także wyróżnić się wśród konkurencji jako firma dbająca o przyszłość naszej planety. Jesteśmy dumni, że możemy w tym pomóc” - mówi Robert Rutowicz, członek zarządu Polenergii Sprzedaż.

Clear Channel Poland to polski oddział światowego lidera reklamy zewnętrznej. Firma prowadzi działalność w 24 krajach na 3 kontynentach. W Polsce posiada ponad 5000 powierzchni reklamowych ulokowanych w 15 największych miastach. Rocznie Clear Channel Poland przeprowadza na nich kilka tysięcy akcji reklamowych.

„Liczba ekranów cyfrowych w Clear Channel Poland dynamicznie rośnie, poszerzając naszą ofertę Digital Out of Home. Niesie to za sobą szereg nowych wyzwań, jak i możliwości. Zależy nam, aby oferować naszym reklamodawcom jak największy zasięg kampanii, jednak lokalizacja, jakość nośników oraz dbałość o środowisko naturalne, zawsze odgrywają dla nas szczególną rolę - nasza oferta out of home jest ofertą reklamy premium” - mówi Magdalena Bandurska, Head of Development Clear Channel Poland.

Clear Channel Poland należy do Clear Channel Outdoor Holdings (CCOH). Priorytetami CCOH w zakresie ESG są uczciwe środowisko, różnorodność i włączanie, etyczne przepisy, społeczności, uczciwe relacje oraz platforma dla marek - wspieranie ich w zakresie zrównoważonego rozwoju i inicjatyw społecznej odpowiedzialności biznesu.

Corporate Power Purchase Agreement (cPPA) to umowy zawierane przez odbiorcę energii bezpośrednio z jej wytwórcą. W przypadku Polenergii oznacza to wytwórcę, który dysponuje szerokim portfelem Odnawialnych Źródeł Energii. W tym czasie energia sprzedawana jest po ustalonej wcześniej cenie. Kontrakt PPA zawarty z wytwórcą, który posiada OZE, umożliwia odbiorcy uniezależnienie się od rynkowych wahań cen energii.

Smart cPPA i Standard Energia 2051 to nowe rodzaje kontraktów skierowane do wszystkich klientów o zużyciu rocznym do 10 GWh, dla których do tej pory kontrakty cPPA nie były dostępne. Energia pochodzi ze źródeł odnawialnych z gwarancją, że średniorocznie, w każdej godzinie, energia została wyprodukowana w źródle OZE i dostarczona do klienta na jego potrzeby, z dokładnością nie mniejszą niż 95%.

Źródło informacji: Polenergia

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 19.01.2024, 10:25
Źródło informacji Polenergia
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ