Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki Novavis Group S.A. ("Emitent"; "Spółka" ) informuje, że w dniu 24 października 2022 roku została zawarta umowa sprzedaży 20 udziałów spółki NG PV 5 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pomiędzy osobą fizyczną będącą udziałowcem ("Sprzedający") a Novavis Group S.A. ("Kupujący").
W wyniku zawartej Umowy spółka Novavis Group S.A. nabyła 20% udziałów w kapitale zakładowym spółki NG PV 5 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ("NG PV 5") z siedzibą w Warszawie przy ul. Wspólnej 70 (kod: 00-687), co powoduje że po powyższej transakcji, Emitent posiada łącznie 100% udziałów w spółce NG PV 5.
Transakcja została zawarta na warunkach odzwierciedlających warunki na jakich Emitent zawarł umowę opisaną w raporcie nr 46/2022, tj. warunkach nie odbiegających od warunków rynkowych dla tego typu transakcji.
Dokonanie opisanych powyżej czynności prawnych stanowi kolejny krok w ramach realizacji zapisów Umowy Deweloperskiej, o której zawarciu Spółka informowała raportem bieżącym nr 46/2022 z dnia 15 września 2022 roku.
W ocenie Zarządu Emitenta powyższe informacje zostały uznane za spełniające przesłanki Art. 17 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 roku ("Rozporządzenie MAR") ze względu na istotny wpływ na przyszłą działalność Grupy Kapitałowej Novavis Group S.A.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.10.2022, 07:51 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |