Pobierz materiał i Publikuj za darmo
System ISOF został rozbudowany o obsługę geolokalizacji przy logowaniu i wylogowywaniu z systemu. Podgląd zdarzeń został przedstawiony na mapie udostępnionej przez integrację z OpenStreetMap. Firma planuje, że w najbliższej przyszłości do geolokalizacji zostaną dołączone kolejne moduły. W pierwszej kolejności Aktywności CRM oraz CRM Serwisowy.
W module Kasa-Bank zmodyfikowano Rozrachunki. Dla raportów należności i zobowiązań dodatkowo dostępny jest typ raportu „Zbiorczy”. W tym wariancie raport pokazuje tylko podsumowanie należności ogółem.
Wprowadzono usprawnienie procesu obsługi wniosku urlopowego stworzonego za pomocą Formularzy i Obiegów w module zarządzania dokumentami elektronicznymi DMS. Zatwierdzenie wniosku urlopowego w DMS automatycznie rejestruje odpowiednie zdarzenia w module Kadry-Płace, z jednoczesną aktualizacją bilansu urlopowego i listy płac. Upraszcza to procedurę przyznania i obsługi wniosków urlopowych. Zastąpienie papieru formularzami elektronicznymi z dopasowanym dla danego stanowiska obiegiem, znacznie przyśpiesza procedowanie i obniża koszty w każdej małej, średniej i dużej firmie.
W Kartotece Kontrahentów dodano możliwość edycji wielu wpisów na liście cen indywidualnych. Zaznaczenie wielu wierszy jest możliwe z użyciem klawiszy „Ctrl” i „Shift”. Funkcjonalność pozwala na zmianę dat rozpoczęcia, zakończenia obowiązywania cen oraz na zmianę wartości wybranych pozycji. Dodatkowo wprowadzono pola umożliwiające oznaczenie kontrahenta jako cel, nadawcę Split Payment. Proces wyboru i zarządzania miastami w adresach kontrahentów wzbogacono o funkcję „autocomplete”. Wprowadzono także możliwość ustawienia domyślnego typu ceny na typ kontrahenta.
Wprowadzono integrację z popularnym sklepem internetowym IdoSell Shop®, która umożliwia dwustronną komunikację pomiędzy systemami. Możliwy jest zarówno eksport towarów z ISOF do bazy produktów sklepu, jak i import do ISOF zamówień ze sklepu IdoSell Shop® z synchronizacją stanów magazynowych.
W Tablicach Kanban wprowadzono raport zmian za pomocą wizualizacji UML. Uwzględnia on zmiany stanów kart, autora zmian, edycję kart, a także tworzenie i usuwanie kart.
W mobilnym interfejsie CRM Aktywności w nowej Aktywności wprowadzono opcję dodawania załączników dostępnych na urządzeniu mobilnym: nagrania rozmów, filmy, zdjęcia z aparatu fotograficznego smatfona itp. Warto przypomnieć, że aplikacja „Mobilny ISOF” jest dostępna do pobrania w Google Play.
Pod kątem systemu ISOF na urządzeniach mobilnych wprowadzono także kolejne usprawnienia w zakresie obsługi i wyświetlania Kartotek oraz zgłoszeń w CRM Serwisowym, a także formularzy DMS. Z kolei w ramach obsługi poczty elektronicznej wprowadzono ergonomiczną obsługę bez menu kontekstowego.
W Bazie marketingowej modułu CRM Marketingowy została dodana opcja przeglądania Projektów modułu CRM Portfolio danego klienta.
Jeszcze w tym roku planowana jest wersja 19.0.4 w której zawarte będą głównie zmiany dotyczące nowych regulacji prawnych obowiązujących od 2019 r.
Wszystkie zmiany są tradycyjnie udostępniane bez żadnych dodatkowych opłat klientom trybu SaaS, gdyż są wliczone w miesięczny lub roczny abonament wynajmu systemu.
Więcej informacji na stronie www.isof.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.10.2018, 16:46 |
Źródło informacji | HEUTHES sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |