Newsletter

Nowa wersja 19.4 systemu ISOF

25.11.2019, 17:44aktualizacja: 25.11.2019, 17:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz realizując zapowiedzi firma HEUTHES po raz kolejny rozszerzyła system ISOF o nowe funkcjonalności wraz z nową wersją 19.4 systemu. Niektóre z funkcji są włączane do systemu zanim zostanie ogłoszona nowa wersja systemu ISOF i klienci korzystają już z tych funkcji wcześniej.

W wersji 19.4 pojawił się ekran logowania do systemu ISOF dostosowany do urządzeń mobilnych.

W Fakturowaniu podzielona została płatność. Faktury sprzedaży wystawiane z datą wystawienia oraz datą dostawy/wykonania usługi po 1.11.2019 są wystawiane w trybie podzielonej płatności, zamiast funkcjonującej do tej pory metody odwróconego obciążenia. Warunkiem wystawienia takiej faktury jest oznaczenie kontrahenta "Czynny płatnik VAT" oraz właściwe kody PKWiU towarów. Dodana została również obsługa drukarek fiskalnych ONLINE firm Elzab i POSNET. Wprowadzony został konfigurator kolorów wydruków, co oznacza, iż możliwe jest zdefiniowanie kolorów poszczególnych wydruków zgodnie z komunikacją wizualną firmy.

W module Kasa-Bank można dokonywać przelewów VAT w trybie podzielonej płatności.

W module DMS (elektroniczny obieg dokumentów) dodano nową funkcjonalność konwersji plików DOC/ODT na wersję PDF bezpośrednio z edytora tekstu w LibreOffice OnLine. Kolejną wprowadzoną nowością jest zabezpieczanie dokumentów za pomocą HEUTHES Blockchain Security Module. System ISOF-ERP jest ściśle zintegrowany z technologią Blockchain. Stosowanie technologii Blockchain daje gwarancję niezmienności dokumentu oraz jego autentyczności, a także nieusuwalności, której nie daje ani podpis, ani pieczęć cyfrowa. Nowością są również elektroniczne akta osobowe co oznacza że istnieje możliwość przechowywania akt osobowych w systemie DMS.

Zgodnie z zapowiedziami rozbudowany został moduł handlu internetowego E-Commerce. Udostępniona została integracja z Platformą aukcyjną Allegro®, z którą można się połączyć za pomocą systemu ISOF. Wystarczy tylko uruchomić aplikację ISOF, następnie skonfigurować powiązanie serwisu aukcyjnego Allegro® z systemem ISOF. Dzięki nowym funkcjonalnościom możliwe jest: wystawianie aukcji Allegro® bezpośrednio z poziomu ISOF, pobieranie oraz obsługa zamówień z Allegro®, integracja z modułem kurierów na poziomie zamówień.

Moduł Kurierzy został przystosowany do obsługi na urządzeniach mobilnych. Integrację z systemem WooCommerce® wzbogacono o możliwość parowania sposobów dostaw z danymi zawartymi w ISOF. W Portalu Zamówieniowym pojawiła się możliwość przypisania przedstawiciela handlowego do Zamówienia z Portalu.

Od 1 września zaczął działać wykaz informacji o podatnikach VAT, który ma pomóc firmom skutecznie i szybko weryfikować kontrahentów, tak zwana Biała Lista płatników VAT. Za pomocą systemu ISOF możliwa jest weryfikacja kont bankowych kontrahentów na Białej Liście płatników VAT. Funkcja ta odpytuje serwer Ministerstwa Finansów i porównuje dane zawarte w ISOF z Białą listą MF. Planowana jest integracja z fakturami zakupowymi i generowaniem przelewów. Firma HEUTHES planuje również wprowadzić historię kontrahenta względem Białej Listy i własny serwer offline, na wypadek gdyby serwer MF był chwilowo niedostępny. Kolejne rozszerzenia będą sukcesywnie wprowadzane do końca roku.

W aplikacji Mobilny ISOF, moduł CRM Aktywności został rozbudowany o widok kalendarza. Jest to wirtualna forma papierowego kalendarza dostępna w wersji dopasowanej do smartfonów i tabletów. Za pomocą wirtualnego kalendarza można przeglądać wszystkie Aktywności w okresie dziennym, tygodniowym i miesięcznym.

Zakończone zostały prace nad pierwszym etapem Portalu Pracowniczego. Portal ten to dedykowana wersja ISOF, która umożliwia pracownikom np.: złożenie wniosku urlopowego, przegląd odcinków płacowych, przegląd raportów czasu pracy, zarządzanie czasem pracy, obsługę wniosków pracowniczych.

Kolejną modyfikacją są nowe pola w Kartotece towarów. Zostały w niej dodane 3 nowe pola z możliwością definiowania adresu URL do: strony internetowej dostawcy, specyfikacji towaru, opisu towaru.

W najnowszej wersji systemu ISOF nastąpiła również zmiana systemu komunikatów, wdrożona została Technologia TWA (Trusted Web Activietes), która umożliwia prezentację systemu ISOF w trybie fullscreen na urządzeniach mobilnych. Możliwe jest również sprawdzenie wersji BIFILAR (w oknie w programie).

Moduł DMS został zmodyfikowany tak, że można korzystać z różnego rodzaju formularzy i wniosków, np. urlopowych, używając tabletów lub smartfonów. Było to możliwe dzięki zastosowaniu techniki RWD (dopasowywanie się formularzy do rozdzielczości urządzeń mobilnych).

Powstała także nowa wersja Portalu Serwisowego, zgodna z RWD, która powoduje, że zgłoszenia serwisowe mogą być wykonywane z tabletu lub smartfona.

W DMS ulepszona została obsługa zdjęć, można je otwierać w galerii, wprowadzona została także możliwość szybszego usuwania wersji dokumentów.

Do faktur elektronicznych można już dodawać załączniki PDF.

Kolejna wprowadzona nowość w systemie ISOF to integracja technologii BIFILAR z drukarką fiskalną online.

Nastąpiła również integracja systemu ISOF z systemem wystawiania elektronicznych zwolnień lekarskich poprzez EPUAP, możliwe jest także wystawianie faktur z poziomu CRM Aktywności. Dodana została też obsługa kodów kreskowych na Ofertach oraz numery BDO (Baza Danych Odpadowych) na wszystkich dokumentach firmowych.

W cieniu wszystkich zmian wprowadzona została również nowa wizualizacja graficzna systemu ISOF. Nastąpiło ujednolicenie graficzne ekranów oparte o płaskie ikony, co jest zgodne z aktualnym trendem w systemach Android i Windows. Zmiana ta powoduje większą przejrzystość ekranów

Wymienione zmiany są udostępniane bez żadnych dodatkowych opłat Klientom trybu SaaS, ponieważ są wliczone w miesięczny lub roczny abonament wynajmu systemu.

Więcej informacji na stronie www.isof.pl.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.11.2019, 17:44
Źródło informacji HEUTHES sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ