Newsletter

Nowa wersja 20.1 systemu ISOF

02.06.2020, 12:12aktualizacja: 02.06.2020, 12:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Firma HEUTHES niezależnie od niesprzyjających okoliczności pracuje intensywnie i realizuje swoje wcześniejsze zobowiązania i zamierzenia. Zgodnie z zapowiedziami zakończone zostały prace nad kolejną wersją 20.1 systemu ISOF dla przedsiębiorstw.

Największe zmiany nastąpiły w module Magazyn. Wprowadzono obsługę terminali danych online, czyli najnowszej generacji skanerów magazynowych wyposażonych w system Android (HEUTHES zaleca użytkownikom stosowanie modelu Memor 10 firmy Datalogic). Przy użyciu tych terminali możliwa jest obecnie szybka obsługa takich dokumentów i funkcji jak:

- PZ (Przyjęcie Zewnętrzne),

- WZ (Wydanie Zewnętrzne),

- ZKR (Zamówienie Klienta Realizacja),

- MMW/MMP (Międzymagazynowe Wydanie/Przesunięcie/Przyjęcie),

- FS (Faktura Sprzedaży),

- podgląd zawartości półki w magazynie,

- podgląd lokalizacji towaru,

- przeniesienie partii towaru,

- realizacja dokumentów rozchodowych,

- składanie i rozkładanie kompletu.

Terminal danych znacznie usprawnił przygotowanie wysyłki, dzięki rozwojowi funkcji ZKR i dopasowaniu do pracy na terminalu możliwe stało się składanie listy towarów zamówionych przez klienta poprzez rejestrację kodów kreskowych na terminalu.

W Magazynie wprowadzono usprawnienia w widoku definicji rozmieszczeń, a także dodano nową pozycję w rozmieszczeniach - pojemnik. Dodano także obsługę kodów kreskowych definicji rozmieszczeń (sektor/regał/półka/pojemnik).

W Magazynie wprowadzono również nowy rodzaj przechowywanych obiektów - dokumentów papierowych, które zostały zeskanowane w module DMS. Umożliwia to zbudowanie archiwum dokumentów elektronicznych ułatwiające wyszukiwanie i wypożyczanie/zwroty takich dokumentów, wraz ze ścisłą integracją z systemem DMS. Możliwa jest pełna obsługa całego cyklu życia dokumentów, aż do utylizacji. Firmy mogą dzięki temu stworzyć archiwum faktur sprzedażowych, zakupowych i innych dokumentów z pełną ewidencją.

Rozbudowano również moduł Kartoteki umożliwiając:

- przypisywanie towarów do jednostek organizacyjnych,

- rejestrację przebiegu na urządzeniach,

- definiowanie drugiej jednostki dla towaru,

- usprawnienie widoku położeń towarów,

- optymalizację kartotek kontrahentów, towarów oraz usług pod kątem urządzeń mobilnych.

W sferze e-Commerce rozwinięto integrację z portalem aukcyjnym Allegro(R) o możliwość importu starszych aukcji do systemu ISOF. Dodano też do systemu API (ang. Application Programming Interface), czyli łączność pomiędzy aplikacjami innych firm a systemem ISOF. Interfejs dotyczy: faktur, kontrahentów i usług.

W module DMS wprowadzono kilka nowych funkcjonalności:

- nowy typ dokumentu - zewnętrzny (nieprzechowywany w DMS) z możliwością wygenerowania kodu QR i wydrukowania nalepki celem późniejszego wyszukiwania z użyciem terminala mobilnego w systemie,

- dodawanie kodów kreskowych na dokumentach DMS,

- jednoczesne wysyłanie wielu dokumentów w obieg,

- możliwość zdefiniowania wielu środowisk podpisu elektronicznego dla użytkownika jednocześnie dostępnych,

- możliwość podłączenia sygnatur blockchain do zewnętrznej sieci - Hyperledger.

W Obszarach roboczych - Kanban wprowadzono nową funkcjonalność powiadomień o zmianach w obszarze roboczym, a także możliwości filtrowania tylko kart ze zmianami.

Również Sprzedaż została wzbogacona o nowe funkcjonalności:

- mechanizm indywidualnych kont bankowych dla rozliczeń z kontrahentami,

- nowy status Ofert - „oferta wstępna”,

- możliwość zdefiniowania złożonej formy płatności,

- powiązanie przedstawicieli handlowych z adresami dostaw,

- eksport dokumentów sprzedaży do pliku CSV,

- tworzenie dokumentów sprzedaży na podstawie dokumentów CSV,

- dodanie miejsca powstawiania kosztów oraz rozbudowa słowników,

- dodanie informacji o dostępności towaru w Portalu Zamówieniowym.

W module Płace i Kadry wprowadzono automatyczną korektę zdarzeń kadrowych oraz wprowadzono nowy mechanizm podglądu i wydruku zdarzeń kadrowo-płacowych.

W nowej wersji systemu ISOF wprowadzono zgodność z trybem Dark Mode w nowoczesnych systemach operacyjnych (Windows 10, Linux, Android, macOS). Również przeglądarki takie jak np. Chrome obsługują ten tryb. Wprowadzono więc nowy schemat kolorystyczny przystosowany do Dark Mode. Ten tryb charakteryzuje się czarnym tłem ekranu. Dzięki temu mniej „męczą się oczy”, łatwiej też pracuje się w ciemnych pomieszczeniach lub wieczorami i w nocy.

Z myślą o potrzebach klientów zatrudniających pracowników, którzy posługują się językiem rosyjskim, szczególnie z Ukrainy i Białorusi, interfejs systemu ISOF jest sukcesywnie tłumaczony na język rosyjski. Jakiś czas trwać będą jeszcze uzupełnienia tego tłumaczenia.

Pozostałe zmiany, które pojawiły się w wersji 20.1 to:

- tworzenie oraz rozliczanie czasu pracy w oparciu o harmonogramy,

- nowe funkcje w oknie Status użytkowników,

- usprawnienia w menu kontekstowym na urządzeniach mobilnych,

- dopasowanie powiadomień do wersji responsywnej,

- rejestrowanie oraz rozliczanie pracy zdalnej (szczególnie przydatne w dobie pandemii).

HEUTHES opracował także nową wersję swojej technologii BIFILAR CLIENT-WEB-SERVER (BCWS) w zakresie, który umożliwia generowanie i certyfikowanie kluczy kryptograficznych do pracy z systemem ISOF również na platformie macOS, obok dotychczasowych Windows, Linux. Równolegle przeniesiono macOS, wraz ze wspieranymi na tej platformie przeglądarkami (Chrome, Firefox) z „szarej”, na tzw. „białą listę” systemów zalecanych do pracy z systemem ISOF. Najnowszą wersję 6.0 technologii BIFILAR (Windows, Linux, macOS) zintegrowano z systemowym magazynem kluczy w Windows, a także uniezależniono ją od platformy Java zainstalowanej u użytkownika. Trwają intensywne prace nad dalszym rozwojem modułu BIFILAR mające na celu maksymalne uproszczenie procesu certyfikacji/recertyfikacji dla klientów ISOF.

Więcej informacji na stronach www.isof.pl.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.06.2020, 12:12
Źródło informacji HEUTHES sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ